עמוד הבית » סדרת ארוחות קפואות, קרם גוף ותחליב רחצה, סדרת טיפוח לשיקום והזנה

סדרת ארוחות קפואות, קרם גוף ותחליב רחצה, סדרת טיפוח לשיקום והזנה

ארוחות מוכנות ויליפוד. צילום: סטודיו say

סדרת ארוחות קפואות ומוכנות 

חברת "וילי פוד" מתחדשת עם  מוצרים איכותיים, במחירים שווים לכל כיס, סדרה של ארוחות קפואות של אורז ופסטה עם מגוון תוספות היישר מיוון.

הסדרה כוללת 3 תבשילי אורז ו-3 תבשילי פסטה ומתאימה לצמחוניים וטבעוניים, הכוללת 6 סוגי תבשילים של אורז ופסטה, המתאימים להכנה על מחבת ודורשים רק להוסיף תוספת של מים חמים.

המוצרים החדשים בסדרה: פסטה פתיתים ופטריות, פסטה פנה ותרד,פסטה, פוזילי פטריות וגזר, אורז עם פטריות, אורז מקסיקני, אורז עם ירקות. המוצרים נועדו לספק פתרון מהיר ומזין לתוספות מגוונות לארוחות וכל אריזה מספיקה לכ-2-3 מנות (600 גרם) או כארוחה בפני עצמה ומתאימים גם לצמחוניים וטבעוניים.

להשיג במקפיאים ברשתות השיווק הנבחרות.

נסיינית המערכת: בעולם שאנו חיים הכול מהיר וזמין ארוחות מוכנות הינן נכס צאן ברזל של כל הורה. כל ילד / נער במשפחה יש לו מנעד רחב של תעסוקה, תמיד טוב שיש בבית אוכל לחימום מהיר ויש ארוחה מושלמת, פחות דאגה להורים, בנוסף ארוחה שלמה ומזינה במקום עבודה, או שחברים ניפגשים ורוצים לנשנש מוצאים מהמקפיא מחממים, שופכים מים ויש לנו ארוחה. חיסכון בעליות זמן וטעים. פותר עבורנו  כהורים חלק מהמשימות הביתיות ובכלל. מוצר טעים.

Aloe Body Wash (תחליב רחצה) ואת  Aloe Body Lotion (קרם גוף)

מותג FOREVER ISRAEL משיקה מוצרים לגוף לשימוש יומי ובעלי נוסחה מתקדמת המבוססת על ג'ל אלוורה טהור ומיוצב. תחליב הרחצה החדש Aloe Body Wash , הוא תחליב רחצה חדשני ואנטי אוקסידנטי, אינו מכיל סולפטים ומנקה את העור בעדינות, תוך שהוא מזין אותו בלחות ומרגיע עור מגורה. התחליב מכיל ג'ל אלוורה טהור ומיוצב כמרכיב מפתח, המעניק לעור את הלחות המרבית לה הוא זקוק תוך שהוא מסייע בשמירה על גמישותו ובריאותו. תחליב הרחצה מכיל ויטמינים  A, C ו-E ותמצית פרחי ארניקה ואסטרי חוחובה שעברו הידרוליזה להרגעת עור רגיש ומגורה.

מחיר : תחליב רחצה מ"ל 236 –  124 ₪

קרם הגוף Aloe Body Lotion, מכיל  ג'ל אלוורה טהור ומיוצב כמרכיב מפתח, מרקמו עדין עם ניחוח קליל של פריחה רעננה, נספג בקלות וביעילות ומותיר את עור הגוף עים ורך למגע, ללא תחושת כבדות ושמנוניות. מכיל בנוסף שמנים טבעיים ורכיבים צמחיים עוצמתיים המסייעים לשיקום עור רגיש, יבש ומגורה. בנוסף הקרם מכיל שמן ארגן המועשר בוויטמין E, חומצות שומן ואסטרי חוחובה שעברו הידרוליזה ותורמים למראה עור מוצק וחלק.

מחיר : קרם גוף 236 מ"ל, 125 ₪.

