עמוד הבית » "הוואי" בעיצוב נוסטלגי, במבה כוכבים, חטיפי דנטל, קטשופ פיצה

"הוואי" בעיצוב נוסטלגי, במבה כוכבים, חטיפי דנטל, קטשופ פיצה

הוואי מהדורת נוסטלגיה צילום: יחצ הנקל

"הוואי", מותג טיפוח הגוף והשיער הוותיק במהדורה מוגבלת בעיצוב נוסטלי

תחליב רחצה יוגורט בניחוח וניל ודבש: תחליב רחצה עם פרוטאין היוגורט הנספג במהירות בעור, הידוע בסגולותיו כמעניק לעור לחות אקטיבית ומסייע בהגנה על העור מפני יובש ונזקי מזג אוויר. תחליב הרחצה מכיל קרם לחות בניחוח וניל ודבש ורמת PH המותאמת לחומציות הטבעית של העור. הנוסחה יוצרת את האיזון המושלם לטיפוח הגוף למראה עור בריא ורענן.

מחיר מומלץ: שמפו ומרכך: 11.90  ₪, תכולה: 700 מ"ל ברשתות הפארם והשיווק

שמפו ומרכך מטפח לשיער רגיל: הוואי שמפו לשיער רגיל מעניק לשיער טיפוח מאוזן למראה שיער מבריק ובריא. נוסחת הטיפוח מכילה נוטרי ויטמינים ותמציות אקזוטיות טבעיות היוצרים את האיזון המושלם לטיפוח השיער ומותירים אותו עם רכות קטיפתית ומגע של משי, בניחוח הוואי האקזוטי.נוטרי ויטמינים חודרים ומזינים לעומק סיב השערה, לשיער רך ונעים יותר.

מחיר מומלץ: 11.90 ש"ח תכולה:700 מ"ל ברשתות הפארם והשיווק

תמצית אלוורה מעניקה לשיער הזנה וגמישות.תמצית תה ירוק מעניקה לשיער ברק טבעי וחיוניות.

הוואי מרכך לשיער רגיל מזין את השיער לכל אורכו, משקם את מראה השיער ומחזיר לו את שכבת ההגנה הטבעית. מאפשר סירוק קל, משפר את יכולת עיצוב השיער ומעניק לשיער רכות קטיפתית וברק מושלם, בניחוח אקזוטי הנשאר לאורך זמן.

נסיינית המערכת: שאני מסתכלת על המוצרים מייד מעלה בי חיוך, אני זוכרת את הריחות בהיותי נערה אימי היתה קונה רק הוואי כל הסוגים כל הריחות, זה מעלה זיכרונות טובים מהבית.הריח מסחרר את החושים לא מעיק, לא מתנשא ריח שמחזיק מעמד לכמה שעות קצת סבוני,לנשים בשלות, השמפו המרכך מותיר את השיער רך ונעים גם למתולתלות. תחליף מעניק לחות לגוף תכל'ס עושה את העבודה!

במבה כוכבים

במבה כוכבים הינו הבמבה הקלאסית בצורת כוכבים. המהדורה המוגבלת מקנה חוויה סנסורית ייחודית לאוהבי הבמבה בכל הגילאים והמינים. עינת מוסקוביץ, מנהלת תחום החטיפים באסם – נסטלה: "בחורף הזה, אנו באסם-נסטלה מזמינים את הישראלים להנות מרגעי אופטימיות ותקווה עם במבה בצורת כוכבים. דאגנו להתאים גם את נראות האריזה לצורת כוכב, ועל ידי כך להעביר מראה קסום, שמיימי ופוד-אפילי מאוד. זאת במטרה להגביר את ההתנסות בחוויה המהממת הזו. אנו בטוחים שהמוצר יעלה חיוך על פניהם של אוהבי הבמבה בכל הגילים ויהפוך את החורף לנעים, מחבר וחמים הרבה יותר".

במבה כוכבים צילום: סטודיו אסם

מגיע באריזת 60 גרם ו-80 גרם: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית קריית גת וניתן להשיג בכלל השיווק.

נסיינית המערכת: אין ספק שבמבה הוא המוצר האהוב בקרב האכלוסיה, טעים פריך והוא הבמבה של כולנו. גימיק הכוכבים מבורך וכייפי.

