עמוד הבית » קמפיין למודעות יום האישה "אני בלעדיך חצי בנאדם"

קמפיין למודעות יום האישה "אני בלעדיך חצי בנאדם"

גלית גוטמן, צילום יחצ
יום האישה הבינ"ל שיצוין ביום שני, 8.03,2021, נציין את הנשים שנמצאות בחזית מאבק מהותי של החזרת הבנים משדה הקרב. אומנם בלעדיהם אנחנו חצי בן אדם, אך אז מתגלה גם כוחנו להזיז הרים ולשנות סדרי העולם.

אופירה אסייג, גלית גוטמן, לאה גולדין, רות לבייב, רוית אסף, חגית פאר יו"ר נעמת, אקי אבני, שונית חמד ורבים אחרים כבר נרתמו לקמפיין.

 עו"ד רוני ססובר, יזמית ומנכ"לית עמותת שותפות מגן ישראלית: ביום האישה בחרנו לציין את מהותה. אישה עשויה מחומרים מיוחדים- היא גם חזקה וגם רכה, גם לוחמת וגם מכילה.

אופירה אסייג צילום יחצ

כשאנחנו נלחמות עבור הדברים שאנו מאמינות בהם, ביחד, אנחנו צבא חזק במיוחד. המשימה של החזרת הבנים עדיין לא הושלמה. אנחנו נעבוד יחד כדי להשיב את כל ילדינו בגופם או בנפשם משדה הקרב.

יערית שושן סבג, צילום יחצ

יערית שושן סבג: יזמית חברתית ומייסדת משרד הפרסום חברתי  :THE BRAND HOUSEההחלטה לקחת את הקמפיין הזה ביום האישה ולשים את הנשים בחזית היא משמעותית עבורנו כחברה, כאמהות המגנות על ילדינו בכל דרך אפשרית ושמות לנו כמטרה לשנות את העתיד לטובה עבורם. ויזואלית בחרנו לייצר חצי פנים שלנו כנשים וחצי של הדר ואורון שהופך אותנו לשלם ולגעת בליבה של כל אם בישראל.