עמוד הבית » סדרת המשקאות החדשה של אלפרו, סדרת EYE-CARE SENSITIVE

סדרת המשקאות החדשה של אלפרו, סדרת EYE-CARE SENSITIVE

שיבולת שועל בננה, צילום:סטודיו שטראוס
אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה, מרחיב את סדרת המשקאות הנמכרת במקרר עם משקה על בסיס שיבולת שועל בטעם בננה ומשקה על בסיס שיבולת שועל בטעם קרמל

אלפרו, מותג תחליפי החלב המוביל באירופה, מרחיב את סדרת  משקאות תחליפי החלב שנמכרת במקרר. הסדרה כוללת משקה על בסיס שקדים, משקה על בסיס שקדים ללא סוכר, משקה שיבולת שועל ומשקה שיבולת שועל בטעם וניל. לסדרה מצטרפים טעמים חדשים ומפתיעים: משקה על בסיס שיבולת שועל בטעם בננה ומשקה על בסיס שיבולת שועל בטעם קרמל.

סדרת משקאות אלפרו במקרר מותאמת לטעם הישראלי, כאשר המוצרים  מתאימים גם להקצפה ו/או להוספה לקפה. כמו כן, המוצרים מתאימים להכנת שייקים מרעננים, לשילוב במנות הכוללות דגנים, בקפה ואף לשתייה ישר מהכוס. המשקאות מועשרים בסידן ובוויטמינים. המשקאות החדשים מכניסים עניין למקרר ומאפשרים לצרכנים.יות ליהנות מחוויה חדשה בעולם תחליפי החלב: משקה ש"ש בטעם קרמל מתאים להקצפה ונותן "טוויסט" לטעם הקפה. משקה ש"ש בטעם בננה מרענן ומתאים לשתייה בכוס, As is.

שיבולת שועל כרמל, צילום: סטודיו שטראוס

משקל:1 ליטר, כשרות: רובין

אלרגנים: מכיל שיבולת שועל, גלוטן, עלול להכיל אגוזים (שקד) וסויה.

נסיינית המערכת: תחליף חלב צמחי נפלא למי שאינו צורך חלב, את שיבולת השועל מייצרים מהגרעינים של הצמח נטול לקטוז מכיל סיבים תזונתיים, ויטמינים, מגנזיום, דל בשומן וטעמו עדין וניטרלי. אלפרו בננה מעט מתוק ועסיסי וריח משכר טעמו עדין ונפלא.

סדרת EYE-CARE SENSITIVE

סדרת EYE-CARE SENSITIVE של ד"ר פישר מיועדת לניקוי עדין ויעיל של העיניים, העפעפיים והריסים. מוצרי הסדרה מתאימים גם להסרת איפור ביסודיות מעיניים רגישות, ומסייעים בשמירה יומיומית על היגיינת העיניים, לניקוי אפקטיבי, יסודי ועדין של אזור העיניים, להסרת הפרשות שומניות וקרומים דביקים ולהרגעת עיניים עייפות ומאומצות. הסדרה מומלצת ע"י רופאי העיניים בישראל וכוללת מוס ומגבונים למבוגרים, תינוקות וילדים. מוצרי הסדרה עברו סטריליזציה, נבדקו אופטלמולוגית ודרמטולוגית, עברו מבחני היפואלרגני, סנסיטיב ואל דמע ומתאימים גם למרכיבי עדשות מגע. המוצרים אינם מכילים חומרים משמרים, פרבנים, SLS ו-SLES , בושם וצבע.

אזור העיניים הוא האזור הדק ביותר בפנים ורגיש מאוד על כן הוא מחייב תשומת לב ושימוש בתכשירים ייעודיים לאזור זה אשר לא יגרמו לצריבה או גירוי. מגבוני EYE-CARE מכילים מרכיבים המסייעים בהרגעה, בריכוך ובהעשרה בלחות של אזור העיניים. מרכיבים אלו שומרים על גמישות ובריאות העור סביב העיניים, מה שהופך את פעולת הסרת האיפור, לפשוטה יותר. המגבונים ארוזים באריזה אישית, הרמטית וחד פעמית הנוחה לשימוש ולנשיאה בתיק הזמינה בכל עת גם במידה ונדרש להסיר את האיפור טרם ההגעה הביתה.

צילום: יעל האן

 נסיינית המערכת: מגבונים עשויים בד רך ועדין שלא יגרום לגירוי בעור. המגבונים מסירים את האיפור באופן מושלם, הם אפקטיביים בהסרת האיפור כולל איפור כבד ועמיד במים. מגבונים מגיעים באריזה של 40 מגבונים סטריליים העטופים בניילון להגנה ולשמירה על היגיינה המאפשר לקחת אותם לכל מקום בקלות. מתאימים לכל סוגי העור ואינם גורמים לגירוי או יובש. זמינים ונוחים לשימוש.