עמוד הבית » סרטים חדשים בקולנוע

סרטים חדשים בקולנוע

צילום באדיבות :Tulip Entertainment

מסע בזיכרון | Reminiscence 

בימאית: ליסה ג'וי

ארה"ב 2021

מותחן פילם נואר אשר, מתרחש בעתיד הלא רחוק שבו מרבית העולם הוצף במים ואנשים ביקום בודדים נאלצים לשוב אל זיכרונות העבר שלהם שחווה בעולמם האישי, הזיכרון זהו הנחמה היחידה שנשאר להם על מנת לשרוד את החיים שנקלעו אליהם עקב המצב העולמי.

ניק השחקן הראשי (יו ג'קמן) הוא חייל משוחרר המתגורר במיאמי העתידית והמוצפת בים. הוא מציע לאנשים פשוטים פתרון הזדמנות לחיות מחדש כל זיכרון שהם רוצים בעבר באמצעות טכנולוגיה חדשנית שפותחה לצבא ע"י כניסה לתוך אמבטית מים ועל הראש הוא מניח מעין כתר טכנולוגי  זריקה להירדמות ולהכנס למעין תרדמת זוהי הדרך להכנס למסלול העבר.

צילום באדיבות: Tulip Entertainment

אבל חייו שלו מקבלים תפנית כאשר הוא פוגש צעירה מסתורית בשם מיי (רבקה פרגוסון) אשר מגיחה לפתע בלילה כאשר המקום נסגר לחוות את עברה ומתגולל כרומן אהבה נלהב מסתבך כאשר זיכרונותיו של לקוח אחר מציבים את מיי במרכזם של סדרת פשעים אלימים עד שניק פותר את התעלומה.סרט עם סוף מפתיע.

בקולנוע ובאיימקס!

שאנג-צ'י ועשר הטבעות |i and the Legend of the Ten Rings

בימאי: דסטין דניאל קרטון

ארה"ב: 2021

סרטי מארוול בכיכובו של שאנג צ'י השחקן  (סימו ליו )  אחר מות אמו אביו של שאנג צ'י אימן אותו אימוני לוחמה ובגיל 14 היתה לו משימה מאביו והוא נאלץ להתעמת עם עברו אשר חשב שהשאיר מאחוריו, הוא ברח מאביו לאחר המשימה והחליף את דמותו לשון ותוך כדי  נמשך לארגון 10 הטבעות המסתורי. הסרט נוצר עם המון טכנולוגיה מתקדמת , אפקטים היוצרים לצופה כשעתיים של שכרון חושים כיאה לסרטי מארוול סרטי פעולה.

צילום באדיבות: דיסני ישראל ופורום פילם