עמוד הבית » מטיילים באזור השרון: כל האופציות לטיולים שווים באזור המרכז

מטיילים באזור השרון: כל האופציות לטיולים שווים באזור המרכז

צילום: pixabay
מתגוררים באזור המרכז? ובכן אתם לא צריכים להרחיק בשביל למצוא אופציות מצוינות לטיולים במתכונת זוגית או משפחתית. אחד היעדים המבוקשים באזור השרון היא ללא ספק נתניה שהפכה בשנים האחרונות לעיר תיירות מובילה, לא מעט בזכות השקעה של מיליונים בפיתוח וחידוש הטיילת לצד אטרקציות שיהפכו כל טיול למהנה ולבלתי נשכח. אז בין אם אתם מתכננים לטייל עם ילדים או ביחד עם בן/בת הזוג, כדאי שתכירו את האופציות לטיול שווה באזור השרון, ועל כך במאמר הזה.

תחבורה – כך תוכלו לתכנן את הטיול בצורה הטובה ביותר

מאחר ויציאה לטיול מצריכה כלי תחבורה עבור התניידות קלה ונוחה יותר, רצוי להגיע לאזור השרון באמצעות רכב. עם רכב תוכלו ליהנות מגישה נוחה בשילוב של טיול המתבצע בשטחים פתוחים לצד מרקם עירוני ותוסס. אם אין לכם רכב פרטי, באמצעות השכרת רכב בנתניה תוכלו לסגור את הפינה של התחבורה ולבצע תהליך של השכרת רכב המותאם לצרכים האישיים שלכם. כך למשל, במידה ואתם מתכננים לצאת לשטח, אפשר להשכיר רכב 4 על 4. אך אם אתם מתכננים טיול עירוני, רכב קומפקטי שיספק לכם את המענה הנדרש. מדובר בהזדמנות מצוינת לחסוך בעלויות, בשל הצעת מחיר נוחה הכוללת גם מעטפת של ביטוח וכן מענה טלפוני מצד נציג שירות לכל שאלה.

אטרקציות באזור השרון

אזור השרון ובפרט נתניה מהווים הזדמנות מצוינת בעבורכם להיחשף לטבע פראי לצד אטרקציות שישלימו את תמהיל של הטיול שלכם. מהן האופציות הכי שוות לטיול?

פארק אלכסנדר

הגן הלאומי נחל אלכסנדר נחשב לאחד המקומות היפים בישראל, ולא בכדי. מדובר בפארק מטופח שבו ניתן לקיים פיקניק, טיול רגלי או אופניים בסמוך לנחל השוצף ועם מדשאות גדולות ורחבות ידיים. מעבר לכך, בפארק מוקדי עניין הכוללים בין היתר את תוואי הנחל, חורבת סמרה הממוקמת בלב הפארק כמו גם יכולת לצפות באוכלוסיית הצבים הרכים הגדולה ביותר בישראל.

חוף פולג

בתקופת הקיץ, אין ספק כי ביקור בחוף פולג היא דרך מצוינת לשדרג את הטיול, משום שזהו חוף מטופח ונעים שנחשב לפחות עמוס ביחס לחופים אחרים. נוסף על כך, בנתניה יש שני חופים נוספים, סירונית א' וסירונית ב', שבהם ניתן לקיים פעילויות כמו ספורט ימי, כושר וכן לקחת חלק במסיבות תוססות.

שמורת דורה

אפשר ואף רצוי לבקר באזור השרון בתקופת החורף, כאשר יעד שהוא בגדר חובה הוא שמורת דורה, שהיא למעשה ביצת מים עמוקה שאותה פוקדים ציפורים ועופות מים, צפרדעים ומינים חיים נוספים. מדובר באתר שמתאים לטיול משפחתי ובוודאי גם לטיול זוגי. נציין שבתקופה זו האתר עמוס מבקרים ועל כן רצוי להגיע בשעות הבוקר המוקדמות.

שוק נתניה

שוק נתניה הוא שוק תוסס שמתאים לטיול קולינרי מעניין, המציע למבקרים שפע עצום של דוכנים – החל מפריטים לבית ועד תבלינים לצד מסעדות מקומיות המגישות אוכל ביתי המורכב מחומרי גלם טריים.

פלנתניה

מרכז מדע חדש הממוקם ברחוב שדרות בן גוריון 168 ופעיל בכל ימות השבוע. במרכז מיצגים מושקעים בנושא חלל, מדע ואסטרונומיה לצד גן יפני יפהפייה. מדובר ביעד שהוא בגדר חובה אם אתם מתכננים לצאת לטיול עם ילדים, הן בשל החוויה של ביקור במרכז חדשני אבל גם בשל פעילויות אינטראקטיביות שיהפכו את הטיול שלכם לחווייתי.

מלונות באזור השרון

באזור השרון ובנתניה נפתחו בשנים האחרונות עשרות מלונות חדשים המציעים חווית אירוח יוצאת דופן, על קו הים ועם שימת דגש על אירוח שישאיר לכם טעם של עוד. לפני שאתם בוחרים מלון מומלץ לקרוא המלצות מצד גולשים כמו גם להיכנס לאתר הרשמי של המלון כדי לקבל החלטה נכונה. המלונות המובילים ע"פ דירוג הגולשים הם מלון רמדה, מלון סוויטת איילנד, לאונרדו פלאזה וכן מלון העונות, שכולם ממוקמים בקו ראשון לים.

לסיכום, טיול בשרון ובאזור נתניה היא הזדמנות מצוינת ליצור חווית חדשות וכן טיול שישאיר לכם טעם של עוד. השכרת רכב וכן תכנון של הטיול בהתחשבות באטרקציות טבע, מוזיאונים וביקור במסעדות מקומיות הם הבסיס לטובת יצירה של חופשה מקורית המותאמת לזוג או לקבוצה.