עמוד הבית » מסע הרפנה שהוא פלא גדול

מסע הרפנה שהוא פלא גדול

צילום: יחצ
בעולם הרוח אפשר למצוא המון סדנאות, ריטריטים, הרצאות וכמובן תרגולים אבל ספק אם הייתי מוכן לחוויה המדהימה הזו. לא מדובר על מקום אחד- פיזית או רוחנית וגם לא על תפישה מסוימת אלא מגוון מופלא או כמו שיהונתן ינון, ג'וני בשבילכם, מכנה זאת "פלא גדול".

אתם בטח שמעתם וראיתם אותו משמח ברחובות ובבתי החולים עם סיירת החישגוזים או לבד באופן ספונטני, אבל במסעות אפשר לפגוש אותו בצורה שונה לגמרי.

נתחיל בזה שהוא נמצא בכל רגע בצורה הכי טבעית שיש- עם מענה לכל דבר, זרימה שהופכת את המסע הזה (דווקא מסע; אתם הולכים לעבוד) לבעל ערך מוסף מעבר לתוכן וכמובן הסדנאות שהוא מעביר. סשן בעגה המקצועית זאת מילה גבוהה מידי לדעתי כדי לתאר את מה שמתרחש בכל אחד מהם. זאת פשוט נכונות לתת כמה שאפשר, הכי פשוט.נהאנשים במסע הזה מוכנים למפגש עם עצמם בצורה הכי כנה שיש וכך גם עם הזולת. השיחות בין החברים, העזרה אחד לשני בכל דבר והיכולת לחוות עולמות מגוונים הפכו עבורי את סוף השבוע לבלתי נשכח.
צילום: יחצ
אפשר לראות במסע הזה המון שטח (נחלי הצפון השוצפים) וגם הרבה יוגה בשטח (למתחילים ומתקדמים); אוכל משובח (ותודה לאחים קארו), התנסות בסדנאות אל תוך הנפש (מורכבות מאוד מבחינת האומץ שלהם) ומפגש 24/7 עם חבורה מופלאה. לא מפתיע לגלות אנשים שמגיעים למסע הזה כבר כמה פעמים, שמספרים ומדברים עליו בהתלהבות גדולה ושמתחברים אחד לשני. קשה למצוא מסעות כאלו שיש בהם הרבה השקעה והמחיר שלהן ממש שווה לכל כיס וכך גם הגילאים. החל מהצבא ועד שלב מתקדם.
נוצרה כאן קהילה שהיא מעבר לחיפוש רוחני או התנדבות בבתי חולים. שירים אל תוך הלילה, שיחות עומק, ארוחות משותפות, ופרגון מדהים. אם אתם מחפשים העצמה אישית, מפגש עמוק עם עצמכם, טבע ונוף והכל עם יחס אישי אני בהחלט ממליץ. רק אל תשכחו לשנן את המילים- "חישגוז" בהטיות השונות, "הרפנה", וכמובן "פלא גדול". לכל דבר ג'וני מוצא משמעות רוחנית משולבת עם עולם היהדות והקבלה אך מתכתבת גם עם הניו-אייג', המזרח הרחוק והרפואה על סוגיה השונים. יש פה משהו מיוחד עם ביטויים שמקפלים תפישה מאוד לא שגרתית עם אמת גדולה. כדאי לכם להקשיב לה.
צילום: יחצ
היציאה מאזור הנוחות- פיזית ורוחנית- מומלצת מאוד למי שרוצה למצוא את עצמו. יש בה הרבה מורכבות (מבט אל העבר, צחוק, ריברסינג, אימון ועוד) אבל סיפוק אדיר. הנוכחות של ג'וני ושל שאר מעבירי הסדנאות וכך גם של החברים מוסיפה אפקט שיש בו כדי להפוך את המסע למשמעותי.
המסעות האלו מתרחשים בעולם של מירוץ ושל חומר והם מבקשים להגיב להם אך גם לראות אותם בצורה שונה. כדי להכיר באמת אני ממליץ להגיע לאחד מהם ולפגוש את ג'וני, הכלבים ואת החברים הנפלאים שיהפכו עד מהרה לקהילה.
מאת משה ניסנבוים

הוספת תגובה

הוספת תגובה