עמוד הבית » קרם הלחות המדוייק רק לך לפי גנטיקה אישית

קרם הלחות המדוייק רק לך לפי גנטיקה אישית

ביופור אמפולייט צילום ישראל כהן
רונית שגב, ביולוגית וחוקרת עור, בעלת חברת "ביופור" לדבריה: בחירת קרם פנים אינה טרנד אופנתי. יתרה מכך: סוגי העור אינם מתחלקים באופן סכמתי ל-3 סוגים ולגיל. העור שלנו הוא האיבר הגדול ומהחשובים בגופנו

העור הוא איבר דינמי: מה שנכון עבורו היום, לא בהכרח יענה על הדרישות בעוד מספר חודשים. מבדיקות שנעשו בארץ ובעולם עולה שנשים נוטות  "להיצמד" לקרם אחד לאורך שנים מתוך אמונה שהוא מתאים להן. אבל, אין ויכוח שהשינויים שכל אחד עובר לאורך השנים ואפילו חודשים בעור הם עצומים וניכרים לעין: התבגרות, פגמים, שינויים הורמונליים ועוד.

ישנם גורמים חיצוניים משתנים קרי : עונות השנה, זיהום אויר, תעסוקה, אפילו חופש או נסיעה ארוכה. כל אחד מהשינויים הללו משפיע באופן ישיר על העור ומעורר צורך לשינויים בשגרת הטיפוח. האחריות שלנו כמטפלים בעור, היא לעקוב מקרוב אחרי השינויים שחלים בעור ולהתאים את הטיפול המדויק. פריצת הדרך הגדולה היא בפיתוח עליו אנו שוקדים בשנים האחרונות – התאמה מושלמת של קרם למצב הנוכחי של העור כמו גם למצב הגנטי ולגורמים הסביבתיים – שיטת GSE"".  השיטה מיושמת בשטח באמצעות סדרת תכשירים המציגה גישת עבודה חדשה ופורצת דרך: סדרת ביו-לוג'יק".

על מה מבוססת השיטה:

ביופור פיתחה שיטת אבחון  GSE לחקר מעמיק של מצב העור והתאמה פרסונלית של מרכיבים טיפוליים. בשיטה זו, הקוסמטיקאית מתשאלת לעומק את המועמד/ת לקבלת תכשיר טיפולי, ואוספת עשרות נתונים השייכים ל-3 קטגוריות שיובילו להתאמת הקרם הפרסונלי:

Genetics  – נתונים גנטיים :גוון העור ויעילות יצור הפיגמנט בהשפעת השמש, רגישויות, מחלות, אופן ההצטלקות שלו, תגובת למזון המעורר אקנה ונטייה כללית לאקנה, סוג העור ועוד.

Skin Condition  – מצב העור הנוכחי: קיומם של פגמי עור, האם העור לח ברמה מספקת, הגיל הנראה של העור, האם העור שזוף? עד כמה הוא מטופל, מצבי סטרס עורי ובעיות אסתטיות שהעין רואה.

Environment – השפעות הסביבה: רמת החשיפה לשמש, לסטרס סביבתי, לזיהום, גורמים חיצוניים שנכנסים לגוף ומשפיעים על העור כגון: עישון, תרופות וטיפולים.

GSE – רקע מדעי

המגמה בעולם הרפואה בשנים האחרונות היא של רפואה מותאמת אישית. היא זכתה לשמות  רפואה מולקולרית, או פרמקו-גנטיקה. ידוע, כי אותו טיפול תרופתי לאותה מחלה, ישפיע על אנשים שונים בצורה שונה. ומכאן, שואף עולם הרפואה להתאים את המרכיבים והמינון על פי מאפיינים גנטיים ונתוני גוף עכשוויים. זאת, כדי לקבל את ההשפעה המתאימה והמדויקת עבור כל אדם.

העור הנו האיבר הגדול בגופנו, ואחד ה"פעילים" ביותר. מדי יום נולדים תאים חדשים, ואחרים מתים ונושרים. תאים נודדים מעומק העור אל השכבות החיצוניות, תוך שינוי מבנה וצורה. מאות אנזימים ומרכיבים של מערכת החיסון עוסקים בתיקון נזקים, באיתור פולשים ומזהמים, בנטרול שלהם ופינוי שרידיהם. העור הוא איבר שנראה דומם, אך בתוכו פנימה הוא רוחש פעילות. כל שעות היום והלילה מתקיימת תקשורת בין התאים לבין עצמם. בין שלל הפעילויות בעור ניתן  למנות את ההגנה מנזקי השמש, כמו גם מחיכוך ופגיעות מכאניות, מניעת אידוי מים החוצה, טיפול בהנשלה תקינה של תאים מתים ועוד.

