עמוד הבית » מהפך בעור הפנים, סדרת החומצה ההיאלרונית להשבת נפח ומילוי קמטים

מהפך בעור הפנים, סדרת החומצה ההיאלרונית להשבת נפח ומילוי קמטים

קרליין סדרת טיפוח חומצה היאלרואנית , איורים Anna Lina Art
סדרת HyaluTec של קרליין מבוססת על חומצה היאלורונית טהורה, הקיים באופן טבעי בעור וחיוני לכל תפקודי העור הבריאים. השיטה משלבת בין קרם טיפוח אינטנסיבי הפועל בסינרגטיות עם אפליקטור והאמפולות המכילות ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית שיחד יוצרים טיפוח ממוקד ויעיל לשיפור העור 24\7.

חומצה היאלורונית הטהורה מסייעת להעשרת העור במרכיבים חיוניים המונעים אובדן נפח,לצד מרכיבים מרגיעים המסייעים להחלקת המרקם ולתחושת רכות וגמישות ממכרת.יתרונות החומצה הוא ביכולתה ליצור מאגר מים פנימי בעור, למנוע התנדפות של לחות טבעית ולהגן על העור בעזרת שכבה מיקרוסקופית של לחות. פעילות החומצה בשכבות השונות של העור מסייעת בהשבת נפח ומילוי פנימי של הקמטים.

רמת לחות גבוהה מעניקה רכות וגמישות לעור ומונעת נזקי סביבה וקרינה. וויטמין E מסייע בנטרול רדיקלים חופשיים. גליצרין, אלנטואין, אלוורה, סקוואלן וביסבולול מחזרים את מערך ההגנה המונע התנדפות, מרגיעים רגישות וגירוי ויוצרים תחושה רכה וקטיפתית לעור.

הסדרה מומלצת לשיקום אינטנסיבי של עור הסובל מסימני עייפות ומתח, יובש, רפיון וחוסר ברק. שימוש רצוף של 15 יום, מעניק תוצאות מהירות ונראות לעין לאורך זמן.

 הסדרה כוללת: 

Day & Night Treatment – קרם לחות לטיפול יום ולילה

קרם טיפולי, עשיר בחומצה היאלורונית טהורה לטיפוח עור הסובל מקמטוטי יובש, להשבת נפח ולעידון קמטי הבעה עמוקים. מתאים לכל סוגי העור למניעת נזקי אובדן לחות, יובש וקרינה.  ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית בקרם מסייע בהשבת נפח ומילוי פנימי של הקמטים, ומעלה את רמת הלחות בכל שכבות העור. וויטמין E מסייע בנטרול רדיקלים חופשיים. גליצרין, אלנטואין, אלוורה, סקוואלן וביסבולול  מעניקים תחושת רכות ולחות נינוחה ומסייעים להרגיע ולשפר את תפקודי העור.

תוצאה לשימוש קבוע למשך שבועיים: העור נראה מתוח יותר, עתיר לחות וחיוני למראה. עומק הקמטים מתעדן, קמטוטי יובש נעלמים והמרקם חלק, גמיש וזוהר.

מחיר 69.90 ש"ח, 50 מ"ל

Eyes & Lips Cream Applicator

Pure Hyaluronic Acid 0.5%, Caffeine & Vitamins F&E

אפליקטור לטיפוח ממוקד עיניים ושפתיים וקרם חומצה היאלורונית טהורה בריכוז של 0.5%

מועשר בקפאין, וויטמינים F ו-E

האפליקטור מכיל קרם מרוכז ומותאם למריחה ממוקדת על קמטי ההבעה העמוקים וקמטי היובש סביב אזור העיניים והפה. הקרם משלב בין חומצה היאלורונית המסייעת בהשבת לחות, נפח ומילוי פנימי של הקמטים, לבין וויטמין F, קומפלקס פרחי חיננית וקפאין המעודדים זרימת דם בנימים ומסייעים להבהרת צללים כהים והורדת נפיחות סביב העיניים. מכיל בנוסף גם תמציות של חוחובה, אלנטואין וביסבולול המעניקים לחות, מרגיעים ומסייעים בנטרול רדיקלים חופשיים.ראש הסיליקון הגמיש מאפשר מגע צמוד ומדויק, סטריליות וחסכון בשימוש.

פליקטור לטיפוח ממוקד עיניים ושפתיים צילום טל אזולאי

תוצאה בשימוש קבוע למשך שבועיים מעניק לאזור העיניים והפה מראה חלק יותר, עומק הקמטים מתעדן, קמטוטי יובש נעלמים והמרקם הופך חלק, גמיש וזוהר.

מחיר : 69.90 ש"ח , 10 מ"ל

Hyaluronic Acid 0.5% fillers, Vitamin D and Allantoin

קפסולות לטיפול אינטנסיבי יומי וחומצה היאלורונית 0.5%, וויטמין D ואלנטואין

המארז מותאם לשימוש יומי במשך שבועיים בכדי  לאזן ולסייע לעור הסובל מסימני אובדן נפח, רפיון עור, אפרוריות ומרקם יבש ומחוספס.כל קפסולה מכילה ריכוז נקי של חומצה היאלורונית טהורה המסייעת בהשבת נפח, מעלה את רמת הלחות ומעניקה רכות וגמישות לעור. וויטמין D מסייע לתהליכי ההתחדשות בעור, מחזק את מחסום ההגנה הטבעי ומסייע בנטרול רדיקלים חופשיים. אלנטואין מעניק תחושת לחות נינוחה ומסייע להרגיע ולשפר את תפקודי העור.

קפסולות לטיפול יומיומי מסדרת חומצה צילום טל אזולאי

לאחר המריחה העור נראה מתוח יותר, עתיר לחות וחיוני למראה. לאחר שבועיים הפנים חלקות ומוצקות יותר למראה, קמטוטי יובש נעלמים והמרקם חלק, גמיש וזוהר.

מחיר 69.90 ש"ח , 1.5 מ"ל 15 קפסולות במארז

Hyaluronic Mask

Hyaluronic complex & Vitamin B5

מסכת לחות וקומפלקס חומצות היאלורוניות וויטמין 5B

מסכת לחות והזנה המעשירה את העור בקומפלקס חומצות היאלורוניות, ויטמין 5B, חמאת שיאה ומרכיבי הרגעה. קומפלקס חומצות היאלורוניות בגדלים שונים יוצר מעטה לחות חיצוני ומסייע להעלאת רמת הלחות הפנימית ולעידון עומק קמטים. שילוב של ויטמין B5 מגביר את יכולת ההתמודדות עם גורמי חמצון, מסייע בתיקון נזקי סביבה וקרינה ומשפר את נראות העור.חמאת שיאה מזינה ומעניקה תחושת רכות לעור.

מסכת לחות מסדרת חומצה היאלורונית צילום טל אזולאי

המסכה משלימה את שגרת הטיפוח היומיומית, מסייעת לשמירה על רמת הלחות בעור מעלימה קמטי יובש ומעניקה מראה מוצק ואחיד יותר.

מחיר 69.90 ש"ח, 100 מ"ל

נסיינית המערכת: כל הסדרה מתמקדת בעור הפנים, על מנת  לעודד ולהגביר ולהעניק נפח לפנים ולשמור על עור מהודק זוהר וצעיר יותר ומחוטב. זוהי פריצת דרך בתחום הפחתת מראה עור רפוי לטיפול בבית ושמירה על הפנים התוצאות לפי הוראות היצרן ניראות לעין רק לאחר שבועיים.אני מתחילה מה איתכן ?