עמוד הבית » מוצרי פילינג ים המלח של SABON

מוצרי פילינג ים המלח של SABON

קולקציית ים המלח SABON, צילום: רונן מנגן
מותג הבינלאומי SABON משיק מסכת פילינג ים המלח 3 ב-1 חדשה, המשלבת את סגולות הטיהור המובחרות של הטבע בנוסחת דיטוקס רבת- פעלים, המורכבת מ-90% מרכיבים טבעיים שמקורם מהטבע בים המלח.

המסכה הייחודית פועלת בשני שלבים שתפקידם לטהר את הנקבוביות בעור ולהסיר לכלוך לא רצוי מעל פני העור. המסכה מטשטשת אדמומיות וממזערת הופעת פגמי עור, תוך שיפור מרקם העור וחושפת עור נקי, רענן וזוהר.

הנוסחה הייחודית משלבת יחד 4 אלמנטים חשובים מים המלח:

 אצות ים המלח ( (Dunaliella Salinaאורגניזם אשר אימץ לאורח חייו את תנאי ים המלח הייחודיים, מעניק הגנה אפקטיבית נגד זיהומי ונזקי הסביבה. עשיר בפרוטאין חיוני, ליפידים וויטמינים. פועל לנעילת הלחות בתוך העור ולשמירת חיוניותו.

מי ים המלח: מי ים המלח, העשירים באופן טבעי במינרלים חיוניים, עוזרים להזין את העור ולחדש את מלאי החומרים שאותם הוא צריך על מנת להתחדש ולשמור על איזון. האלמנטים החשובים הללו פועלים יחד כדי לשמור על בריאות העור ועל חיוניותו.

 בוץ ים המלח: הבוץ המפורסם, המגיע ממעמקי ים המלח, עשיר במגנזיום, סודיום, פוטסיום, קלציום ובסיליקה טבעית. הכוח המטהר שלו מאפשר ניקוי עור עמוק, סופח שומנים עודפים, מטהר נקבוביות ומונע היווצרות פגמים.

 אדמה דיאטומית: תוצר של אצה מיקרוסקופית שהתאבנה באזור ים המלח, בעלת אפקט פילינג טבעי המסיר תאי עור מתים ומשפר את מרקם העור, חושף עור רך, נקי וחלק.

SABON Dead Sea – 3-in-1 Facial Scrub Mask,מחיר 139 שח, צילום: רונן מנגן

יש  למרוח בעדינות את המסכה על העור, להשאיר ל-5 עד 10 דקות ולתת למרכיבים הפעילים להפעיל את קסמיהם. לאחר מכן יש להרטיב את האצבעות ולעסות בעדינות עד לקבלת טקסטורת פילינג עדין וקרמי ולסיים בשטיפה יסודית ללא שאריות מהחומר.

מחיר: 139 ₪ תכולה: 200 מ"ל להשיג באתר וברשת חנויות SABON

 נסיינית המערכת: לקח לי כמה דקות להסיר את עיני מהקופסת הקרטון המהודרת שהגיע עם שליח, מדובר במסכה מעט סמיכה בעלת ניחוח נעים, מרחתי אותה על פני המתנתי כ- עשר דקות הסרתי בעדינות את המסכה בתנועות עגולות עם מים קרים וניגוב הפנים. מגע העור נעים וזריקה של רעננות נחה עליי. אני אישית לא מוותרת על טיפול עם מסכה בפנים שלי, אשר מטביע רושם במראה החיצוני. המוצר משלים את שגרת הטיפול היומיומית ומסייע להנות מעור קורן וזוהר. המוצר עומד בהבטחה ובולט בזירת המסכות הקיימות. הוא קצר מחמאות.