עמוד הבית » ראיון בלעדי: לא רק לנשים, עמוס גאוי קוסמטיקאי מציג קוסמטיקה קצת אחרת

ראיון בלעדי: לא רק לנשים, עמוס גאוי קוסמטיקאי מציג קוסמטיקה קצת אחרת

צילום אלעד יצחייק
עמוס מספר: "בתחילת הלימודים שלי, פרשו שתי בנות מהקורס בגלל הנוכחות שלי כגבר יחיד בכיתה"

מזה חמש שנים עמוס גאוי עוסק בקוסמטיקה, לאחר שעבר דרך ארוכה בכדי להבין את ייעודו, נלחם בהגדרות המגדריות ובפחדים האישיים שלו. כיום הוא יודע בדיוק מה הוא מחפש "החלום שלי שיהיו מוצרים על שמי".

למרות שמאז ומתמיד אהבתו של עמוס גאוי לעולם הקוסמטי הייתה מובנת מאליה והרחת ניחוחות קרמים על מדפי החנויות הפכה לה לתחביב, רק בסיומה של דרך ארוכה ומלאה בלבטים השלים עמוס גאוי עם ייעודו: "אם אתה אוהב משהו באמת, למה לא להפוך אותו למקצוע? אין טוב מלעסוק בתשוקה שלך" הוא משתף.

את לימודי הקוסמטיקה שלו התחיל עמוס בבית הספר של חוה זינגבוים, אך גם לאחר שפגש בייעודה, הדרך לא הייתה קלה: "בתחילת הלימודים שלי, פרשו שתי בנות מהקורס בגלל הנוכחות שלי כגבר יחיד בכיתה" הוא מספר: "הפגיעה גרמה לעלבון גדול והבנתי עד כמה קיים חוסר שוויוניות בין המינים בתחום הזה". גם בצד הפרקטי של הלימודים נתקל עמוס בקושי המגדרי: "המון פעמים לא היה לי על מי להתאמן, זה הכאיב לי מאוד והייתי בדרכי לפרוש בעקבות זה".

אך, למרות הקשיים הידע והמקצועיות שלו שבלטו לאורך כל הדרך אפשרו לו להתגבר על המשבר ואף להישאר אחריי הלימודים לעבודה אצל חוה כמוכר קורסים ופרילנסר בקליניקה. "בטיפולים הראשונים חשתי מבוכה גדולה, רציתי שנשים ירגישו בנוח כשאני מטפל בהן ואכן עם הזמן הצלחתי לצבור לקוחות שחזרו אליי בקביעות". בהמשך, החליט עמוס על פתיחת קליניקה עצמאית: "השמועה על שיטות הטיפול הייחודיות שלי התפשטה, והיומן החל להתמלא, למרות כל הפחדים שלי בתחילה".

כמו בעסקים רבים, הקורונה פגשה גם את הקליניקה של עמוס: "זו בהחלט תקופה לא קלה, לא קיבלתי מטופלות אליי" הוא מספר: "אבל בעקבות הקשר שלי עם חוה, יכולתי למצוא את עצמי גם בתקופה זו ועזרתי ללקוחות להתאים את המוצרים הטובים ביותר לעורם ". הדבר התאפשר גם בזכות העובדה שנשים התאפרו פחות בתקופת זו, וכך התפנו לטיפול בעורם, וכן הטיפול בעור הפנים הוא ערך עליון בעיניי עמוס: "הטיפ הכי חשוב לשמירה על העור הוא למרוח קרם הגנה, אם לא נשמר מהשמש שום דבר לא יועיל לעור".

 

 

תגובות 4

הוספת תגובה