הנוסחה החדשנית מצויה בשני התכשירים החדשים מכילה ריכוז גבוה של ג'ל אלוורה מיוצב – ג'ל אלוורה שעבר תהליך מוגן פטנטים המאפשר לשמר את הרכיבים הפעילים של מרכיבי הג'ל הטבעיים, ללא פסטור.  האלוורה מהווה את הבסיס האידאלי לקרם על ידי כך שהיא מעניקה לעור לחות ומסייעת בשמירה על מראה צעיר ובריא.

התכשירים מיוצרים ללא ניסוי בבעלי חיים ואינם מכילים מוצר מן החי. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט של FOREVER ISRAEL.

FOREVER ISRAEL) – תחליב רחצה וקרם גוף – צילום: באדיבות FOREVER ISRAEL

נסיינית המערכת: ראשית קצת על אלוורה, הצמח של הבריאות, הג'ל מופק מהעלים העשירים בויטמינים, מנרלים, חומצות אמינו וחומרים המשפיעים על מע' העיכול. הג'ל מרפא את העור כגון : כוויות, עקיצות, פצעים ומבריא את העור. כל מוצר שקיים בו הג'ל הוא ברכה וריפוי לעור.ולכן מומלץ להשתמש במוצרים לגוף עם צמח הקסם האלוורה. אהבתי.

סדרת לחות מוגברת לשיקום והזנה

מותג "כיף" משיק מוצרי טיפוח והזנה לגוף בנוסחה מתקדמת המועשרת במרכיבים ייחודיים – אפרסק וחמאת מורמורו.

הסדרה כוללת: שמפו, מרכך ותחליב רחצה.

שמפו / מרכך אפרסק וחמאת מורמורו לשיקום והזנה: שמפו ומרכך עשירים, המעניקים לשיער לחות, רכות והזנה. הנוסחה המתקדמת מועשרת במרכיבים פעילים: אפרסק הינו עשיר בביוטין, מינרלים, ויטמינים ואנטי-אוקסידנטים המזינים את השיער והקרקפת. תורם לחיזוק סיב השערה ומעניק ברק ורכות.

חמאת מורורמורו: מרכיב לחות עשיר בחומצות שומן חיוניות המעלות את רמת הלחות הטבעית, מרככות את סיב השערה ומסייעות במניעת יובש וחשמל סטאטי. מסייעת להזנה עמוקה בלי ליצור תחושה כבדה או שומנית.  מעניקה לשיער ברק בריא, רכות וגמישות.

חפיפה יומית בשמפו ומרכך כיף מאפשרת ליהנות משיער מושלם כל יום. שימוש קבוע מותיר את השיער, עשיר בלחות, חזק ומלא ברק.

מחיר: 12.90 ₪ , לתכולת: 700 מ"ל

תחליב רחצה אפרסק וחמאת מורמורו מזין את העור ומסייע במניעת יובש

תחליב רחצה – מזין את העור ומסייע במניעת יובש: נוסחה עשירה ומפנקת לניקוי וטיפוח העור. תמצית אפרסק וחמאת מורומורו מעשירים את העור בלחות מידית וחומרי הזנה, מסייעים במניעת יובש ומתח ומותירים את הגוף בתחושת רכות מלטפת וניחוח משכר.

כיף תחליב רחצה אפרסק וחמאת מורמורו, צילום: טל אזולאי

מחיר: 12.90 ₪  לתכולת: 700 מ"ל

מוצרי הסדרה אינם מכילים פרבנים, ולא נוסו על בעלי חיים. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

(חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמו פארם אשר מחזיקה במותג כיף  אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן, המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הקמעונאים השונים.**מתבסס על מחירים עפ"י סניף סופר פארם גולדה, חולון).

נסיינית המערכת: אחת החברות המובילות בתחום טיפוח הגוף חברת כיף, כמות הלחות שקיימת במוצרים גבוהה, הסדרה בניחוח מושלם, עדין קייצי פרשי, פשוט כיף לשימוש ונעים לגוף אינו מייבש. אני ממש אוהבת.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה