עמוד הבית » מגוון ספרים חדשים לנפש ולרוגע

מגוון ספרים חדשים לנפש ולרוגע

כי את שלי עטיפה קדמית
בזמן הסגר השני, כדאי להנעים את הזמן עם ספר מעניין. קבלו לפניכם מגוון של ספרים חדשים על המדף.

רומן אירוטי / קלייר קונטרס רב מכר ברשימת הניו יורק טיימס 

כשאת גדלה במשפחה כמו שלי, קל להזדהות עם סוג הגברים שמסתבכים בצרות.

אלה שנוטפים מיניות כשהם רק הוגים את שמך. מהרגע שבו ראיתי את לורנזו , ידעתי שהוא לא  רק זה שמבשר על צרות. הוא זה שנותן להן כותרת.אבל ראשי וליבי נלחמים זה בזה. הוא מסתורי מדי, יפה תואר מדי, פראי מדי, ואם לא די בזה

– הוא רוצה אותי. אני חייבת לברוח,  אז למה אני דוהרת לעברו? אני לגמרי עומדת להיפגע.  אני יודעת את זה.

גבר כמו לורנזו לא יעזוב אותי בלא פגע.

כריכה רכה /248 עמודים/  הוצאת ש. זימזון /מחיר: 98 שקל

פרטים : www.bookme.co.il

"סוף העולם"/ סילביה בראון

סוף העולם בראון מתמודדת עם הנושאים המאיימים וכבדי המשקל ביותר בבהירות, בחוכמה ובשלוות הרוח שהיו לסימן ההיכר שלה, ומשיבה על שאלות קשות כגון: מה צפוי לנו ב-50 השנים הבאות, מהפשר הנבואות הגדולות של נוסטרדמוס וספר ההתגלות, אם העולם עומד להגיע אל קיצו, כיצד ייראו שעותנו האחרונות ועוד.

לכל מי שתהה אי פעם לאן פנינו מועדות ומה אם בכלל אנחנו יכולים לעשות כדי למנוע קטסטרופה במימדים תנכיים, הוא ספר חובה מרתק ועתיר תובנות.

סוף העולם עטיפה קדמית

כריכה רכה/ 256 עמודים/ הוצאת אור עם/ מחיר: 98 שקל

פרטים : www.bookme.co.il

צילום לירון ויסמן

לרכישה במייל leeyoung.literature@gmail.com

ממלכת השינה / לי יאנג 

נועם אוהב לישון בחברת הצעצועים המפוזרים בחדרו. לי יאנג מזמינה את נועם לטיול ב״ממלכת השינה״, אליו הוא יוצא יחד עם הדובי שלו, כששניהם עטופים בשמיכה. תוך כדי הפנטזיה הלילית הזו, נועם פוגש את הצעצועים שלו בממלכתם הקסומה, והפעם – מתחלפות היוצרות: הצעצועים הם אלה ששומרים על נועם וחבריו הילדים בעודם ישנים שנת ישרים… נועם מבין שלכל דבר יש מקום

כריכה קשיחה/ איורים דריה סינה /הוצאת אוריון הוצאות ספרים / מחיר: 78

להשיג ב סטימצקי, צומת ספרים (הנחות לחגים)

"בשביל הסמכו"ת" /דורית חרמון 

הספר נכתב מתוך תפיסה שבידינו הכוח לרומם את ילדינו, להצמיח אותם, לגדל אותם ולהאמין בעצמם, וגם להיפך – בידינו הכוח להחליש אותם ולהנמיך אותם. לא מתוך כוונה רעה חלילה, אלא כי לפעמים אנחנו פשוט לא יודעים אחרת, או שאנחנו משכפלים באופן אוטומטי את המודל החינוכי שקיבלנו בבית הורינו. הספר מתאר את שיטת הסמכו"ת המחולקת לחמישה נושאים ראשיים שיחד יוצרים מודל להורות טובה יותר.

הספר מתאים לכל ההורים שרוצים להפוך את ההורות שלהם לרגועה, בטוחה ומהנה יותר.

כריכת ספר בשביל הסמכות

 

את הספר ניתן לרכוש ישירות דרך הסופרת בעמוד הפייסבוק שלה

הלילה בגרנדה/  ברוך דרור רומן ביכורים 

מסע מהחזית אל עורף הקיום האנושי, של משורר צעיר שמגויס בעל כורחו לחיל קרבי המסע דרך נבכיה של אחת המחלות הקטלניות ביותר שהמין האנושי לוקה בהן, לב המאפליה של הנפש.

במילים מדויקות, ותוך הפניית זרקור אכזרי שהולם בקוראים ללא רחם, יוצק ברוך דרור אור על האמת שריסקה את נפשו.

הספר עשוי קרעים-קרעים שנעים בין הווה לעבר, בין הלחימה בלבנון לשהות בבית החולים הפסיכיאטרי, בין תובנות עמוקות ומפוכחות להזיות מסויטות, כשבין כל אלה ארוגים רגעים של חסד בין איש לאשתו, בין אדם לבתו, רגעים שנמוגים אל מול המציאות וההזיה של המחבר.

צילום כריכה קדמית

הוצאה ידעות ספרים/ כריכה רכה 

גינס שיא עולם 2021

קרייג גלנדיי, העורך הראשי של גינס שיאי עולם: "ספר השנה נערך בנסיבות הכי יוצאות דופן שאפשר. באמצע כתיבתו, העולם התהפך על הראש בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, אך הבידודים והסגרים לא מנעו מהאנשים לשבור שיאים בבית או ברשתות החברתיות, כך שתוכלו לצפות לתערובת הרגילה של הישגים מדהימים, נפלאות הגוף האנושי והחדשות העדכניות מעולמות המדע, הספורט, הגיימינג, המוזיקה והסרטים.
הנושא השנה – גלו את עולמכם – קיבל עומק נוסף, מכיוון שאנו יכולים לקחת את הקוראים למסע שובר שיאים מהשכונות המקומיות שלהם עד לקצֵה קצהָ של מערכת השמש, והכול מתוך הכורסה הנוחה והבטוחה בבית".

הוצאה ידיעות ספרים / כריכה עבה 

ההכנה הכֵּנָה ללידה/ קרן בויקו 

ספר זה, שמהווה מעין ״חכמת שבט עדכנית״, בא להכין באמת. דרך סיפורים מרתקים, אמיצים בכנותם, של נשים שכבר חצבו את הדרך, הרבה יותר פשוט ללמוד מה עבד, למה בדיוק לצפות, איך להתכונן וממה להימנע. החלק השני של הספר מאגד את מיטב המומחיות בארץ שחולקות ידע חשוב מאין כמותו על הלידה והחודשים שאחריה. כולן חברו כדי להושיט יד ולעזור לצלוח את הדרך הפלאית, הסוערת והעוצמתית הזו בטוב, כי זה לגמרי אפשרי.

ההכנה הכנה עטיפה קדמית

הוצאת מרקם / 384 עמ' /119 ₪

 

תגובות 2

הוספת תגובה