עמוד הבית » פסטיבל קאן 2019 תעניק לנשים חווית זוהר של "המדרגות האדומות"

פסטיבל קאן 2019 תעניק לנשים חווית זוהר של "המדרגות האדומות"

דאוצן קרוס הדוגמנית ההולנדית בפסטיבל קאן צילום יחצ חול
לוריאל פריז נותנת חסות ראשית לפסטיבל קאן 2019. לציון השנה ה-22 כאמן האיפור הרשמי של פסטיבל הסרטים, המותג יפרש מחדש את הסמל האייקוני, המכובד והמפורסם ביותר של הפסטיבל, השטיח האדום, וישתמש בו כפלטפורמה להלל ולפאר את כל הנשים באשר הן.

מה-14עד ה-21 במאי, לוריאל פריז יציג את השטיח האדום כסמל של העצמה נשית. כל הנשים בקאן מוזמנות לצעוד בגאווה במדרגות "כי מגיע לך הטוב ביותר", בחוף של מלון מרטינז היוקרתי שבקאן.

בפעם הראשונה בהיסטוריה של פסטיבל הסרטים, החברה מנגיש לכל אחד ואחת את החוויה האולטימטיבית של קאן, שתמיד הייתה שמורה רק למספר קטן של אנשים ונשים.

בנוסף, מגוון המוזמנים לפסטיבל יקבלו גישה ל "אולפן כי מגיע לך הטוב ביותר " WORTH IT STUDIO, מרחב מיוחד הנוצר ע"י לוריאל פריז, ויציע מספר חוויות :

  • " קיר צילום כי מגיע לך הטוב ביותר "( (Worth It Wall – אשר יחשוף את המקורות של "כי מגיע לי הטוב ביותר", סיסמת ההעצמה הנשית של המותג
  • " מתאים למצב הרוח שלי " ( Match my Mood, מפגשי איפור אישיים עם המומחים של לוריאל פריז המבוססים על חמישה מראות "כי מגיע לך הטוב ביותר ", אשר נוצרו ע"י ואל גרלנד, מנהלת האיפור הגלובלי בלוריאל פריז
  • "הקולקציית במהדורה מוגבלת "( Cannes Limited collection) –  גישה בלעדית לשלוש המהדורות הבלעדיות של קאן

בפסטיבל תיחשף לראשונה המהדורה החדשה מוגבלת של 2 גווני שפתוני  COLOR RICHE (קולור ריש). שני גוונים ממשפחת האדומים המתאימים ביותר לאופי ואווירת הפסטיבל המפואר בעלי ברק למראה של שפתיים מלאות יותר.

 

סדרת שפתונים חדשה של לוריאל המושקת בפסטיבל קאן 2019 צילום יחצ חול

 

דאוצן-קרוס-הדוגמנית-ההולנדית-בפסטיבל-קאן-צילום יחצ

 

הדוגמנית-תילן-בולנדו-בפסטיבל-קאן-לוריאל-פריז-
צילום יחצ חול

 

השחקנית גולין מור בפסטיבל קאן צילום יחצ

הקולקציה תימכר בבלעדיות לאיקומרס (במכירה אונליין), ותתחיל להימכר החל מתחילת פסטיבל קאן (14.5) . מחיר מומלץ לצרכן כ55 ₪.