עמוד הבית » מותג הטיפוח הלונדוני אלמיס על המדף בישראל

מותג הטיפוח הלונדוני אלמיס על המדף בישראל

צילום: באדיבות ELEMIS
מותג היוקרה הלונדוני לטיפוח העור, עטור פרסים נחת בישראל. המותג נוסד באנגליה וברחבי העולם מותח את הגבולות בחדשנות בתחום טיפוח העור, משלב מרכיבים יעילים ואיכותיים ומערכות אספקה חדשניות עם מרקמים מפנקים וארומטיים המשמרים את העור.

מותג הטיפוח אלמיס משיק קולקציה יוקרתית של מוצרים אייקונים לטיפוח עור ולקבלת מראה זוהר ובריא. מוצר טיפוח בתחום שגרת הטיפוח לניקוי, פילינג, הזנה ולחות.

סדרת Pro-Collagen רב המכר של ELEMIS, סדרת אנטי אייג'ינג לסימני גיל ראשונים, אשר מכילה מגוון רחב של אצות המעניקות לחות עשירה לקבלת עור בעל מראה צעיר יותר.

מוצרי הדגל:

Pro-Collagen Cleansing Balm, באלם לניקוי עור הפנים מסדרת פרו-קולגן 100 גרם- מסיר איפור ושאריות לכלוך מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים. מותיר את העור נקי, רך וזוהר.
אופן השימוש: ניתן להשתמש מדי יום כתכשיר ניקוי או מדי שבוע כמסכת פנים מזינה. יש לחמם כמות בגודל קטנה בין כפות הידיים ולאחר מכן לעסות על הפנים, הצוואר והמחשוף בתנועות עיסוי מעגליות קלות. יש להרטיב את קצות האצבעות ולהמשיך לעסות. ניתן להסיר בעזרת מטלית הניקוי שמצורפת בקופסא.

צילום: באדיבות ELEMIS

מחיר מומלץ : ₪ 272

Dynamic Resurfacing Facial Pads x 60 pads, רפידות דינמיות (פדים) לחידוש עור הפנים (60 יחידות) מכילות את פורמולת שלושת האנזימים המסייעת בהתחדשות העור. רפידות פילינג אלו, המופעלות על-ידי טכנולוגיית  Tri- Enzymeהמוגנת בפטנט^ (פטנט רשום), חושפות עור חלק כעור תינוק כבר בשימוש הראשון.
אופן השימוש: בכל בוקר וערב לאחר ניקוי הפנים בתנועה מעגלית.

צילום: באדיבות ELEMIS

מחיר מומלץ : ₪ 259

Super Food Facial Oil 15ml, שמן הזנה מועשר בתמציות "סופר-פוד" מן הצומח, 15 מ"ל תערובת טבעית של שמנים  המכיל 9 מזונות-על עשירים בנוגדי חמצון כדי לחשוף זוהר במראה בריא.
אופן השימוש: יש להשתמש מדי בוקר לאחר ניקוי הפנים. יש לעסות 3-4 טיפות על הפנים והצוואר. אם נוצר מגע עם העיניים, יש לשטוף היטב

צילום: באדיבות ELEMISמחיר מומלץ: ₪ 272

Pro- Collagen Marine Cream 50ml קרם לחות ליום פרו-קולגן 50 מ"ל קרם לחות מסדרת פרו קולגן המסייע להפחתת קמטים וקמטוטים, במרקם נעים ומלטף. משפר את רמת הלחות בעור ומותירו מוצק וזוהר יותר.
אופן השימוש: לשימוש בכל בוקר לאחר ניקוי הפנים. מחממים כמות קטנה בין כפות הידיים. יש להחליק בעדינות על הפנים, הצוואר והמחשוף במשיכות כלפי מעלה.

צילום: באדיבות ELEMIS

מחיר מומלץ לצרכן: ₪ 525

ניתן להשיג במשביר לצרכן ובאתר CHOZEN

לפרטים נוספים: אלפא קוסמטיקה