עמוד הבית » הדירות של כהן: סופ"ש במרכז העיר ירושלים

הדירות של כהן: סופ"ש במרכז העיר ירושלים

צילום: יחצ
אם אתם מחפשים סוף שבוע במרכז העיר ירושלים, כזה שגם קרוב לכל המקומות המיוחדים שיש לעיר להציע וגם מתאים לקהל הדתי והחרדי כמו בתי הכנסת, כדאי לכם להגיע למתחם הדירות של כהן. אני הייתי שם בסופ"ש האחרון והמקום מאוד מומלץ.

מתחם הדירות נמצא ברחוב שמאי 12 מול מדרחוב בן יהודה. מדובר על קרבה לבתי הכנסת כמו ישורון, היכל שלמה, בית הכנסת הגדול וגם מוזיאון יהדות איטליה ונוספים. אפשר גם ללכת לעיר העתיקה ולכותל המערבי ברגל.
בנוסף, המקום נמצא מטרים ספורים מסמטאות נחלת שבעה, שדרת ממילא המפורסמת ומתחנת הרכבת הקלה. יש גם את כיכר המוסיקה וכמובן שוק מחנה יהודה עם הקניות ביום והברים בלילה.

נתחיל דווקא מהתיאור הטכני של המקום: בעבר היה פה את הבורגר בר. כעת המקום מחולק ל4 דירות שתמצאו בהם הכל: החל מהדברים הבסיסיים כמו ספה, שולחן וכיסאות, מיטה, טלוויזיה ומטבח ועד לדברים הקטנים כמו סירים, מחבתות, סכו"ם וכלים, שמפו במקלחת, קפה ותה ועוד. בכל דירה יש מטבח מאובזר, מכונת קפה, מיקרו אובן, אינטרנט אלחוטי וחניון בתשלום שצמוד למלון הדירות. העיצוב חדשני ונעים וכמו גם המרחב היחסית גדול ונח מאפשרים שהות מאוד טובה.

בעלי המקום נחמדים מאוד והם זמינים לכל בעיה ובקשה כמו למשל מגבות וכו' גם בשעות הקטנות של הלילה.הצ’ק-אין ביום רגיל הוא מהשעה 14:00 ובימי שישי, שבת וחגים יהודיים הוא 14:00. הצ'ק אאוט בימי שבת הוא במוצאי שבת במיוחד לציבור הדתי וזה יתרון משמעותי.

צילום: יחצ

מבחינת סוגי הדירות

חדר דלוקס מפנק כולל חדר שינה נפרד בגלריה מפנקת מיטה זוגית. בקומת הקרקע יש פינת ישיבה שנפתחת למיטה זוגית. החדר מתאים לאירוח של זוג + 2 ילדים. הדירה בגודל ממוצע של 50 מ”ר וכוללת פינת ישיבה בחוץ. הדירה מאובזרת עם טלוויזיה בגלריה ובסלון עם חבילת ערוצי כבלים, מיזוג אוויר, מטבח מרווח שמכיל מקרר ואינדוקציה, מכונת אספרסו עם קפסולות וערכת קפה.

יש גם חדר סופריור גדול ומרווח בגודל ממוצע של 45 מ”ר שמתאים לאירוח משפחות עד ארבעה מבוגרים או זוג + 2. החדר כולל  מיטה זוגית בגלריה מעוצבת ופינת ישיבה שנפתחת למיטה. מקלחת מרווחת ומפנקת, טלוויזיה, מיזוג אוויר, מטבח מרווח עם מקרר ואינדוקציה, ומכונת קפה. ויש גם פינת ישיבה בחוץ.

כמו כן, יש גם חדר ג’וניור מפנק שכולל מיטה זוגית. הסוויטה מתאימה לאירוח של עד זוג+ 2 ילדים. יש ספה זוגית שנפתחת למיטה. החדר בגודל ממוצע של 36 מ”ר והוא כולל פינת ישיבה בחוץ. הסוויטה מאובזרת במסך  LED 50 אינצ’ עם חבילת ערוצי כבלים, מיזוג אוויר, מטבחון מאובזר עם מיני מקרר, מכונת אספרסו עם קפסולות וערכת קפה.

צילום: יחצ

ישנה גם דירת 2.5 חדרים מקסימה שממוקמת בקומה 1-. לדירה אין חלונות אבל יש 3 פתחי אוורור שמכניסים ומוציאים אוויר. יש מזגנים בחדר ובסלון. בדירה יש כל מה שצריך כמו מטבח רחב, מקרר, מכונת כביסה אינדוקציה ועוד. חדר שינה מרווח עם מיטת קינג סייז, סלון עם ספת מיטה שנפתחת למיטה, wifi וערוצי כבלים. חדר רחצה מרווח ומפנק. הוא מתאים מאוד לשהייה ארוכה.

פרטים: 0524896891

מאת: משה ניסנבוים