עמוד הבית » ט"ו באב – רק אהבה תנצח

ט"ו באב – רק אהבה תנצח

פינק גולדה, צילום: גיל אבירם
6 רעיונות להמתיק ולהנעים את חג אהבה עם בן/ת הזוג. הפעם הבחירה ליצור דו שיח ובאמת ליהנות אחד מהשניה, רגעי קסם של אהבה. בחרנו עבורכם כמה רעיונות שהן לא בשגרה מקווים שתפתיעו.

PINK GOLDA

מהדורה מוגבלת וייחודית עבור יום אהבה:  פחזניות RUBY וגלידה בטעם סמורס ומגוון קינוחי פטיסרי מובחרים של מותג הקינוחים של רשת הגלידריות הישראלית גולדה. הרשת יוצאת במהדורה מיוחדת וזוגית לכבוד חגיגות ט"ו באב במארז ספיישל זוגי מארז לחוויה זוגית שיכלול גלידה חדשה ומגוון קינוחי פטיסרי של מותג הקינוחים של הרשת PINK GOLDA. מבין המוצרים שיגיעו במהדורה: גלידת סמורס – גלידת מרשמלו עם קרם שוקולד וקרקר מלוח עם חתיכות מרשמלו, צנצנת פחזניות שוקולד RUBY במהדורה מוגבלת, זוג דונאטס בטעמי הגלידה האהובים: בייגלה מלוח ופבלובה פירות יער, אצבע שוקולד חלב במילוי קרם בייגלה מלוח, אצבע שוקולד לבן במילוי קרם פיסטוק, וכדורי יוגו פופ פריכים בציפוי יוגורט תות. לצד החוויה הקולינרית, המארז יציע גם חווית בילוי זוגית עם 'השאלון הזוגי של גולדה', על ההעדפות המתוקות של בני הזוג בנושאי קינוחים.

פינק גולדה צילום: גיל אבירם

מארז ט"ו באב של גולדה יהיה זמין למכירה החל מה-4.8.22 בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית וכן באפליקציה ובאתרי המשלוחים. מחיר המארז 99 שקלים.

"לומדים אהבה לאור ירח"

תנועת בינ"ה – הבית של היהדות הישראלית, בשיתוף רשות הטבע והגנים להשתתף באירועי חג האהבה בט"ו באב – "לומדים אהבה לאור ירח מלא" בגן לאומי תל ערד ו"לומדים אהבה לאור שקיעה" בגן לאומי עבדת".האירוע יתקיים ביום חמישי, 11.8 החל מהשעה 20:30 לאורו של הירח לתוך הלילה.

בתכנית ערב רומנטי של שירי אהבה והרכב מוזיקלי ממסורות הקהילות הבדואיות הסמוכות: שגיא ביטון – כלי הקשה וסאלם – כלי נגינה בדואיים. בנוסף, ירדן רגב, מנחה בצוות החינוך של בינ"ה, תקיים לימוד פתוח באווירה משתפת.

גן לאומי עבדת, צילום: יוסי רובין באדיבות רשות הטבע והגנים

הכניסה בעלות הכניסה לאתר בלבד (14 שקלים למבוגר 7 שקלים לילד), חינם למנויי מטמון, ניתן ללון בחניון הלילה בתוספת תשלום.

 LOVE STORY

רשת ZER4U מציעה לקראת ט"ו באב מגוון עשיר של זרים וסידורי פרחים למאוהבים וגם כאלה שיגרמו להתאהב.. זרים וסידורי פרחים קיציים ממגוון פרחי העונה בגוונים מאוהבים של וורוד, סגול, לבן וכמובן וורדים אדומים ורומנטיים. קולקציית הסידורים והזרים מאופיינת במראה רומנטי ועשיר של פרחי העונה עם שזירות של מגוון סוגי פרחים: ורדים, חרציות, שושן צחור, ליזיאנטוס, ליליות, ועוד במחירים של החל מ-99 ₪ לזר.

