עמוד הבית » סופר פרימיום לחיות מחמד

סופר פרימיום לחיות מחמד

צילום נעמה משיח כהן
פורינה ישראל מביאה את ONE, ממותגי הסופר פרימיום במזון לחיות מחמד המובילים באירופה.

לראשונה יימכר מוצר מזון סופר פרימיום לחיות מחמד על המדף בסופר, פורינה תמכור את המוצר ברשתות השיווק. מדובר בשינוי משמעותי עבור הצרכנים, שכן עד כה בסופר היה ניתן למצוא מוצרי מזון בייסיק בלבד. המוצר מספק פתרון  למגדלי הכלבים והחתולים שמחפשים מוצר איכותי, במחיר אטרקטיבי ומאפשר להשלים את קניית מוצרי המזון למשפחה ולבעל החיים במקום אחד.

ONE הוא מזון סופר פרימיום עם הבטחה לתוצאות מיידיות לאחר השבוע הראשון, השבוע השני והשבוע שלישי. מגדלי חיות המחמד יראו  את השינוי אצל חיית המחמד שלהם. מותג אחר מכל המוצרים שקיימים היום בשוק. המזון מכיל את הרכיבים האיכותיים ביותר וקיבל תוצאות טעימה גבוהים מאוד.

שני טשקנט, מנכ"לית פורינה בישראל: "אנחנו חווים ביקוש הולך וגדל בקרב הצרכנים לערוך את הקניות שלהם במקום 1 עבורם וגם ועבור חיית המחמד שלהם. מסקרים שערכנו ראינו שהצרכנים מחפשים את המזון סופר פרימיום בסופר ועד היום לא היה לזה מענה. אנו מאמינים שזה הזמן הכי נכון להביא לצרכנים בישראל את המותג ONE המצליח מאירופה, ולהציע מוצר חדש ואיכותי שזמין על מדף הסופר. זהו מהלך משנה שוק – מביאים מוצר סופר פרימיום למדפים בסופרים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה