עמוד הבית » שמלות הכלה לשנת 2020 עם הפרנזטורית רוסלנה רודינה

שמלות הכלה לשנת 2020 עם הפרנזטורית רוסלנה רודינה

שלומית אזרד קמפיין כלות צילום דביר כחלון
המעצבת שלומית אזרד מציגה את קולקציית שמלות הכלה לשנת 2020 שצולם בברצלונה עם הפרנזטורית רוסלנה רודינה

המעצבת שלומית אזרד מציגה את קולקציית שמלות הכלה החדשה לשנת 2020 שצולמה כולה בהפקה מרהיבה בברצלונה . את קולקציית הכלות מובילה הפרזנטורית רוסלנה רודינה והעונה הצטרף לצילומים הדוגמן הצרפתי ואושיית האינסטגרם עם למעלה מחצי מיליון עוקבים ולנטיין לאונרד VALENTINE LEONARD הכוכב הצרפתי הוא כוכב הישרדות VIP צרפת .

קולקציית 2019 של המעצבת שלומית אזרד הינה קולקציה אלגנטית ורומנטית המורכבת מבדי תחרה מחורזים אורגנזה , שיפון ומשי בשילוב של אבני חן בעבודת יד ורקמות .

מעצבת שמלות הכלה והערב שלומית אזרד, חיה, נושמת ומעצבת אופנה כבר 13 שנים ומתמחה בעיצוב שמלות כלה וערב בתפירה עילית. היא יוצרת מהבטן ומתוך תשוקה ואהבה למקצוע ולנשים הרבות שבוחרות בה להגשים עבורן את החלום ומשמשות עבורה השראה.

השמלות מאופיינות בעיצובים מקוריים, מתוחכמים ומוקפדים, תוך שימוש בחומרים המעולים ביותר, ללא פשרות. השימוש בבדי יוקרה, תחרות סולטיס, גיפיור, בדי משי ושיפון המיובאים בעיקרם מאירופה, בשילוב אבני סברובסקי, פנינים, אפליקציות ואלמנטים ייחודיים נוספים, מאפשרים את היצירה של השמלות ברמת גימור ואיכות גבוהות ביותר.

שלל החומרים נשזרים זה בזה במומחיות ובקפדנות, בעדינות ודיוק ויוצרים את השמלות הייחודיות, שמעניקות את המראה המושלם והמחמיא לכל אחת מלקוחותיה.

בין לקוחותיה המוכרות – עדן בן זקן, רוסלנה רודינה, ניקול רידמן, קארין לוי, ירדן פרץ, שני יצהרי, עדי עצמי, נסרין קדרי, שיר אלמליח, שלי רגב, מעיין צלנר, נועה פפושדו ועוד.

צילום דביר כחלון
צילום דביר כחלון
צילום דביר כחלון
צילום דביר כחלון
צילום דביר כחלון
צילום דביר כחלון

טווחי מחירים : 7,900 ₪ להשכרה לשמלה קיימת , החל מ 11,500 ₪ לתפירה חדשה.

הדגמים מוצגים בסטודיו המעצבת – ברח' היצירה 21 B, קומה 1, באזור התעשייה רמלה www.shlomitazrad.com

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה