עמוד הבית » עם הרבה אמונה במותג ותשוקה עזה למקצוע, כך הפך סימור לוזון לקניין הראשי של דיזל ישראל, ראיון בלעדי

עם הרבה אמונה במותג ותשוקה עזה למקצוע, כך הפך סימור לוזון לקניין הראשי של דיזל ישראל, ראיון בלעדי

סימור לוזון צילום אלבום פרטי
לדברי סימור : "קניין טוב ומקצועי הוא קניין שמכיר היטב את השטח ומחובר אליו בנשמתו"

אף שבאופן אישי תמיד הייתה לו חיבה גדולה לאופנה, דווקא החיבור המקצועי של סימור לוזון עם התחום נוצר באופן מקרי בהחלט. בתום שנתיים של לימודי משחק בבית צבי, התגלגל לנהל חנות בגדים ונעליים של חבר ובין היתר טס לאיטליה כדי לייבא לארץ קולקציות חדשות לחנות.

אחרי שנתיים הרגיש שמיצה ונענה לבקשה לעבוד בדיזל ולהיות מהצוות הנמנה על פתיחת חנות הדגל הראשונה בקניון רמ״א, עם תשוקה גדולה לתחום הקניינות שהספיק לטעום ממנו. "זמן קצר אחרי כשהגעתי דיזל, הבנתי – ובעיקר האמנתי -שיש צורך אמיתי בתפקיד כזה, שכולל התאמה מדויקת בין הקולקציות לבין הטעם של הקהל המקומי.

החל מהצורך לדייק בסגנון הפריטים, בצבעוניות ובשילובים ביניהם, ועד ניהול מלאי נכון של סחורות, שנעשה בהתאמה לביקוש בשטח." משחזר לוזון. "קניין טוב ומקצועי הוא קניין שמכיר היטב את השטח ומחובר אליו בנשמתו. אי אפשר להיות קניין מהמשרד – זה פרדוקס.

ההבנה הזו הובילה אותי להתייצב יום אחד במשרדי החברה ולהציע את עצמי לתפקיד שלא היה מוגדר, עם רצון עז להוביל שינוי, דווקא מהמקום שבו למדתי בשטח את קהל היעד של דיזל: מה אנשים כאן אוהבים ללבוש, על מה ישמחו להוציא את הכסף שלהם וכמובן איך להציג את זה נכון בחנות." והשאר הסטוריה.

סימור לוזון

עשו לנו לייק בפייסבוק

כבר למעלה מעשור, למעשה השבוע סוגר 14 שנים בחברה, שלוזון, 40, שולט ביד רמה בקניינות של דיזל. ההבנה, ההערכה והאהבה שלו למקצוע ולחובבים הנלהבים של המותג מתבטאת היטב גם בתוצאות המכירות והמעורבות שלו בבחירת הקולקציות היא טוטלית.

בימי שיגרה של טרום קורונה, הוא טס עשרות פעמים בשנה למטה החברה באיטליה, כדי לבחור מתוך הקולקציה העולמית את הפריטים שינחתו בארץ, וביומיום הוא מעורב גם בשיח המקצועי שנעשה במטה באיטליה באשר להחלטות שצריכות להתקבל ביחס לפריטים כאלו ואחרים.

כשהוא נשאל מהם השיקולים שלו לבחור פריט כזה ולא אחר הוא אומר בגילוי לב "אני משתמש באינטואיציות שלי ועדיין מקפיד על החיבור עם השטח ועל סנכרון מלא עם מנהלי החנויות והמשרדים של דיזל. אני מעורב גם ביחסי הציבור ובשיווק וכל אלה עוזרים לי לאמוד מה יימכר ומה פחות".

איך לשיטתך אפשר לעמוד באתגר של הקצב המהיר שמכתיבה האופנה?

"הקצב אכן משוגע ולכן אין לאף אחד את הפריבילגיה לנוח על זרי דפנה בתחום הזה. צריך להגיב מהר ולהסתנכרן כל הזמן עם מה שקורה מסביב.

אני עובד גם עם הלב וגם עם הראש, חשוב לי שקהל שרוכש את המוצרים ימשיך להעריך את הערך המוסף והסגנון חיים שהוא בלב המותג הזה שמאז שנוסד בסוף שנות השבעים, יצר מהפכה בתעשיית האופנה, לא רק באופן שבו אנשים תופסים ולובשים ג'ינס, אלא גם באופן שבו הוא מתקשר עם הקהל בקמפיינים ופרסום באופנה.

הקהל של דיזל יודע לזהות ולהעריך חשיבה יצירתית וחיובית. בכל פריט שמיוצר בדיזל מוטבע הדי.אן.איי שלו באופן מדויק".

סימור לוזון

המעורבות הרגשית והחיבור הטוטאלי בין סימור לדיזל, תורגם לפני כשנתיים לקולקציה מוגבלת שעיצב סימור עם דיזל בשם: Diesel Pride TLV בחיבור עם הקהילה הגאה, הבעת תמיכה, ושילוב ערכים כמו שוויון וקבלת האחר.

במסגרת הקולקציה תוכלו למצוא את חולצת הטי המוכרת של דיזל עם לוגו בצבעי דגל הגאווה. התוצאה נועזת, בועטת, ולא בכדי נמכרה במלואה בישראל, וכיום נמכרת גם ברחבי העולם.

לדבריו של סימור, הבחירה של דיזל להתמקד בשוק הישראלי נבעה מההערכה הגדולה שיש לקהל המקומי פה לסגנון המותג. "הרבה פריטים מגיעים ראשונים לחנויות בארץ, לפני שהם משווקים בעולם וזה בעיקר משום שהקהל הישראלי יודע להעריך אופנה ואיכות.

סימור לוזון

אנשים פה הולכים עם מה שהם אוהבים, חשוב להם להיות מזוהים עם סגנון מודרני, רענן, קול ושונה". הוא אומר. בגזרת הטרנדים, הוא מגלה שבסתיו הקרוב יבלטו צבעים ירוקים, חצאיות מידי, פריטי ג׳ינס רבים, בדי קטיפה וקורדרוי, ז'קטים גדולים וכמובן טרנד הלוגו משנות ה 90 שממשיך איתנו לעונה הבאה.

לצד כל אלה, מתמקדת החברה יותר ויותר בנושא הקיימות: פריטי אופנה עשויים חומרים אורגנים וממוחזרים, פחות מים וצבע לטובת שמירה על איכות הסביבה, שיוקדש להם מקום נפרד של כבוד בכל חנות.