עמוד הבית » מארז בלונד, אקססוריז בחצי חינם

מארז בלונד, אקססוריז בחצי חינם

מארז רביעייה בלונד. צילום: איל קרן
חדש ממבשלת אלכסנדר: מארז מעוצב המכיל רביעיית אלכסנדר בלונד בנפח 330 מ"ל, הבירה הנמכרת ביותר של מבשלת אלכסנדר, בצורה זמינה ונגישה יותר לרכישה כמאגדת.

מארז מעוצב המכיל רביעיית אלכסנדר בלונד הבירה הנמכרת ביותר של מבשלת אלכסנדר, בצורה זמינה ונגישה יותר לרכישה כמאגדת.

אלכסנדר בלונד היא בירה ממשפחת ה-ALE והיא פרשנות של מבשלת אלכסנדר לסגנון ה-Blonde האנגלי, עם עושר הטעמים והניחוחות, אך בהגשה יותר קלילה המתאימה למזג האוויר והטמפרמנט הישראלי. ל-Blonde צבע זהוב בהיר, ניחוח פירותי ואיזון מדויק בין מרירות הכשות למתיקות הלתת.

5.3% אלכוהול. בנפח 330 מ"ל,

מחיר למארז רביעייה: 50 ₪.

להשיג בסניפי רשת 'מגה ביתן' ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

נסיינית המערכת: ראשית יש לשים את המארז 24 שעות במקרר, חשוב שיהיה קר להוציא ולשתות בכוס ולא מהבקבוק מרגישים את הטעמים של הבירה. טעמה פירותי להפליא, עשוי בצורה מושלמת לקיץ החמים.

מהדורת קיץ הקומה ה- 2 רשת "חצי חינם" 

רשת הסופרים "חצי חינם" מחדשת את הבית שלכם עם מגוון אקססוריז מהקומה ה-2 לעיצוב הבית. כאמור, מדובר בקומה שלמה הממוקמת בסניפי הדגל של הרשת ומציעה מגוון רחב של מוצרים לבית, מוצרי אווירה, לגינה ממנעד רחב של מותגים המובילים. בין המוצרים ניתן למצוא כלי בית ומטבח, כלי אחסון והגשה, מוצרי נוי ואקססוריז לשדרוג כל פינה בבית  ומוצרי טקסטיל כמו סדינים, שמיכות ומגבות ועוד.

כל הפריטים בסטנדרט גבוה, וכוללים מגוון רחב של דגמים וצבעים.

סניפי הרשת: חולון, רחוב המרכבה 31  / חולון, הכישור 22 / ראשון לציון, רחוב לח"י 16 / הוד השרון, הרקון 2 מתחם שרונים

נסיינית המערכת: שמחתי לשמוע שרשת חצי חינם עם מוצרי אקססוריז לבית, נוח ללקוחות הרשת שיהיה עבורם מנעד רחב של מוצרי בית משלימים התורמים לאווירה ומוסיפים יופי לבית. המוצרים איכותיים ובמחיר שווה לכל כיס.אהבתי.