עמוד הבית » שגרירת המותג הדרמו-ביוטי SeboCalm החדשה

שגרירת המותג הדרמו-ביוטי SeboCalm החדשה

דר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור צילום אלון שפרנסקי
ד"ר להבית אקרמן, מומחית בינלאומית ברפואת עור, נבחרה על ידי מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm להיות השגרירה, יועצת המדעית והדוברת הדרמטולוגית של המותג. הפעילות תיערך לצד הפרזנטורית של המותג, הזמרת שירי מיימון.

במסגרת שיתוף הפעולה ד"ר אקרמן, הנחשבת כמומחית לטיפולי אנטי-אייג'ינג וטיפול מונע לשמירת מראה עור צעיר, תהיה אחראית להתאמת המוצרים ואופן השימוש היעיל ביותר כחלק משגרת הטיפוח היומיומית, מהזווית הדרמטולוגית.

ד"ר אקרמן על הבחירה בה כיועצת מדעית : "אני שמחה להיות הפנים המקצועיות של מותג הדרמו ביוטי המוכר. אני רואה בזה זכות שלאחר שנים בתחום רפואת העור, אני נכנסת לעולם חדש ובו אוכל להתאים את מוצרי סבוקלם באופן אישי ונכון לטובת שימוש יעיל ביותר מזווית מקצועית ודרמטולוגית".

אמנון בכר מנכ"ל משותף מסר: "סבוקלם יוצאת לדרך חדשה ביחד עם ד"ר אקרמן והפרזנטורית שירי מימון, ומקדמת את המסר החשוב שעור בריא זה עור יפה, מסר המוביל את הקטגוריה החדשה של דרמו-ביוטי המשלבת בריאות עם יופי. מניסיון של שנים בתחום, טיפוח ושמירה על עור בריא יעניק עור יפה לאורך שנים".

בקליניקה של ד"ר אקרמן מגוון רחב של טיפולי אנטי-אייג'ינג חדשניים בתחום רפואת עור ואסתטיקה: הצערת עור הפנים ומניעת הזדקנות העור, עיצוב ומיצוק הפנים, טיפולי בוטוקס, מילוי קמטים, פילינג רפואי בעצמות שונות ועוד.

SeboCalm הינו מותג דרמו-ביוטי ותיק (משנת 92') אשר נמנה בקבוצת טטרה פארם הפועלת במגוון תחומים תוך התבססות על טכנולוגיה וידע רוקחי. (בעלי החברה רוקחים במקצועם; הרמן וייס ואמנון בכר) החברה מציעה תכשירים דרמו-קוסמטיים לעור הפנים והגוף, מוצרים לשיער ותוספי תזונה, אותם ניתן להשיג בכל רשתות הפארם, בתי המרקחת ובכל קופות החולים. תכשירי סבוקלם משווקים בהצלחה רבה גם ל- 7 מדינות ברחבי העולם.

הוספת תגובה

הוספת תגובה