עמוד הבית » פרסיל ג'ל עם פורמולה כפולה

פרסיל ג'ל עם פורמולה כפולה

Persil Gel DEEP CLEAN צילום: יחצ הנקל
פרסיל, מותג הכביסה הבינלאומי מהמובילים בעולם, מציע חדשנות בעולם הכביסה באמצעות פורמולות מתקדמות לצד שמירה על איכות הסביבה.

פרסיל ג'ל DEEP CLEAN

פרסיל, מותג הכביסה הבינלאומי מהמובילים בעולם, מציע חדשנות בעולם הכביסה באמצעות פורמולות מתקדמות לצד שמירה על איכות הסביבה. בישראל, המותג מוביל במקום הראשון במשך שנים רבות את קטגוריית ג'ל הכביסה ובמגמת צמיחה מתמדת בקטגוריית הקפסולות. במחקר שוק רחב נמצא שאחד האתגרים המשמעותיים בקטגורית הכביסה הוא מציאת פתרון ללכלוך מהבגדים המוכתמים המצטבר במכונת הכביסה.

פרסיל DEEP CLEAN, ג'ל כביסה עם שתי פעולות ייחודיות:

בפורמולה החדשה המעניקה פעולות ניקיון לבגדים וגם ניקיון למכונת הכביסה:

  • הסרת כתמים קשים .
  • ניקיון בוהק לבגדים ורעננות לאורך זמן.
  • נטרול ריחות לא נעימים (זיעה, טיגון, עישון, בגדי ספורט).
  • יעיל בהסרת כתמי זיעה
  • שמירה על סיב הבגד.
  • ניקיון למכונת הכביסה ומניעת עובש.

 הפורמולה החדשה של PERSIL, יעילה בהסרת הלכלוך המצטבר במכונה ובהסרת כתמים קשים מהבגד ובכך מבטיחה ניקיון היגייני ורעננות למכונת הכביסה וכך גם לבגדים.

צילום: יחצ הנקל

 מחיר מומלץ: 34.90 ₪, לתכולת:  2.5 ליטר

הפורמולה החדשה גם בגרסת קפסולות – מחיר מלא : 59.90 ₪ פרסיל דיסקס הגייני, 38 יח'. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

***חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת הנקל סוד אינה קובעת או רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן, המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון , רשתות הפארם ולקוחות נוספים בעצמן.

נסיינית המערכת:  ג'ל הכביסה יעיל יותר הוא  מרוכז ומספק כמות גדולה יותר של חומר ניקוי במרקם סמיך כך,שהופך אותו ליעיל יותר בהסרת כתמים.חווסך בחומר ניקוי מכיוון שג'ל מרוכז נדרשת כמות קטנה יותר של המוצר כדי להשיג תוצאות ניקוי טובות. זה חוסך בחומר הניקוי עם הזמן. נוח לשימוש למידוד ושימוש בהשוואה לאבקת כביסה. ידידותי לסביבה ללא חומרים כימיים מזהמים זה הופך אותם לבחירה ירוקה יותר.שומר על צבע הבגדים ומונע דהייה. ריחו נפלא של ניקיון ועוצמתי.

תגיות