עמוד הבית » כלות אביב-קיץ 2020

כלות אביב-קיץ 2020

נוגה גלנץ עידן צילום לין פז
הפקה מיוחדת התרחשה בתחילת החודש, מספר נשות מקצוע מאזור השפלה חברו יחדיו הפקת קטלוג כלות אביב-קיץ 2020. ההפקה התמקדה סביב איפור ועיצוב שיער לכלות, בשיתוף פעולה עם נשות מקצוע נוספות

ישנן לא מעט הפקות של איפור ועיצוב שיער, שמלות ותכשיטים המיועדים לכלות אז מה כל כך מיוחד בהפקה הזו?

הפקה זו היה הריכוז של מספר נושאים ותחומים ה תואמים את רוח התקופה ורלוונטיים לשנת 2020  כמו -איפור טבעי, נשים אמיתיות, שיתופי פעולה של עסקים קטנים במטרה להצליח ביחד, קידום נשים עצמאיות, צרכנות מינימליסטית, וקיימות

במרכז ההפקה עמדה יערה הוד מאפרת ומעצבת שיער, המקדישה את מרבית פועלה למען הקהילה ולהתנדבות כמו העברת קורס איפור לנשים לקויות ראיה, הדרכה מעצימה לנשים המתמודדות עם סרן השד והתנדבות במרכזים קהילתיים עם נערות בסיכון.

אליה חברו נשות מקצוע מתחומים שונים אשר לכל אחת סיפור מרגש מאחורי הקמת המותג, וזאת בכדי לייצר הפקה מיוחדת ועצמאית- דווקא בתקופה בה כל מי שמתפרסם בדקה וחצי כבר דורש עשרות אם לא מאות אלפי שקלים על יום צילומים, מה שעסק קטן לא יכול להרשות לעצמו מן הסתם.

הדוגמניות שהשתתפו בהפקה היו טל עקרב, מסוכנות שואוביזזז שחקנית עולה שאולי תזהו בכמה פרסומות שכבר ראיתם, ובקרוב בטוח תזהו על המסך הביתי שלכם ונוגה גלנץ דוקטורנטית בהשכלתה שקפצה על ההזדמנות ללבוש שמלת כלה בשנית וליהנות מכל רגע בהפקה.

השתיים דיגמנו את שמלות הכלה של אפרת מימון חוזרת בתשובה ובעלת המותג  Besandilavשמאמינה כי ניתן לשלב בין צניעות לאהבה נשית בבגד ומעבר להיותה מעצבת, הינה דמות מובילה בצרכנות מינימליסטית וכבר 17 שנים שהיא תופרת את כל הבגדים שלה מפיג'מה ועד שמלות ערב.

לשמלות שהיא מעצבת היא מתאימה הינומות וכיסויים לראש כולם עבודת יד. כמו כן הדוגמניות ענדו תכשיטים של ROSE jewelry design     שמי שעומדת מאחוריו היא רוז רוזנברג אשר הקימה  את העסק לאחר תאונת דרכים קשה שכמעט גבתה את חייה. על צילומים הופקדה לין וקסמן פז, אחות מיילדת במקצועה אשר החליטה להגשים את חלומה במקביל והקימה עסק לצילומי נשיות.

טל עקרב
צילום לין פז

גם המיקום לא היה מקרי, ודווקא לא נבחר אתר מקצועי לצורך ההפקה אלא בית פרטי בשכונה הצבאית ביבנה, בו כל הכל עבודת יד ועיצוב עצמי- החל מהריהוט, החממה הביתית, ספירלת התבלינים, ואפילו הדק ועיצובי העץ שבולטים בכל תמונה ותמונה.

ההפקה הייתה כה מיוחדת שתלמידים מבית הספר 'דרכא' בגדרה  הגיעו לצפות וללמוד כחלק מהעשרת תוכניות הלימוד בשיתוף עמותת 'ניצוצות'. ליאת ניב סימני, בעלת משרד הפרסום 'ורטקס הפקות'  שמתנדבת בעמותה החליטה מעבר לשיעורים הכיתתיים בתחום פרסום ויח"צ לקחת את התלמידים לצפות בהפקה של ממש ולקבל מענה ומידע ישירות מנשות המקצוע עצמן.

הוספת תגובה

הוספת תגובה