עמוד הבית » רשת ההלבשה ADIKA נחתה בירושלים

רשת ההלבשה ADIKA נחתה בירושלים

חנות עדיקה בקניון עזריאלי ירושלים צילום: אור גפן
אמש הושק בקניון עזריאלי בירושלים ( קומה 2) חנות חדשה של רשת ההלבשה ADIKA. החנות בעיצוב חדשני ועדכני המשתרעת כ- 350 מ"ר.

מדובר על החנות הראשונה שנפתחה בירושלים מתוך 12 סניפים. החנות מעוצבת מתוך מחשבה על נוחות וחווית הלקוח. הפריטים מסודרים בצורה חיננית, נעים להתהלך ובקלות מתמצאים בחנות.

צילום: אור גפן

נועם מלניק, מנכ"ל רשת עדיקה: "אנו שמחים לפתוח חנות ראשונה בעיר הבירה ירושלים, בקניון עזריאלי. החנות משתרעת על שטח גדול ועוצבה בסגנון טרנדי וחדשני, במטרה ליצור ללקוחותינו את חוויית הקנייה הטובה ביותר. הרשת  שמה לה למטרה להשקיע בנקודות מכירה, ולפתוח חנויות נוספות בערים בהן לא נמצאת."

יורם פיק, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "שמח ונרגש להשיק בקניון עזריאלי ירושלים את הסניף המפואר והחדשני של עדיקה בבירה. קניון עזריאלי ירושלים הפך לבית החם של המותגים הנחשקים בישראל ולצעירים וצעירות הגרים בירושלים והסביבה. אני שמח לצרף אל בין המותגים הרבים שבקניון את 'עדיקה', המותג הכי טרנדי ובועט עבור הדור הצעיר כיום ומאחל המון הצלחה לשותפינו החדשים".

צילום: אור גפן

פרטי ההלבשה בטרנדים המתאימים לרוח התקופה צעיר רענן ובועט. מגוון צבעי פסטל תכלת, ורוד, אפרסק, ומנעד רחב של בדים כגון: סטאן, תחרות, כותנה ועוד…הבדים נעימים המתאימים לאקלים הישראלי. ניתן למצוא בגדי ערב, מחוכים ממגוון בדים, חצאיות, חליפות, ג'נסים וחולצות. לצד השלמת המראה אקססוריז ומגוון נעלי קיץ.

צילום: אור גפן