עמוד הבית » כל מה שרציתם לדעת על קלאבהאוס

כל מה שרציתם לדעת על קלאבהאוס

צילום הרשת הנקרא חדרים
דמיינו שהייתם יכולים לדבר עם הכוכבים ואנשי העסקים המובילים בעולם, לשאול אותם שאלות ולקבל מהם טיפים לעסק שלכם. אז זהו, שאתם יכולים!

אז מה היא הרשת החברתית החדשה שכובשת את העולם ומה כל כך מיוחד בה?

קלאבהאוס היא רשת חברתית מבוססת קול, שפועלת על ידי "חדרים" בנושאים שונים בהם מתקיימים דיונים מרתקים ביניהם גם עם האנשים המובילים והמשפיעים בעולם (כמו אילון מאסק ואשטון קוצ'ר למשל) כל החדרים מתקיימים בלייב וללא אפשרות הקלטה, מה שיוצר תחושת "פומו" (פחד מהחמצה – Fear of missing out) מטורפת וחסרת תקדים!

האודיו שכבר חשבנו שאולי כבר עברו זמנו, הוכיח את עצמו כפורץ דרך וחדשני בכך שבעידן רווי תוכן ערוך ומופלטר, האודיו חזר לשים את התוכן האיכותי והאותנטי במרכז, כזה שקשה מאוד לזייף.

זה אולי נשמע משעמם, רשת ללא שום אלמנט ויזואלי ועם זאת, גם בעלי המקצועות הויזואליים ביותר – צלמים, ואנשי תוכן, מוצאים את עצמכם מרותקים ומתמכרים אליה מהר מאוד. ללא ספק, גם לקורונה היה חלק לא קטן בצמיחה שלה – קלאבהאוס נותנת לנו תחושה אינטימית וקהילתית שהייתה חסרה לנו בשנה האחרונה וכן, גם הקהילה הישראלית צומחת בה בקצב אדיר.

אז איך זה עובד?

לכל משתמש מותאמים חדרים לפי תחומי העניין שלו (אותם מסמנים בכניסה) במסדרון הפרטי שלכם, יופיעו החדרים שמדמים "כנסים" חיים. לפי הכותרת ושמות המשתתפים, תוכלו לבחור להיכנס לכנס שמעניין אתכם. בבמה תוכלו להבחין במנחים (בעלי הכוכבית הירוקה), הדוברים וקהל המאזינים. כל אחד מהקהל יכול גם הוא לעלות לבמה כדי לשאול שאלה או לתרום לדיון.

צילום מסך המסדרון

 

אז את מי תוכלו למצוא בקלאבהאוס ומה יש לכם לחפש שם?

בין אם אתם עוסקים בשיווק, נדל"ן, הייטק, מוזיקה, סטנד-אפ ואפילו אופנה – תוכלו למצוא חדרים בתחומים שלכם, וכמובן להכיר אנשים שונים מהנישה שלכם מהארץ ומהעולם. רק לאחרונה התארחו ברשת פוליטיקאים כמו יאיר לפיד ואיילת שקד וסלבס כמו עברי לידר, ליאור רז, נועה תשבי וירין שחף.

ומה הסיבה שהיא כל כך מרתקת?

התשובה טמונה כנראה בכך שהרשת שמה את התוכן במרכז, לא בתמונות וסרטונים ערוכים, אלא בקיום דיונים פשוטים ואינטרקטיביים עם בעלי ידע בתחומים שונים ובה כולנו שווים, גם אם יש לנו יותר או פחות עוקבים. הרשת  מעצימה את הפתגם הידוע "אם אין לך משהו חכם לומר – עדיף שלא תגיד", אבל אם יש לכם משהו חכם ובעל ערך להגיד, כולם יהיו צמאים לשמוע.

רוצים לקבל מידע נוסף? הצטרפו לקהילה הישראלית בפייסבוק "קהילת קלאבהאוס ישראל" *כיום האפליקציה זמינה למשתמשי אייפון בלבד ובקבלת הזמנה אך עתידה להיפתח בקרוב גם למשתמשי אנדרואיד.

כתבה: בר שלג