עמוד הבית » קסמים לא רק באגדות, פזית אמרבי הקוסמטיקאית בכינוי "הקוסמת"

קסמים לא רק באגדות, פזית אמרבי הקוסמטיקאית בכינוי "הקוסמת"

פזית אמרבי צילום יחצ
חשבתם פעם לעצמכם מה משותף לעדי ליאון ולאוהד עדי ואסי בוזגלו? תאמינו או לא, הם ובנות זוגן נמצאים אצל אותה קוסמטיקאית. הכירו את פזית הקוסמטיקאית.

לפני 13 שנים חזרה פזית אמרבי עם משפחתה לארץ מארצות הברית (שם חיו 8 שנים) פתחה את העסק בצורה לא מתוכננת ואקראית.

לדבריה "מאז שהתחתנו, בעלי עבד ואני הייתי עם הילדים במשרות חלקיות. בארצות הברית הוא עבד בשיפוצים ואני לימדתי את השפה העברית.

כאשר הגענו לארץ הוא פתח מיני מרקט שעבד כמה שנים עד שהוא קרס ופשט את הרגל".

"לא הייתה לי ברירה, הייתי חייבת לצאת לעבוד" מספרת לנו פזית, התחלתי לעבוד במכון יופי וקוסמטיקה  במשרה מלאה ובשעות נוספות, ולאט לאט למדתי את רזי המקצוע יצרתי רשת של קהל לקוחות שהאמינו בי ובעבודה שלי. לאחר כמה שנים הבנתי שאני רוצה לצאת לדרך חדשה והחלטתי להיות עצמאית והקמתי מכון אסתטיקה ויופי שנמצא בחולון.

צילום יחצ

היתרון שלי בעסק, שהלקוחה תצא מרוצה מהטיפול הראשון ורואים את התוצאות שהצלחתי לעזור לה ולהעניק לה ביטחון עצמי. מגיעים אלי בני נוער מתוסכלים ממצב המראה של הפנים ולאחר שעברו סדרת טיפולים הם רואים את התוצאה.

אני גם מתמחה בהסרת שיער בפנים ובגוף, קיים אצלי במכון מיכשור מתקדם ובטיפולים בבעיות עור שונות כגון: פיגמנטציה וכתמי עור שונים.

"אני מאוד מאמינה במוצרים השונים שעשויים מצמחי מרפא ויכולים לטפל בבעיות אקנה, בבעיות פיגמנטציה ובבעיות עור שונות. יש אצלי לקוחות גברים ונשים, מבוגרים ונוער, לכל אחד אני יודעת להתאים תוכנית טיפול מותאמת אישית ולכן המותג שלי עובר מפה לאוזן ברחבי הארץ.

ואגב, עוד נקודות שלא ידעתם עליי אני פרפקציוניסטית, יכולים לשאול את לקחותיי שאצלי אין חצי עבודה. הכל זה בצורה המיטבית ועד הסוף. אני מאוד אוהבת לאפות ולטייל, אלו שתי התרפיות שלי היכולת לפנק את החברים והמשפחה בעוגות ועוגיות והיכולת לצאת לנשום אויר ולטייל בטבע.

צילום יחצ

ולסיכום, הכינוי שלי על ידי הלקוחות הוא "הקוסמת", היכולת שלי לעשות פלאים אצל כל המטופלים והמטופלות שלי. אני רואה אותם, מרגישה מה הם הצרכים שלהם, לאישור איבחון העור ומתאימה עבורם את הטיפול הנכון, יש לי משפחות שלמות שמטופלים אצלי המנכד ועד הסבתא.

אתם מוזמנים ליצור קשר עימנו.

פזית אמרבי

כתובת : האלוף אהרון יריב 19 חולון

טלפון לקביעת תורים :050-5382000