עמוד הבית » סדרת פראנה בוטניקל אורגנית לעור צעיר

סדרת פראנה בוטניקל אורגנית לעור צעיר

סדרת פראנה בוטניקל צילום עדי הרמן
חברת אננדה קוסמטיקה יוצאת בסדרת מוצרי פראנה בוטניקל המבוססת על קליפות ענבים אדומים. הסדרה מציעה מוצרי טיפוח קלילים, רעננים המיועדיםלעור פנים צעיר. הסדרה כוללת: קרם לחות לפנים לבוקר ולערב, סרום לאיזון והבהרה וג'ל להגנה וטיפוח של אזור העיניים והשפתיים.  

לפי תורת האירוודה, פראנה היא אנרגיית החיים האוניברסאלית. מוצרי הסדרה בעלי מרקם קליל ועדין המתאימים לעור פנים צעיר. הפורמולה של כל המוצרים בסדרה מבוססת על רכיב בשם רזברזטרול, המופק מקליפות ענבים אדומים, המהווה נושא מרכזי בשנים האחרונות במחקרי תזונה וטיפוח חדשניים בתחום הסופר פוד לעור.

הרזברטרול הוא רכיב אנטיאייג'ינג פעיל מעצם היותו אנטי מיקרוביאלי ונוגד חמצון חזק במיוחד. רכיב זה קיים באופן טבעי בצמחים ובקליפות ענבים אדומים, אשר קיים בכמות גדולה וכך נובע הצבע הוורדרד של הפורמולות.

ג'ל טיפוח אזור העיניים והשפתיים

קרם עיניים במרקם ג'ל, קליל ורענן הנספג במהירות. הג'ל פותח במיוחד לטיפוח העור העדין של אזורי העיניים והשפתיים. הפורמולה משלבת מיצויי צמחים מטפחים ושמנים המעניקים הזנה, הרגעה והגנה לאזורי העור הרגישים בפנים.

בנוסף, מכילה רזברטרול ובנוסף מכילה גם תמציות נר הלילה, ארגן מרוקאי, אלוורה, סרפד, הדס, פטרוזיליה, קלנדולה, לבנדר, קמומיל, חומצה היאלורונית וויטמין E.

מחיר: 30 מ"ל, 199 ₪.

קרם לחות 

קרם פנים בעל מרקם קליל המיועד לעור שמן או מעורב. פורמולה המשלבת מיצויי צמחים ושמנים מטפחים ומזינים, רזברטרול ותוספת של קלנדולה, ברוש, אלוורה, סרפד, הדס, תה ירוק, נר הלילה, חוחובה, רוזמרין, חמאת שיאה וויטמינים E ו-C.

מחיר: 50 מ"ל, 189 ₪.

סרום לאיזון והבהרה

סרום מרוכז במרקם קליל, פותח במיוחד כדי לסייע באיחוד גוון העור, הבהרה והענקת לחות מירבית פורמולה ייחודית המשלבת מיצויי צמחים ושמנים המזינים ומרגיעים את העור כמו נר הלילה, אגן מרוקאי, קלנדולה, ברוש, ויטמין A, C ו-E , לבנדר, תה ירוק, ויטמינים, רזרברטרול ואלפא ארבוטין המסייע בהבהרה ואיזון גוון העור. הסרום מאושר על ידי משרד הבריאות כמוצר להבהרה.

סרום צילום דיוד ווימן

מחיר: 30 מ"ל, 199 ₪.

ניתן להשיג את הסדרה בבתי טבע, טיב טעם ובאתר אננדה קוסמטיקס.המוצרים כחול לבן ובעלי תקן אירופאי.

נסיינית המערכת: בדקתי את הסרום מוצר הבהרה לעור הפנים, המרקם נעים למגע, ריחו מלבב ומשרה אוירה של נינוחות כיאה לפני השינה, הוא נמרח בקלילות על העור ולא יוצר יובש. לפי הוראות היצרן יש לו חומרים להבהרה וזה תהליך בכדי להגיע לתוצאות.