עמוד הבית » לאחר 109 שנים נפתח המלון הראשון של תל אביב

לאחר 109 שנים נפתח המלון הראשון של תל אביב

מלון אלקונין תל אביב צילום: סיון אסקיו
מלון אלקונין תל אביב מסדרת מלונות MGallery ודומיניק רומנו נפתח לאחר שחזור המבנה ההיסטורי. המלון, ממוקם בלב העיר העתיקה של תל אביב, ברובע הציורי של נווה צדק ומעוצב כמלון בוטיק עם 44 חדרים כולל 2 סוויטות מפוארות.

המבנה ההיסטורי בו נבנה המלון שוחזר בקפידה ע"י משרד בר אוריין אדריכלים ומציע שירותים ומתקנים ייחודיים. מעצבת הפנים וקריאייטיב דירקטור, אדריאנה שור ביקשה לשמר את המבנה ההיסטורי על ידי המודלים האדריכליים המאופיינים לתל אביב בתחילת המאה ה-20. המלון מציע סביבה קסומה למגוון רחב של חוויות חושיות, מטעם, דרך ריח ועד לתחושת רוגע.

המלון מחזיר לחיים את אחד מהמלונות הראשונים במטרופולין הישראלי, שהוקם בשנת 1913 בתל אביב על ידי מלכה ומנחם אלקונין, זוג כריזמטי שהשפיע רבות על העיר. המלון החדש יציע 44 חדרים ושתי סוויטות, המעוצבות בכחול או בוורוד קורל. החדרים המוארים עוצבו מתוך מחשבה על פונקציונליות ונוחות מרבית. למלון גג פנורמי עם בריכה ובר אלכוהול, המציע את אחד הנופים הנחשקים והאקסקלוסיביים של תל אביב. מהמלון נשקף נוף עוצר נשימה של העיר וסביבתה.

מלון 1913

מסעדת ל׳אפוק (L’ Époque) של קבוצת רובושון פותחת את שעריה בקומת הכניסה של מלון אלקונין. מסעדה ראשונה של קבוצת רובושון בישראל, המעוטרת ב-31 כוכבי מישלן ברחבי העולם בהובלת שף הקבוצה, השף דיוויד אלבס (David Alves) שהיה יד ימינו של השף האגדי ז׳ואל רובושון במשך יותר מ-20 שנה ולקח את מושכות ההובלה של הקבוצה לאחר מותו. שף המסעדה יהיה יוג׳ין קובאל (Eugene Koval) ש"ינצח" על תפריט המלון ויגשים חלום ישן של רובושון שלא הספיק לממש בימי חייו – להקים מסעדה בעיר הלבנה בפרט ובישראל בכלל.

צילום: סיון אסקיו

התפריט משלב בין גסטרונומיה צרפתית לטאץ׳ ים תיכוני עם חומרי גלם מקומיים ותיבול מזרח-ים תיכוני. לצידן יככבו מנות דגל של קבוצת רובושון והקינוחים הפריזאים, כל זאת בליווי סומליה ויינות וינטג׳ מעולים מצרפת ומישראל. המסעדה תכלול חלל אירוח פרטי מעוצב כספרייה. בנוסף, הוקם במקום בר קוקטיילים קטן ואינטימי. העיצוב בצבעי תכלת ובז׳ שואב השראה מצילומי ארכיון של המלון ושל תל אביב של שנות השלושים של המאה ה-20.

צילום: סיון אסקיו

אלקונין הוא המלון הראשון בישראל שמארח ספא של קלרינס. המציע מגוון רחב של טיפולים לרבות טיפול הדגל של אלקונין (Elkonin Signature Treatment), שתוכנן במיוחד עבור המלון ואורחיו.

הוספת תגובה

הוספת תגובה