עמוד הבית » סיורים קולינריים בערי הנגב

סיורים קולינריים בערי הנגב

צילום: רגב כלף
הרשות לפיתוח הנגב מזמינה אתכם להצטרף לסדרת סיורי קונספט מודרכים שיתקיימו בערי הנגב במהלך חודש דצמבר. סיורים קולינריים וסיורי חנוכה שיציעו טעימה ממגוון בתי האוכל המקומיים, מפגש עם הא.נשים והסיפורים של הנגב.

"נגב תור" קולינרי

בשני סופי השבוע הראשונים של חודש דצמבר יתקיימו מגוון סיורים קולינריים בערי הנגב שיאפשרו טעימה מהמגוון העצום של הטעמים, הריחות והצבעים של מאכלי העדות הרבות מהנגב. בין הסיורים: סיור אוכל רחוב ומוזיקה בשדרות במסגרתו תפגשו את בעלי מאפיית חורי, תטעמו סביח בחצר ביתו של הזמר המיתולוגי חיים אוליאל ועוד. סיור נטול גלוטן עם טעימות פלאפל, סושי פירות ושייקים טבעיים בבאר שבע. סיור ברים לילי בעיר העתיקה בבאר שבע בו תבקרו גם בבית הבירה המקומי ובו יותר מ-100 סוגי בירות, בבתי היין והאלכוהול הוותיקים והחדשים בעיר. סיור ממתקים בעיר רהט במסגרתו תטעמו ממגוון הממתקים הבדואים, ובהם בקלאווה, כנאפה, מעמולים וגם פיצוחים. סיור טעימות של ירוחם עם לחם פרנה, בירות וחומוס ומפגש עם מבשלות מקומיות. סיור בכפר לקיה במסגרתו תבקרו בביתה של מארחת בדואית, תטעמו זיתים מהמסיק האחרון ותכינו פיתה חמה על הסאג'.

צילום: יאיר גולן

"נגב תור" חנוכה

בין התאריכים 20-21.12, נר שלישי ורביעי של חנוכה, יתקיימו מגוון סיורי חנוכיות וסופגניות בערי הנגב. בין היתר, סיור חנוכיות בשכונה ה' בבאר שבע במסגרתו תטעמו מאפים ייחודים בפטיסרי של עידן בן ברוך שעשה באז בכל הנגב, סיור חנוכיות וסופגניות לכל המשפחה בשוק העירוני בבאר שבע במסגרתו תטעמו סוגי זיתים שונים בעקבות נס פך השמן. סיור הדלקת חנוכיות בבתי הכנסת הוותיקים בעיר נתיבות עם חנוכיה שנדלקת גם במים, במסגרת הסיור תפגשו את הקהילה החרדית בעיר ותטעמו סופגניות בקונדיטוריית שמעוני המיתולוגית. סיור אורות בעיר שדרות ומפגש עם מאמא מקומית על ספינג' ותה מתוק, סיור מטוגנים בעיר ירוחם בין המאפיות השונות מהמיתולוגית ועד המאפייה השיתופית הראשונה בעיירה, סיור תיאטרלי במצפה רמון בעקבות הדמויות והסיפורים של העיר, סיור חנוכיות בעיר ערד בו תכירו את השכונות המיוחדות בעיר ותדליקו נרות בחנוכיה לזכרו של החייל רון קוקיא ז"ל.

מחיר: 20 ש"ח למשתתף.

פרטים נוספים: https://www.facebook.com/Gonegev.co.il