עמוד הבית » במבה אוורירית, ויטמינצ'יק פרי

במבה אוורירית, ויטמינצ'יק פרי

במבה אוורירית, צילום: סטודיו אסם

לראשונה מאז השקת במבה בשנת 1964, אסם פורצת דרך בבמבה הקלאסית לבמבה אוורירית, טעמה זהה לבמבה רגילה, אך במרקם רך ונימוח הרבה יותר. המרקם יותר אוורירי שנמס בפה היוצר חווית אכילה חדשה בבמבה שאי אפשר שלא לאהוב. את הבמבה האוורירית מומלץ למוסס על הלשון ולתת לטעם ולמרקם להתפשט בחלל הפה במקום לנגוס.

במבה אוורירית על המדפים החל מחודש אוגוסט. אריזת במבה אוורירית מעוצבת בנראות בולטת על המדף, עם איורים של עננים על רקע השמיים בצבעי תכלת המעבירים את תחושת האווריריות. תכולה: 60 גרם ו-80 גרם.

נסיינית המערכת: אני אוהבת במבה ואפילו מעדיפה בבתי קולנוע במקום פופקורן לאכול במבה גם יותר טעים והמלח מבוקר בצורה נכונה. הבמבה החדשה נעימה בחך ונמסה בעונג.האריזה גדולה ופשוט כיף להינות ממנה.

ויטמינצ'יק פרי מחיות פרי

החזרה למערכות חינוך, כבר מעבר לפינה, ואנחנו כהורים מעוניינים לדאוג לילדינו לתזונה הטובה ביותר, ללמד אותם לבחור את האופציה הנכונה ביותר עבורם ולהעניק להם את המזון לו הנכון. הסמוצ'י של ויטמינצ׳יק פרי מעניק את המענה המושלם לצרכי ההורים והילדים יחד: בחירה טובה ונכונה בתזונה המכילה פירות אמיתיים עם סימון ברור של כמות הפרי בכל מוצר. וכן, ברמת נוחות השימוש כאשר ניתן לקחת את הסמוצ'י לגינה, לטיול, לחוג ואף לבית הספר כארוחת עשר מזינה וטעימה. כמו כן, מדובר בבחירה אהובה וטעימה עבור הילדים.

ויטמינצ'יק פרי מגיעים באריזת סמוצ'י 110 גרם, ומכילים מגוון פירות שילדים אוהבים במיוחד, ללא תוספת סוכר (מכיל סוכר מהפרי בלבד),  ללא חומרים משמרים וללא חומרי טעם וריח, ב-5 טעמים: בננה תפוח, תפוח בננה ותות, סלט פירות, תפוח אגס בננה ואגס תפוח ופירות יער.ועכשיו – פעילות נושאת פרסים!- קנו 4 יחידות של ויטמינצ'יק פרי, היכנסו לפייסבוק של ויטמינצ'יק לענות על שאלת השבוע, ותוכלו לזכות ב- 500 שקלים לקנייה ברשת קרביץ.

ויטמינצ'יק פרי,צילום: סטודיו אס

בכל שבוע 5 זוכים, החל מה 1.8 ועד ה 30.8 בכפוף לתקנון המבצע שבאתר ויטמינצ'יק.

נסיינית המערכת: מוצר חובה בכל בית, יש בו מרכבי ויטמינים טובים לבריאות האמת שממליצה גם לנו ההורים לפני יציאה מהבית לקחת 2 אריזות ולשתות. תהנו.