עמוד הבית » קולולם בשירה מרגשת להחזרת החטופים

קולולם בשירה מרגשת להחזרת החטופים

קולולם, צילום: אור גפן
ב 07.10.23 בחגיגות שמחת תורה, חדרו מחבלים מארגון הטרור הנבזה חמאס לשטח ישראל אזור עוטף עזה במטרה להרוג ולהשמיד את ישראל. באותה מתקפה אכזרית נלקחו בשבי 240 אזרחים ישראלים לעזה. גברים,תינוקות, קשישים חולים, צעירים עם מוגבלויות, ניצולי שואה, פצועים, הועמסו על אופנועים, עגלות וטנדרים לאזור עזה.

אחר הצהריים (06.11) בשעה 16.00 התכנסו משפחות החוטפים וקולולם בתיאטרון הקאמרי בת"א לשירה מרגשת מהלב יחדיו למען החזרת החטופים הביתה וזאת על מנת לייצר הרמוניה אנושית מכל קצוות העולם, ולהעביר מסר חד משמעי, החזירו את האזרחים, הילדים והקשישים שלא חטאו בדבר אל המיטות הריקות בבתיהם ואל משפחותיהם.

 הורי החטופים, צילום: אור גפן

השיר שנבחר לשיר  LIKE A PRAYER של אלילת הפופ מדונה. השירה והקהל התאחד בתיאטרון  ושר יחדיו בזמן אמת, אשר יצר רגש וזאת בשל החוויה המשותפת של השירה ותחושת קהילה וחיבור ביניהם. השירה הענוגה עם הכאב של כולם יצר התחברות מהירה ברמה רגשית ואינטימית ויצרה חוויה חברתית משותפת מתוך אנרגיית הקהל לצד הכאב והצער שפקד על מדינתנו.

צילום: אור גפן

 

קולולם

פועלים ב 7 שנים האחרונות בכדי לחבר בין אנשים מקהילות, עמים ותרבויות שונות, שחרטו על דגלה ליצר מהרמוניה מוזיקלית הרמוניה אנושית.
קולולם יצרו  אירועים בו מוסלמים, נוצרים ויהודים שרים יחד ומוכיחים שמוזיקה ממיסה חומות ומגשרת בין פערים דרך אהבה וקבלת השונה. מעל מליון אנשים כבר לקחו חלק ביותר מ 700 מסביב לעולם. קליפים של האירועים צברו יותר מ 180 מיליון צפיות ומצאו את דרכם למנהיגים גלובליים, משפיעים חברתיים ומפורסמים מכל העולם. דרך הפעולה של המיזם היא לשלום והם מגנים כל פעולה נתעבת של אלימות ברוטלית ולא
אנושית. 240 האזרחים שנמצאים בידי רוצחים תעבי דם חייבים לחזור הביתה למשפחות הדואגות שלהם בחיים.

צילום: עצמי
צילום: אור גפן