סדרת ביו-לוג'יק: הסדרה מבוססת על קרם לחות ועל חמש אמפולות פעילות.

 אמפולייט AMPULITE : קרם לחות מטפח שלתוכו ישולבו אחת עד שלוש אמפולות בהתאמה אישית: החברה ביאה למהפכה בקונספט הטיפולי והופכת את קרם הלחות, בן בריתה השקט של כמעט כל אשה, לתכשיר טיפולי עוצמתי, שמותאם לה אישית מכיל בתוכו את שילוב המרכיבים הכי מדויק ומותאם לצרכיה. לגנטיקה, למצב עורה הנוכחי ולאורח החיים שלה. באמצעות חמש אמפולות המכילות חמישה הרכבים שונים, הקוסמטיקאית ליצור מגוון קרמי לחות טיפוליים ופעילים, שכל אחד מהם תפור על פי מידותיה של המשתמשת.

הקרם: קרם לחות מטפח עם מרכיבי אנטי אייג'ינג. בעל מרקם נעים המותאם לרוב סוגי העור. מכיל חמאת שיאה, סקוולאן ולחותנים, וכן דיפלמיטואיל הידרוקסי פרולין – מרכיב  אנטי אייג'ינג השומר על תפקוד בריא של הקרנית ותחלופת תאים תקינה.

האמפולות:  

  1. אייג'לס Ageless

פורמולה המסייעת לחידוש מראה העור וטיפול בסימני הגיל. מסייעת למראה עור צעיר וחיוני יותר.

מרכיבים: פפטידים למיצוק העור.

  1. דפנס Defence

אנטי אוקסידנטים. מגוון נוגדי חמצון המסייעים בלוחמה ברדיקלים חופשיים בכל אזורי העור. מונע נזקי חמצון.מסייע בהאטה בהופעת סימני הגיל. האמפולה מתאימה לעור בוגר וכן לאנשים בתנאי סטרס, עישון וחשיפה רבה לשמש.

מרכיבים: ויטמין C, ויטמין E, דונליאלה, אובליפיכה, סקוולאן.

  1. סופט Soft

תרכובת להעשרת קרם הלחות במרכיבים מזינים ומשקמים. הקרם יהפוך לעשיר יותר במרקמו ויתרום לרכות העור, בריאות וחיוניות. האמפולה מתאימה לעור בוגר או לא מטופח, עם נטייה ליובש. או לעונות היבשות בשנה ולאזורי הארץ היבשים.

מרכיבים: סקוולאן, שמן שיקונין, חוחובה, ויטמין .E

  1. מויסט Moist

קומפלקס לחותנים ייחודי, לשמירה על רמת לחות גבוהה. מגביר הידרציה ושומר על תפקוד בריא של העור ומחסום אפידרמלי תקין. האמפולה מתאימה לעור המיובש וכן לשימוש במזג האוויר היבש או אזורי הארץ היבשים.

מרכיבים: תרכובת לחותנים

  1. פרש Fresh

תרכובת מקררת, מרגיעה ומכווצת לעור. הפורמולה מתאימה לעור המגורה, או עם הנטייה לאדמומיות מכל סיבה שהיא. מתאימה גם לתמיכה במצבי רוזציאה.

מרכיבים: אזולן, שמן מנטה, ביסבולול, ויטמין E

רג'י אופיק יועצת ביופור, צילום נעמה משיח כהן

הקוסמטיקאית, לאחר תשאול מעמיק, בוחרת 1 עד 3 אמפולות, והן תשולבנה בקרם הלחות ליצירת תכשיר טיפולי. כל אמפולה מכילה את הריכוז המדויק עבור 50 מ"ל .

לדברי רונית שגב בעלי ביופור: "אנו הולכים לקידמה בתחום הקוסמטיקה הפרסונלית GSE האמפולייט הינו קרם לחות הפורץ דרך יותר לחות פעיל עם גנטיקה הקוסמטיקאית כיום מודעת ויודעת על החומרים הקיימים במוצר ובדיוק כמו שרופא יודע מהנההרכב של תרופה, הפכתי את הקוסמטיקאיות למומחיות עור ולא רובוטיות ניפצתי מיתוסים ולחשוף לצרכן את הרכבי המוצר, יצרנו בשוק בידול"

ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות לאיתור :  www.getbeauty.co.il

אמפולייט מחיר :260 ש"ח

אמפולות – 28-51 ₪

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה