עמוד הבית » "לאו מן" "Leo Man" מבית לאונרדו קוסמטיקה

"לאו מן" "Leo Man" מבית לאונרדו קוסמטיקה

סדרת לאו מן מבית לאונרדו קוסמטיקה צילום נעמה משיח כהן
לפני כמה שנים המילים "גבר" ו"טיפוח" ממש לא הלכו ביחד. היינו צריכים לחכות זמן רב לשינויים שמכתיב לנו דור ה-Y. המגמה משתנה והצעירים של היום מטפחים, משקיעים, ומקפידים על שגרת טיפוח יומיומית.

הסדרה כוללת טיפוח הכולל קרמים לעיניים, ג'ל לעור הפנים לזקן ושערות הראש, ולא לשכוח את המרפקים, שעושים את ההבדל בין גבר מטופח לגבר "מוזנח".

חברת "לאונרדו קוסמטיקה" חברה בשילוב מכשירים ותכשירים מקצועיים שפועלים באופן סינרגי מצוין ומביאים לתוצאות חסרות תקדים בטיפולי פנים וגוף.לחברה מוצרים ייעודיים לכל סוגי העור שיסייעו לכם בטיפול, שמירה וטיפוח העור ובהשגת מראה עור בריא, קורן וזוהר.

בימים אלה יוצאת  עם סדרה חדשה של מוצרים לטיפוח בשם "Leo Man" במיוחד עבור הגברים המטרוסקסואלים. "Leo" על שם האריה מגלגל המזלות.המוצרים פונים לגברים בעלי זיקה לטיפוח . כי גם הגברים מבינים שהעור שלנו לא ישמר זוהר וצעיר לנצח אם לא נשמור ונטפח אותו. הגבר המטרוסקסואל של היום הוא זה שמגדל זקן וגם יודע איך לטפח אותו.

כפרזנטור של המותג נבחר השחקן קובי מאור, המוכר לכל בית בישראל כמני חסון מסברי מרנן, הבן של סילבן, (יהורם גאון). שיחק ב"מטומטמת" עם בת חן סבג כריבי הטראנסג'נדרית, ב"חברות" עם ליטל שוורץ, ב"עספור", וב"טקסי דרייבר". בסדרה "כפולה" הוא גילם את האבא של נעה קירל וגם הוא זה שדיבב את בנימין נתניהו בסדרה הסאטירית "מדינת הגמדים" בערוץ 11.

הבחירה בקובי לפרזנטור של ” Leo Man" היא אך טבעית עבורו בתור מי שגדל לאימא ספרית ובעלת מכון יופי, כשקרמים וטיפוח הם עניין שבשגרה. הוא דואג שתמיד יראה מצוין. יש לו את כל הקרמים מהסדרה בבית והוא גאה לספר שגם משתמש בהם באופן יומיומי. "קרמים מצוינים" הוא לא שוכח לציין.

החיבור בין סדרת " Leo Man" וקובי מאור הם כמו כפפה ליד. ביחד עם צוות הקריאטיבי של "לאונרדו קוסמטיקה" הם פיתחו את דמותו של ריקו ביוטי שתוביל את כל מערך הקמפיין, דמות מצחיקה ושנונה המנגישה את עולם הטיפוח לגבר המטרוסקסואל. כגבר מטופח המוביל קמפיין טיפוח גברי, קובי מאור מתכנן בעתיד הקרוב להשיק ליין של בגדים לאנשים גדולים כמוהו, גברים שאוהבים אופנה, מעריכים ומשקיעים בלוק שלכם, וכן עובד על סדרת מתח חדשה.

