עמוד הבית » מעבדות GIGI וחברת 'קנדוק' מקימים חברה

מעבדות GIGI וחברת 'קנדוק' מקימים חברה

רון לנדאו ,יור מעבדות GIGI צילום יחצ
הסכם פעילות משותפת בה תשווק החברה החדשה על טהרת מוצרי קוסמטיקה אורגנים המשלבים קנבינואידים מתקדמים מצמח הקנאביס.

מדובר בסדרת מוצרי קוסמטיקה אורגניים לטיפוח ולטיפול בעור הפנים, בעלי פטנט ייחודי מבוסס מחקר והם העומדים בתקן המחמיר של Clean at Sephora. מחקר ייעודי שבוצע בהדסה עין כרם הראה כי מרכיבי הקנאביס (קנבינואידים) ששולבו בתכשירים נמצאו יעילים כנוגדי חמצון וכמגנים על העור.

את הפעילות המשותפת והשקת הסדרה החדשה יובילו מומחים בתחומם: נאוה רביד, לשעבר מנכ"לית L'oreal ישראל, רון לנדאו, יו"ר מעבדות GIGI , ואדם חליוה, ראש תחום ה-CBD בקנדוק.

רון לנדאו, יו"ר מעבדות GIGI: "אנו גאים להיות החברה הישראלית שתביא את הבשורה הטכנולוגית במוצרי הריטייל בתחום הקוסמטיקה. לקחנו את הניסיון, והידע הרב שצברנו בתחום הקוסמטיקה המקצועית, ערכנו מחקרים רבים לטובת ייצור קו המוצרים המשותף.

אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור: "אנו שמחים לשלב כוחות עם GIGI, חברת קוסמטיקה ישראלית מובילה בעלת מוניטין רב שנים ופריסה עולמית בכ-50 מדינות. ישראל ידועה בפיתוחים הטכנולוגיים שלה בתחומי הקנאביס ושילוב הידע הרב ויכולות הביצוע בקנדוק יחד עם ניסיון רב השנים של מעבדות GIGI מובילים היום לפריצת דרך בעולם הקוסמטיקה הפעילה, תחילה באירופה ולאחר השינוי הרגולטורי גם בישראל.

הוספת תגובה

הוספת תגובה