עמוד הבית » קולקציית משקפיים 2022 בעיצובה של נועה קירל

קולקציית משקפיים 2022 בעיצובה של נועה קירל

צילום: מיכל חלבין
נועה קירל משיקה זו השנה השנייה יחד עם רשת סופר-פארם אופטיק את מותג המשקפיים שלה UNIC NK.

כאמור מדובר בקולקציה אביבית דגמי משקפי שמש וראיה, אשר עוצבו ע"י נועה קירל בליווי סופר-פארם אופטיק. הקולקציה הושקה בסינגל חדש שפורסם  "פעמון", בו נחשפים לראשונה כל זוגות המשקפיים.

הביקוש שנה שעברה היה גבוה למותג החליטו השתיים להשיק קולקציה נוספת ברוח קיצית. קירל ליוותה והייתה מעורבת בתהליך העיצובי משלב בחירת הדגמים, המסגרות ושילובי הצבעים ועד להשקתם על המדף.

צילום: מיכל חלבין

הסדרה כוללת 12 דגמי משקפי שמש, ו-10 דגמי משקפי ראיה, ובכל דגם קיימים עד ארבעה צבעים, כשבסך הכל מדובר ב-75 מסגרות. את סדרת משקפי הראיה ניתן יהיה להשיג ב-80 מחלקות סופר-פארם אופטיק הפזורות ברחבי הארץ, שם ניתן גם לקבוע בדיקה מקצועית ע״י אופטומיטריסטים מוסמכים. כמו כן, מסגרות השמש יימכרו בכל 270 סניפי סופר-פארם – במחלקות האופטיק ובמחלקות השירות העצמי. את הקולקציה החדשה  קירל משיקה בקליפ מושקע ברמה הבינלאומית שהופק בחסות רשת סופר-פארם לשיר "פעמון", ולאורך הקליפ קירל מחליפה בין הזוגות בסדרה.

צילום: מיכל חלבין

כחלק מהקונספט העיצובי  ניתן לראות שילובים של צבעים שקופים במסגרות, לצד מסגרות פלסטיק בצבעי פודרה, צהוב, כחול וירוק. קטגוריית משקפי השמש כוללת: עדשות בגוונים בהירים, עדשות בצבעים המתמזגים עם המסגרות, מסגרות בסגנון רטרו קלאסי ומסגרות טרנדיות בעיצוב מתכתי בצורת מעוינים. בקטגוריית הראייה קיימות: מסגרות ממתכת אופנתית ובצבעים שונים, מסגרות עדינות וקלאסיות, מסגרות בשילוב פלסטיק צבעוני המעניק למסגרת שיק מיוחד בצבעים מרעננים כמו ירוק, שמנת ועוד.

כמו כן, קיימים מספר דגמים בקולקציה עם מסגרות יוניסקס שיתאימו גם לגברים. במסגרת ההשקה משקפי השמש יעלו 299 ₪ במקום 399 ₪, ומשקפי הראייה יעלו החל מ-399 ₪ (המחיר הסופי ישתנה בהתאם לסוג העדשות שייבחר) במקום 499 ש"ח. בנוסף, עד ה-27.04.2022 כלל המשקפיים מוצעים במבצע של שני זוגות החל ב-500 ₪.

את הקולקציה ניתן להשיג בסניפי הרשת ובסופר-פארם אונליין.

נסיינית המערכת: על מנת להכיר מקרוב את הקולקציה החדשה של אביב קיץ המגיע היישר אלינו בחרתי הפעם משקף ראיה, היה לי צורך לבדוק את סדר הפעולות של צרכן ברכישת משקפי ראיה. אז נתחיל: בחרתי את אחת המסגרות מן הקולקציה של נועה קירל, הגעתי לבדיקה אצל דיאנה סטרנין אופטומיטריסטית מוסמכת( תואר שני באופטומטריה)  בסופר אופטיק, אשר ממוקם ברשת הסופר פארם לא רחוק מבית המרקחת .בקניון ראשונים בקומה הראשונה, דיאנה חיכתה לי בסבר פנים יפות, פתחה לי כרטיס במחשב מילוי פרטים אישיים ושאלה איזה מספר אני מרכיבה היום.

צילום: נעמה משיח כהן

לאחר העברת הנתונים הלכתי אחריה לתוך לחדר הבדיקה. יש לציין שהחדר נמצא מחוץ לחנות מאחורי בית המרקחת  והכניסה אסורה רק בליווי של אופטומיסטית. היא חיטאה שוב את המכשירים ביקשה לשבת בכיסא והבדיקה החלה, הבדיקה השגרתית של ראיה לבדוק האם עלו המספרים המרתי לעצמי שכן, וצדקתי. היא שאלה בצורה נעימה את השאלות בדקה בחדות ובקשב רב הקשיבה לתשובותיי לעיתים התבלבלתי במספרים כי מרחוק מרביתם נראים לי דומים מאוד. בחיוך מעודן ענתה שעליתי ברבע מספר.

צילום: פרטי

חזרנו יחדיו לחנות האופטיק,דיאנה רשמה את המספרי הראיה ואמרה שתשלח הודעה בסלולואר שהמשקף יהיה מוכן עד 7 ימים. לאחר 3 ימי עסקים ההודעה הגיעה, קפצתי לקניון נכנסתי לסופר פארם אופטיק קיבלתי לידי את המשקף בקופסא ארוזה. פתחתי בהשתוקקות הרכבתי את המשקף עלי והאמת אני חייבת להיות כנה, העדשה ממש איכותית הראיה הייתה מחודדת להפליא, ראיתי מרחוק מספרים ותוויות והכול יהיה ברור וחד.

צילום: פרטי

מרוצה ממראה המשקף שבחרתי בעיצוב טרנדי ויוקרתי. המשקף קליל ועדין כך שאנו מורגש על האוזניים ואנו מכביד. אתמול יצאתי לבלות עם משקף על עיני, זו פעם ראשונה שאני מבלה עם משקף ולא עדשות מגע. הנה אני בתמונה, מה אתם אומרים?

צילום: פרטי

לסיכום: עברתי חוויה נעימה, השירות אדיב, אנשי מקצוע מקצועיים, בעלי ניסיון כל אחד בתחומו כמובן, יש סדר ברכישת משקף ראיה ותוך 3 ימים המשקף היה מוכן והעצובים כל אחד יותר יפה מהשני, טרנדי, שיקי צעיר ובועט. אשמח לחזור שוב. כיף לי שכיף.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה