עמוד הבית » פסטיבל הסרטים הישראלי בלוס – אנג'לס

פסטיבל הסרטים הישראלי בלוס – אנג'לס

צילום:פרטי

ביום שישי (05.11.21) התקיים השקת אירוע יוקרתי של המפיק והמוזיקאי מאיר פינגשטיין פסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס במרכז yvel במוצא, מרכז לתכשיטי יוקרה ברחבי העולם ומיזם פילנטרופי לקהילה האתיופית, אשר יוצרים תכשיטים בהשראת התרבות ההיסטורית, האומנות וחווית העליה לארץ. הייחודיות של המרכז שלכל תכשיט יש סיפור משלו והחיבור הטבעי בין אומנות לתרבות.

לדברי מאיר פינגשטיין מפיק הפסטיבל אמר בהתרגשות: "אנו חוגגים את הפסטיבל לוס אנג'לס מזה 35 שנים אשר פועל ומחבר בין תעשיית הקולנוע, הטלוויזיה בהוליווד והטלוויזיה בישראל ובכך נקדם את היצירה הישראלית בחו"ל. במשך השנים הוקרנו מעל 1000 סרטים ישראלים ואירחנו מעל 600 יוצרים ישראלים לקהל סקרן אוהב קולנוע ותומך. פסטיבל זה מניב יחסים טובים עם התקשורת המקצועית ומערך פרסום מרשים, אשר מושך צופים רבים מידי שנה".

שמאל: רון פוגל מבקר קולנוע צילום: אבנר אברהם

כלת פרס אופיר ופרס ישראל לקולנוע גילה אלמגור – אגמון הוסיפה: "אני חושבת שהתרומה של מאיר ואני כחלק ממשפחה זו משפחת הקולנוע הישראלי, אין לה אח ורע מאיר לא יוצר קולנוע, לא הביא כסף לקולנוע, לא תסריטאי, הוא איש "משוגע" לקולנוע הישראלי, כל החברים שלו מכוורת כבר סבים, מאיר עם ילדים קטנים הוא התחתן עם קולנוע ואח"כ בנה משפחה. היום אנו קוראים לקולנוע הישראלי, תעשיית הקולנוע הישראלי, תעשיה צריכה שיווק , חלון ראווה נוצץ וקורץ את זה עושה מאיר כבר 35 שנה וזה לא מובן מאליו, יש משהו בגישה שאנחנו נבוא לשם וגדולי הקולנוענים של ארה"ב הוליווד באים לפסטיבלים של מאיר ורואים את הסרטים שלנו  מביאים אנשים שרוכשים את תסריטים. האמירה שלי לאירוע הזה מגיע לך פרס ישראל".

 

גילה אלמגור שחקנית כלת פרס ישראל צילום: נעמה משיח כהן
ימין מורן אטיאס צילום: אבנר אברהם

נכחו באירוע: אנשי תעשיית הקולנוע, רון פוגל מבקר קולנוע, אבנר אברהם מייסד ויו"ר סוכנות Spylegends, אנה דוברוביצקי, ליאור ששון ועוד רבים.