עמוד הבית » כך תפתיעי עם אאוטפיט מגניב לסוכה

כך תפתיעי עם אאוטפיט מגניב לסוכה

צילום: FREEPIK
חגי תשרי הם לא רק אוסף של ארוחות משפחתיות ומפגשים מסורתיים, אלא גם הזדמנות מצוינת לרענן את המלתחה שלך ולהעשיר אותה במגוון פרטי אופנה, החל מבגדים חדשים וכלה בפרטים משלימים, תכשיטים ואקססוריז מתאימים שילוו אותנו לאורך השנה כולה הבאה עלינו לטובה.

בעוד שערב ראש השנה הוא חג "מחייב" הן מבחינת אופי ההתכנסות והתפריט, והן מבחינת קוד הלבוש (לבן וחגיגי כמובן), חג הסוכות מביא עמו שני ערבי חג ושני ימי חג, לצד שבוע חול המועד שעשוי לכלול אף הוא הזמנות לאירוח פחות מחייב בסוכה החביבה לרוב. אז מה הלוק המתאים למאורע? ראשית נביא בחשבון את מזג האוויר כאשר לרוב ערבי חג סוכות מלווים במזג אוויר נוח ונעים יותר לאחר החום הכבד והלחות שהיו מנת חלקנו לאורך השבועות האחרונים, והבילוי הצפוי באוויר הפתוח מחוץ לבית, במרפסת או בחצר, מאפשר לשלב הופעה מיוחדת בסגנון שכבות, מה שקרוי גם שיטת הבצל. רגע שנתמכר בחורף למאגר הצעיפים, הז'קטים והמעילים האירופאיים, לא לשכוח שאנחנו עדיין בישראל החמימה ושכבה דקיקה וארוכה אחת בעונה הזאת תספק בהחלט לשעת ערב.

על איזה אאוטפיט אנחנו ממליצות?

בחג הכי פחות מחייב מבין סדרת חגי תשרי, ניתן לשלב ג'ינס מחמיא וחולצת טי-שרט קלילה ולהפוך את המראה ללוק אאוטפיט מושלם באמצעות שרשרת ייחודית, עגילי מעצבים אופנתיים, צעיף קשור, חולצה מכופתרת פתוחה מעל, ובשעות היום החמימות אפילו משקפי שמש מגניבים יוסיפו ללוק ולאמירה. גם שמלה קייצית וקלילה עם סנדלים או עקב נמוך ואלגנטי ייצרו את המראה הקליל והלא מחייב, לצד הלוק האלגנטי והמושלם, אשר מתאים לכל סגנונות האירוע והאירוח.

למי שנמאס מהמראה החוזר על עצמו בפס הייצור ההמוני, ניתן למצוא מגוון פתרונות וליצור לוק ייחודי ברשת בכמה אתרי בגדי מעצבי אופנה חדשים בהם ניתן לרכוש ולהזמין פריטים ייחודיים ישירות מן המעצב/ת, לעתים גם במסגרת עיצוב אישי בלעדי. האינטרנט והגלובליזציה של ימנו הפכו את בגדי המעצבים לזמינים ולנגישים יותר, באתרים בהם הם מוצגים במגוון תמונות וסרטונים, פירוט מידות ומדידו על ידי דוגמנים ודוגמניות במידות שונות, לקבלת תמונה שקופה ורכישה קולעת ככל הניתן.

ומה עם איזו שמלה סתווית?

שמלות מתקשרות לרבות כפריט יקר המיועד לאירועים מחייבים דוגמת חתונות או אירועי השקה, אולם כיום חובבות המראה הקליל והשמלות המקומיות יוכלו להתרשם ממגוון רחב של שמלות מעצבים בעיצוב יום-יומי, קליל, לאירועים בלתי מחייבים, ובעיקר כאלה המגיעים במראה סולידי המשתלב עם אלמנטים ואביזרים נוספים, בצבעים שקטים או סוערים לבחירה, מבדים רכים המספקים לגוף מעטפת אסתטית, מחמיאה ונעימה. הצבעים השולטים בסתיו הקרוב אשר בהחלט באים לידי ביטוי כבר בקולקציות הנוכחיות של המעצבים המקומיים הם בעיקר לבן, כל גווני הירוק, צהוב, וגוונים רכים של חום. ג'ינסים במראה המסורתי ובגזרות ייחודיות מהווים פריט בסיס לכל לוק וסגנון, ושמלות יום וערב במראה נקי מוסיפות לשלוט ולככב בתמונות המשפחתיות מאירועי החג, ואף מוסיפות ללוות נשים ונערות אל תוך הסתיו שעומד בפתח.