עמוד הבית » קפסולות ברקפסט בלנד, מברשת לחניכיים מודלקות, תחליף לחמאה

קפסולות ברקפסט בלנד, מברשת לחניכיים מודלקות, תחליף לחמאה

סטארבקס ברקפסט בלנד קרדיט צילום: סטודיו אסם

סטארבקס ברקפסט בלנד

משווק ע"י אסם-נסטלה חוזק הקפסולה פונה לקהל השותה בבוקר קפה, התערובות בעוצמה 7 הטווח הנמוך יותר של הקלייה הבינונית ומעניק טעם קפה עם הרבה אופי, פרופיל טעם הדרים וסיומת נקיה. הקפסולות מתאימות להכנת אספרסו ולונגו משובחים.

לדברי נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר באסם נסטלה: "שוק הקפסולות ברשתות השיווק והפארם ממשיך לצמוח המוצר ה- 10 בסדרת הקפסולות המבוססות על התערובות המפורסמות של המותג הנמכרות ברחבי העולם".כשר, כשר לפסח ופרווה, בהשגחת הרבנות בזל שוויץ ובאישור הרבנות הראשית לישראל להשיג ברשתות השיווק והפארמים.

נסיינית המערכת: יש לי אהבה לאספרסו וביום הולדתי קיבלתי מתנה מכוונת אספרסו כהרגלי לני צאתי לפגישה אני מכניסה קפסולה מכינה לי את האספרסו ויוצאת. אני אוהבת את האספרסו של פתיחת הבוקר לא חזק , למעמד הטעימה הכנסתי את הקפסולה למכונה המתנתי לקפה שנזל לתוך הכוס בריח נחשק של קפה ארומטי. לגימה מהכוס טעם נפלא שרק מקצועים יכולים לעשות זאת.

מברשת שיניים לחניכיים מודלקות

מברשת שיניים המכילה כ- 12,000 סיבים, פי 8 ממברשת שיניים שאנו מכירים, המברשת בעלת סיבים רכים Ultra soft המונעים הפעלת לחץ על החניכיים בזמן הצחצוח. רקמת החניכיים עדינה ורכה, לכן צחצוח במברשת שיניים עם סיבים רכים מונע נסיגת חניכיים, חשיפת צוואר השן ורגישות בחניכיים.

מפחיתה לחץ בזמן הצחצוח למניעת נסיגת חניכיים, לשיניים רגישות, לחניכיים מודלקות ומדממות, לצחצוח עדין לאחר טיפול כירורגי ולנשים בהיריון. הסיבים של המברשת מתאימים את עצמם למבנה השן, מכסים שטח גדול יותר ולכן מסירים פלאק יותר ביעילות ובעדינות ללא פגיעה בחניכיים. בנוסף לכך, העובי הדק של הסיבים מאפשר חדירה לחללים קטנים ולניקוי יסודי.

מברשת 12,000 סיבים מבית ORBITOL צילום: טל אזולאי

מחיר: 29 ש"ח לזוג באריזה, להשיג ברשתות השיווק והפארם.

נסיינית המערכת: צחצוח עדין ונכון מנקים היטב את השיניים ולא פוצעים את החניכיים מעוצמת הצחצוח ומותירים את החניכיים ללא דימום. המברשת קלילה נעימה בגלל כמות הסיבים העדינים יש לה יכולת להכנס ולנקות את השיניים וחלל הפה בצורה טובה ויעילה. מתאים לנשים בהריון, לחניכיים רגישות, לאנשים שעברו טיפול כירורגי.תכל'ס המברשת עושה את העבודה. זהו פריט חובה בבית בשגרת היום יום ובריאות החניכיים. נהנתי משימוש המוצר.

Mazola תחליף חמאה פרימיום

חברת הפודטק "Upfield" משיקה מחדש את תחליף החמאה  Mazola, טעמו ומחירו לא ישתנו. השינוי בתוספת רכיבים תזונתיים איכותיים הכוללים שילוב שמנים ייחודי ובריאים. המוצר 100% מהצומח יש בו מקור לאומגה 3 ו-6 שמגיע משמן הקנולה וביחס לחמאה – מזולה הינה ללא כולסטרול, וכן בעלת ערכים נמוכים מאוד של שומן טראנס הנמוך מ- 0.6%  ללא חומרים משמרים וללא שומנים מוקשים.

מוצרי מזולה צילום:דן לב

מחיר: 6.90 ש"ח ״בריקים" לאפיה ובישול

8 ש"ח ממרח בטעמים חמאה ובטעם טבעי להשיג ברשתות השיווק הנבחרות.

המזולה מאושרת גם על ידי ארגון VEGAN FRIENDLY ובעלת תו כשרות ליימות השנה –  הבד״צ העדה החרדית ובהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

נסיינית המערכת: אני באופן אישי מתחברת למוצרי התחליף הקיימים למוצרים צמחיים בהרבה הבטים הכוללים שמירה על הקיימות בעולם, וזהי אכן אופציה גם לטבעוניים שבנינו, להודות ביושר דגמתי מהמוצר אין לו טעם לוואי, נמרח בקלות על הלחם מליחות מאוזנת והכי טעים תוספת זתים .הגרסה מוצלחת.