הסדרה החדשה של "Leo Man" כוללת 4 מוצרים

Freshes – תרחיץ (קלינזר) לניקוי עמוק של עור הפנים 

הניקוי הוא השלב הראשון בשגרת הטיפוח. יש לנקות את הפנים בין פעם לפעמיים ביום. תרחיץ הFreshes- מתאים לכל סוגי העור: לעור פנים רגיל, שמן או בעייתי. ייחודו של התרחיץ מעבר לניקיון בכך שהוא גם מאזן את העור, מעשיר אותו בשמנים ומוסיף לו חיוניות. המוצר נטול SLS, אותם דטרגנטים המשמשים לייצור כ-95% מתעשיית הסבונים והשמפו המשווקים בעולם, והוכח כי בחשיפה ממושכת עשויים לגרום לבעיות עור. מכיל 150 מ"ל 

הוראות שימוש: יש לשטוף את הפנים במים, למרוח את הקצף בתנועות מעגליות, ולהסיר במידי.

מחיר לצרכן : 115 ₪

Facelook – ג'ל לחות להזנת עור הפנים, השיער והזקן 

כן, כן, שמעתם טוב, התכשיר הזה דואג גם לעור הפנים, גם לזקן וגם לשיער הראש. מדובר בג'ל לחות המשלב שמנים טבעיים, שמן שקדים, נגזרת של קוקוס, שמן חוחובה, ויטמין E ואנטי אוקסידנט. מרכיבים אלה מן הטבע, מזינים את עור הפנים, השיער והזקן והופכים אותם למבריקים ולנעימים למגע. ג'ל לחות הינו השלב השני בשגרת הטיפוח, ויש למרוח אותו בוקר וערב, בעיקר אחרי ניקוי בתרחיץ. מכיל 75 מ"ל

מחיר לצרכן: 138 ₪

Greenergy – קרם אנטי-אייג'ינג ייחודי לעור העיניים

הפורמולה עשירה בנחושת המעניקה לה את צבעה הירוק והמיוחד, בפחם, במיצוי קינואה ובקומפלקס הפפטידים Matrixy ו-Eyeliss המסייעים בטשטוש קמטים והעלמת שקיות מתחת לעיניים. הקרם מעניק תחושת רעננות ומיצוק לעור, תורם לליחוח, נספג במהירות ואינו מותיר תחושת דביקות או שומניות. הוראות השימוש: יש למרוח כמות קטנה באזור העיניים בתנועות טפיחה, בבוקר ובערב.

אין להשתמש במוצר אם ידועה רגישות לאחד מהמרכיבים. לאחסן במקום מוצל ויבש. מכיל 30 מ"ל. מחיר לצרכן 152 ש"ח

Flexbow | קרם לריכוך ושיקום עור המרפקים 

עור מרפקים רך ומטופח הוא ההבדל בין גבר מטופח לזה שלא.
הקרם מכיל פורמולה מהפכנית המטפלת בעור גס ויבש, שמזינה, מרככת ומעשירה אותו באוריאה, חמאת שיאה, חמאת מנגו, שמן קוקוס וויטמין B5.
הדברים הקטנים שעושים את ההבדלים הגדולים.

הוראות שימוש: יש למרוח בנדיבות מדי בוקר וערב באזור המרפקים ולעסות עד לספיגה מלאה. מכיל 50 מ"ל.  מחיר לצרכן 138 ₪

קובי מאור.
צילום חלי פרידמן
קובי מאור.
צילום חלי פרידמן

סדרת לאו מן מבית לאונרדו קוסמטיקה
צילום נעמה משיח כהןרוני בר מנכ"ל ובעלי  לאונרדו קוסמטיקה מסביר לנו " לגבר יש רקמת עור שונה מאישה היא יותר פצועה , מסיבית , שעירה ולכן, לא מספיק רק להתבשם, יש להזין את העור  עידן הקיבוציות הסתיים  ועברנו לעידן שיוויוניות "

את מוצרי "לאונרדו קוסמטיקה" ניתן להשיג באתר הבית ואצל קוסמטיקאיות מובילות ,

למציאת הקוסמטיקאית הקרובה לאזור מגוריך  info@leonardo-tech.com

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה