עמוד הבית » משחק "ביחד ננצח", פתי בר אצבעות

משחק "ביחד ננצח", פתי בר אצבעות

משחק יחד ננצח צילום: קליק טוי
מוצרים חדשים על המדף

"ביחד ננצח" שיוצר על ידי מיכל דליות

מיזם חברתי חדש ויוצא דופן של מיכל דליות ועמותת "שמחה לילד" יוצא לדרך בכדי לסייע לילדים ולמבוגרים כאחד להתמודד עם טראומות ה-7 באוקטובר והמלחמה. המשחק "יחד ננצח" פותח במיוחד על ידי דליות בשיתוף קבוצת המשחקים " קליק טוי" שנענתה לצו השעה למען חוסנם הנפשי של ילדי ישראל. המשחק, כך לפי היזמים, מהווה "עזרה ראשונה" לחוסן הנפשי של ילדים ומבוגרים כאחד והם מקווים שלכל ילד בישראל ובפרט לילדים המפונים מבתיהם תהיה גישה למשחק.

במסגרת המיזם החדש ייתרמו מאות מארזי משחק "יחד ננצח" על ידי עמותת "שמחה לילד" אנשי חינוך ברחבי הארץ. המשחק המהנה, כך צופים היזמים, יהיה בעל השפעה חיובית רבה, ויסייע לטפל בילדים ובמבוגרים הסובלים מטראומה – לצד הענקת שעות של הנאה וזמן איכות למשפחה: "שיתוף הפעולה בינינו מבקש לספק קרן של תקווה, הפוגה נחוצה והחלמה רגשית עבור הילדים," אמרו היזמים.

נסיינית המערכת: המשחק מקרב בין ההורים לילדים ומאפשר אינטראקציה חיובית ויכולת לחזק את הקשר המשפחתי לצד  מיומנויות חברתיות חשובות כמו סבלנות, שיתוף פעולה, כללי משחק הוגנים התמודדות עם מתח וקושי רגשי וזאת בדרך כיפית.בנוסף, מספק הנאה ובילוי איכותי עם המשפחה תוך כדי עידוד יצירתיות אצל הילדים.

פתיבר אצבעות שוקולד עם קרמל מלוח

פתיבר אצבעות קרמל מלוח – אצבעות ביסקוויט פתיבר פריך עם שכבת שוקולד מפנקת ובתוכה מילוי בטעם קרמל עשיר. פתיבר אצבעות קרמל מלוח זכה לציון גבוה במיוחד בקרב הצרכנים והוא מיועד לכל המשפחה ולמגוון הזדמנויות צריכה: אם בבוקר לצד הקפה, אם כפינוק של אנרגיה מתוקה באמצע היום ואם בפינוק בערב בתום השעות העמוסות של היום. פתיבר אצבעות קרמל מלוח מתאים לכל הגילאים ולכל אוהבי המתוק המפנק והטרנד האהוב – מתוק מלוח.

צילום: סטודיו אסם

 

נסיינית המערכת: פתי בר מלוח הוא מאכל ייחודי ואהוב, המרקם פריך לצד שילוב מעניין.