עמוד הבית » פתיחת רשת Daily's מבית סופר פארם, קולינריה במיטבה

פתיחת רשת Daily's מבית סופר פארם, קולינריה במיטבה

דייליס , צילום חן גלילי
רשת סופר-פארם משיקה את רשת המזון החדשה DAILY'S - אשר תציע ללקוחות, מזון טרי ואיכותי, ארוז ומוכן לאכילה "על הדרך" - GRAB & GO

הקונספט החדש כולל לראשונה שילוב של מזון טרי ואיכותי, בשילוב עם בית מרקחת (ברישיון עסק נפרד) ומחלקות טואלטיקה ותינוקות. בשלב הראשון פותחת סופר-פארם ארבעה סניפים של DAILY'S: במתחם הבורסה ברמת גן, במגדלי אלון בתל אביב, בעזריאלי שרונה בתל אביב, בהרצליה פיתוח, בירושלים ובלוד. בחלקם מדובר בשדרוג של סניף קיים ואילו בבורסה ברמת גן מדובר בחנות חדשה בקונספט שטרם נראה כמותו, כשהדגש הוא על מיקומים בהם יש אזורי משרדים ו/או תנועה ערה של אנשים ברגל.

צילום חן גלילי

עמוס אפל, יועץ קולינרי Daily's: "אנו שמחים על האתגר המקצועי והאמון שנתנו בנו רשת סופר-פארם, אשר הציבה בפנינו סטנדרטים מקצועיים מהגבוהים ביותר בעולם, אשר אתגרו אותנו לערוך קולינרית תפריט מדוייק, טעים, טרי, בריא, אשר התאים לצרכיהם המשתנים של הישראלים החדשים המבקשים לצרוך מנות מתחוכמות במידה, טריות, איכותיות ובעלות טעמים בינלאומיים כנהוג ברשתות מובילות בתחום בעולם. המנות אשר יוגשו בדייליס לא נופלות כהוא זה מהמנות המשווקות ברשתות כמו פרט א מנג'ר בלונדון – ובמחירים משתלמים המתאימים לכל כיס"

צילום ארז בן שחר

התפריט נבנה יחד עם היועץ הקולינרי של הרשת עמוס אפל (רביבה וסיליה), כך שכל אחד יוכל למצוא את המנה שהוא אוהב ושמתאימה לתפריט שלו, כולל מנות מיוחדות לצמחונים וטבעונים. בחנות ניתן יהיה למצוא קפה, מאפים, כריכים, סלטים, פירות וירקות, פסטות לחימום, קארי טבעוני, מנת דג, שוקולד איכותי ועוד – שרובם הוכנו באותו היום.

צילום חן גלילי

תאריך הייצור יופיע על גבי המוצר ובמידה ולא יימכר, יורד מהמדף בסוף היום וייתרם ברובו. על כל מוצר יופיע סימון מתאים. מרבית המוצרים פותחו במיוחד עבור הרשת ועמידה בסטנדרטים מחמירים..

בין המנות שניתן יהיה למצוא בתפריט:

  • פילה דג סלמון על מצע ירקות ירוקים מאודים – מחיר 45 ₪
  • טופו ברוטב של קרם קוקוס וקארי עם ירקות ירוקים על מצע של אורז – מחיר 39 ₪
  • קנלוני במילוי גבינת ריקוטה טריה ותרד טרי, מוגש ברוטב שמנת פרמז'ן ואגוז מוסקט – מחיר 35 ₪
  • סלט אסייתי – אטריות אורז עם ירקות ירוקים, גי'נג'ר ובוטנים – מחיר 35 ₪
  • ביס סלק עם גבינה טבעונית, צנונית ואורוגולה – מחיר 22 ₪
  • טאפאסים – זוקיני / חצילים ממולאים בלבנה / פטריות מוקפצות / קפרזה – מחיר 20

כלל המזון שיימכר מיוצר על ידי יצרנים מקומיים ואיכותיים, שנבחרו בקפידה, דוגמת לחם חם, פסטה ריקו ביסקוטי, איקה שוקולד ועוד, כשבכל מוצר שיימכר ברשת הושקעה מחשבה מעמיקה בכדי לספק חווית אכילה איכותית.

צילום ארז בן שחר

הביקוש למזון בשיטת "Grab and Go", אוכל ארוז, מוכן לאכילה, הולך וגדל בשנים האחרונות והוא הגיע לשיאו עם פרוץ נגיף הקורונה ברחבי העולם. באירופה וארה"ב ניתן למצוא מגוון רחב של רשתות המציעות מזון מוכן "על הדרך" לדוגמת פרט א מנג'ר, m&c food (מרקס אנד ספנסר), רווה שבגרמניה, מונופרי שבצרפת וגם ענקיות הדראגסטור דוגמת CVS ו-boots פיתחו משמעותית את סקטור המזון ומוכרות מזון טרי בסניפי הרשת.

בארץ רואים מגמה הולכת וגדלה של מעדניות ייעודיות דוגמת דליקטסן והבייקרי, ובתקופת הקורונה גם מסעדות ובתי קפה הקימו מעדניות ובהן מזון מוכן אותו ניתן לאכול בכל מקום.

רשת סופר-פארם שאבה השראה מהמגמה העולמית הזאת וזיהתה את הצורך באוכל איכותי ונגיש לצריכה על הדרך גם בישראל. הרשת פיתחה במשך כשנתיים קונספט חדשני שמתאים את עצמו לאורך החיים הישראלי המהיר, שדורש מקסימום נוחות במינימום זמן אך ללא פשרה על איכות וטריות.

ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם: "סופר-פארם היא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום של הישראלים, וכעת אנו מבקשים לפגוש את הלקוחות שלנו בזירה נוספת ולספק להם גם מזון טרי – ארוחה טעימה ומזינה במשרד, לבית או בכל מקום שירצו. אנחנו מביאים ל-Daily's את כל הדברים שסופר-פארם מצטיינת בהם: המקצועיות, האיכות והחוויה ושמים דגש מהותי על הטעם והטריות. כל זאת מבלי לוותר על בית המרקחת שהוא תמיד היה הלב והעוגן המרכזי שלנו".

נסיינית המערכת: פתיחת הסניף אתמול ממחישה לנו את השינוי החשיבתי של הקהל הישראלי לאחר מגפת הקורונה, הצרכים של האוכלוסיה השתנו. הסניף נקי למשעי המוצרים מסודרים על המדף בחשיבה נכונה לצריכת הלקוח. טעמתי מכמה מוצרים, האריזה סגורה בצורה מופלאה במקררים ,מהטעימות שערכתי האוכל טרי ומוגש בצורה אסתטית במגשית אישית שהוכן מהבוקר הגבינות טעמן מופלא, לצד הירקות לקחתי מיץ גזר והתחושה היתה נפלאה. הייחודיות בעיני שאין צורך כיום להעמיס כמויות של אוכל בשעות היום, אפשרי לנשנש אוכל בריאותי ומה שאני באמת אוהב, המוצרים מגוונים כך שכל אדם שניכנס יוכל לבחור מוצר מזון / בריאותי שהוא מתחבר ואוהב.כל מוצר ארוז בקפידה וברגישות כלפי הצרכן הישראלי.