חטיפי דנטל לחיות מחמד

פורינה ישראל נכנסת, לראשונה, לעולם חטיפי דנטל לחיות לכלבים וחתולים עם מוצר דנטלייף  DentaLife – חטיפים מפנקים לכלבים וחתולים הדואגים לבריאות השיניים מידי יום! כמו בבני האדם, גם בקרב חיות המחמד, חשיבות תחזוקת השיניים נמצאת במעלה הראשונה. בדיקה וניקוי באופן קבוע ימנעו היווצרות אבנית, הצטברות כתמים ושכבות פלאק על פני השן, דלקות חניכיים ועוד.  החטיף מסייע לניקוי אבן שן באזורים שקשה להגיע אליהם. במקרה שבעיות השיניים של חיות מחמד לא יהיו מטופלות כראוי הן יכולות לגרום לבעיות שיניים חמורות ואף להשלכות בריאותיות נוספות.

בישראל, המודעות לבריאות השיניים של חיות המחמד עוד לא בשיאה. למרות הביקוש לחטיפים לחיות מחמד.החטיפים ניתנים לבעל החיים כפינוק, וההבנה כי חטיף הוא אמצעי חיוני לתחזוקה ולשמירה על בריאות השן של חיית המחמד עדיין לא נטמעה בשטח.

דנטלייף לכלבים: מכילים עוף, ובעלי טעימות גבוהה, עם אחוזי שומן נמוכים וללא תוספת סוכר, ואף מכילים סידן וויטמין D לשיניים חזקות. חטיפי דנטלייף לחתולים מכילים סידן וטאורין לשמירה על היגיינת הפה של החתול וללא צבע מאכל.

דנטלייף לכלבים צילום: יחצ

דנטלייף לחתולים – מארז 40 גרם בטעם עוף/סלמון

דנטלייף לכלבים גדולים מעל 25 ק"ג- מארז 142 גרם ארבעה סטיקים בחבילה

דנטלייף לכלבים מגזע בינוני 12-25 ק"ג- מארז 115 גרם חמישה סטיקים בחבילה

דנטלייף לכלבים מגזע קטן 7-12 ק"ג- מארז 115 גרם שבעה סטיקים בחבילה

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות

נסיינית המערכת:  פתחתי את השקית השומר על טריות החטיף כלבתי נלה (ברדור מעורבת בגולדן) הריחה במהירות הבזק את החטיף החלה לקפוץ עליי לקשקש בזנב עיניה בורקות, כמה שמחה, התיישבה הבאתי לה את החטיף לקחה בפיה ורצה לגינה ללקק את החטיף חזרה לבקש עוד … מובטח לה מחר ממתק !

קטשופ פיצה 

קטשופ בתיבול עדין, משדרג ומכניס צבע ועסיסיות לכל פיצה ביתית כמו גם למאפים.אחד הטרנדים המובילים בפרט תקופת הקורונה זהו מטבח מתמחה, אנשים מחפשים את המוצר הכי מתאים להכנת המזון שהם צורכים על מנת למקסם את הטעם ואת המנה. בהתאם לכך,החברה משיקה את  קטשופ המיוחל.

קטשופ פיצה צילום: סטודיו אסם

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה: "לאחר השקת קטשופ טוסט שהתקבל באהדה רבה, וקטשופ על האש שהושק ביום העצמאות אנחנו שמחים להמשיך את תהליכי החדשנות והגיוון ולהשיק מחדש את קטשופ פיצה! הקטשופ האהוב להכנת פיצה ביתית ולתיבול מאפים בטעם פיצה. הקטשופ פיצה מותאם בדיוק לחיך הישראלי ומעניק תיבול מושלם ומהיר לפיצה הביתית.

בכשרות בד"ץ ורבנות מקומית שדרות .להשיג ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: אחד הארוחות ערב הכי פופולריות בבית הכנת טוסט בני מאוהב בטוסטים והוא חייב רוטב עגבניות שאין רוטב פיצה הוא מורח מחית עגבניות ומעל גבינה צהובה ומהיום שהקטשופ פיצה חזר למדפים הטוסט יותר טעים והמטבח יותר נקי!