יעל שלביה על סט צילומים לזר פור יו,צילום: עדן גניש

להזמנות: באתר אינטרנט: www.zer4u.co.il

מזקקת THINKERS הירושלמית באירוע ייחודי 

המזקקת ממוקמת בסמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים מאחדת כוחות  בשיתוף פעולה ייחודי עם הפטיסרי התל אביבי THE PASTRY BOX של השף קונדיטור נורית ציטיאת, המתמחה בקינוחים המשלבים קונדיטוריה קלאסית צרפתית עם טעמים ומרקמים יפנים מפתיעים. לרגל היום הייחודי תארח המזקקה זוגות שהזמינו מקום מראש ותציע חוויה יוצאת דופן המשלבת קוקטיילים לצד קינוחים תואמים שנוצרו במיוחד עבור האירוע. במשך שבועות המיקסולוג של מזקקת Thinkers , מיכאל פינצ׳י והשף קונדיטור נורית ציטיאת עמלו על יצירת השילוב המושלם בין קוקטייל לקינוח והתוצאה מרהיבה ביופייה ומרגשת את החך. מי שירצו להעביר את ט"ו באב בערב דייט מיוחד יוכלו להיכנס לאתר ולשריין מקום ליום חמישי ה- 11.08.22 ערב ט"ו באב בין השעות 19:00-00:00.

צילום: יחצ

להזמנת מקום היכנסו > https://bit.ly/3OFbuoO

קולקציית קינוחים לבביים 

רשת "קונדיטוריית שמו" של שף-קונדיטור מיקי שמו, משיקה קולקציית קינוחים לבביים ומלאים באהבה לרגל ט"ו באב. שמו משיק קולקציית קינוחים על טהרת הפטיסרי הצרפתי הקלאסי שכוללת קינוחים קלאסיים אהובים כדוגמת מקרונים, אקרלרים, מילפיי, עוגות בצורת לב ועוד.

בין הקינוחים בקולקציית ט"ו באב:

   אקלר I LOVE YOU– קינוח העשוי מבצק רבוך וממולא בקרם וניל, מצופה בקרם שוקולד עשיר ומעליו מונחת דיסקית שוקולד עם הכיתוב האכיל I love you (19 ש"ח)

  אופרה לב- עוגה המורכבת משלושה סוגי שוקולד שונים: גנאש שוקולד מריר, מוס שוקולד חלב ומוס שוקולד לבן. בין השכבות של השוקולד מונחת שכבת רולדה רכה ודקה (19 ש"ח)

  מילפיי לב– קינוח בצורת לב המורכב משלושה מרקמים שונים: בצק עלים מקורמל וקריספי, קרם פטיסייר רך וגנאש שוקולד המזכיר בטעמו פרלין שוקולד (29 ש"ח)

  לב אדום- עוגה על בסיס טורט לבן עם מוס שוקולד לבן עם שכבת קולי תות/ פטל בציפוי אדום (150 ₪)

עוגת לב אדום, צילום: מילפה וניל- דניאל לילה

 מארזים ייחודיים ורומנטיים

רשת אינטימה חוגגת עם שני מארזים מושלמים עבור בת הזוג הכוללים הלבשה תחתונה איכותית ורומנטית במיוחד וזוג נעלי בית מפנקות. המארזים יימכרו בחנויות הרשת לזמן מוגבל ובמחיר מיוחד לרגל חג האהבה

מארז 1: בייבידול הכולל מכנסיים וגופיה מבד סאטן נשפך בשילוב תחרה, לצד נעלי בית מפנקות, לבחירה מתוך מלאי החנות.עלות: 179ש"ח מארז 2: כותונת מידי סקסית מבד סאטן נשפך בשילוב תחרה, לצד נעלי בית מפנקות במיוחד, לבחירה מתוך מלאי החנות.עלות: 149.90 ש"ח

אינטימה טו באב, צילום: דור שרון

תאריכי המבצע 3.8-14.8.22(על הפריטים המשתתפים במבצע, ללא כפל מבצעים,כפוף לתקנון, ט.ל.ח).

הוספת תגובה

הוספת תגובה