עמוד הבית » תאורה חכמה לבית – הכירו את WiZ תאורה יוקרתית

תאורה חכמה לבית – הכירו את WiZ תאורה יוקרתית

צילום: נעמה משיח כהן
ביום שני 28.02.22 נערך במגדלי גינדי השקת תאורה חכמה WIZ והיא חלק מקבוצת Signify העולמית, המתמחה בפתרונות ובשירותי תאורה גלובליים. ייבוא הרשמי של ביקונקט טכנולוגיות.

WiZ  הינו תאורה חכמה ונגישה וקלילה המחברת אנשים עם חדשנות בתאורה לרגעים היומיומיים. היא מספקת מערכת חכמה מבוססת Wi-Fi השולטת בפשטות בתאורה עם אפליקציה ידידותית למשתמש ועתירת תכונות המתחברת לרשת ה- Wi-Fi הקיימת בבית.

סטפן גליקסמן מנהל הפעילות של Signify בשוק הישראלי:  "אני שמח וגאה להשיק את מערכת התאורה חכמה WiZ מבית Signify בישראל ולהיות מותג התאורה המוביל בתחום. WiZ מביאה פתרונות תאורה חדשניים לחיי היומיום שלנו ומאפשרת לצרכנים לשלוט בתאורה ובאביזרים הנלווים בצורה קלה לשימוש כמו תאורה רגילה, רק שהיא חכמה ומתקשרת עם מערכות הבית".

צילום: נעמה משיח כהן

רונן ברקוביץ' בעלי ביקונקט מוסיף: "ב– 1967 אבי פתח חנות חשמל ברחובות ובגיל 6 קיבלתי מתנה מאבי מנורת פיליפס צהובה והתרגשתי כל כך מאירוע זה, למכור בשנת 2022 מנורות זהו סוג של סגירת מעגל עבורי".

הטכנולוגיה שמציעה החברה: מערכת  התאורה החכמה מבוססת Wi-Fi השולטת במכשירי Plug & Play עם אפליקציה ידידותית ועתירת תכונות. בכל המוצרים קיים שבב המשלב התאWi-Fi ו-Bluetooth על מנת להפוך את ההגדרה דרך אפליקציית הבית החכם לקל יותר.

האפליקציה: זוהי מערכת בקרת האור המתקדמות ביותר לבית או לעסק . האפשרות לשלוט בנפרד על כל אזור ועל כל תאורה. ניתן לשלוט באלפי גוונים של לבן, לצבוע את הקירות בגווני הצבע מגוונים מכל 1,600 צבעים  וליהנות מההבדלים העדינים שהשפעות האור הדינמיות משפיעות על הסביבה.

ייצור לוחות זמנים: מאפשרת לייצר לוחות זמנים ורוטינות המאפשרות לכל חדר מערכת מומלצת של לוחות זמנים שיעזרו להפוך את צרכי התאורה לאוטומטיים אשר משפיעים על ה- Well Being.

צריכת החשמל:  מאפשרת לראות את צריכת החשמל 4 שבועות אחורה של כל הבית ובנוסף לבדוק את צריכת החשמל בכל חדר שמוגדר באפליקציה. וכמובן לבדוק את צריכת החשמל תוך כדי שימוש וכמו כן את זמן השימוש (בשעות ודקות) של כל מנורה בנפרד.

שימוש בעוזרת קולית: ישנה אפשרות לשלוט בצבעים ובבהירות, וליצור אפקטים מונפשים. בנוסף, הם תואמים ל-Google Home ו- Amazon Alexa, כך שניתן להשתמש ברמקול החכם כדי להפעיל רוטינות מסוימות, להפעיל או לכבות מוצרים ועוד. ניתן להפעיל את התאורה החכמה גם באמצעות שלט במידה והמכשיר עם האפליקציה לא זמין..

אופציית ה- Rhythms: ישנה אפשרות לבחור בין מצבי תאורה שונים לפי סדר היום, Circadian Rhythm – התאורה מתכווננת באופן אוטומטי לפי השעון הביולוגי – לפי זמן הקימה בבוקר והזמן שבו הולכים לישון. ניתן לכוון את התאורה להשתנות לפי שעות מוגדרות מראש, או בהתאם לחיוויים מסוימים של מזג אויר, טמפרטורה או מצב השמש.

אופציית ה- IFTTT (If This, Then That): קיימת אפשרות לפעולה בשיתוף עם אפליקציות נוספות כמו Nest, Ring, SmartThings, Somfy ועוד ומאפשרת לייצר הפעלת התאורה לפי בחירה של מקרים. לדוגמא: ברגע שאני מתחבר ל- WI-FI הביתי, "הדלק" את האורות בבית.

צילום: נעמה משיח כהן

מחירים: טווח המחירים נע בין 50-200 ₪ לנורות (כולל נורות פחם דקורטיביות),

בין 160-470 ₪ לגופי תאורה

בין 239-259 ₪ למנורות שולחן

ובין 69-199 ₪ לאביזרים ופסי לד.

אני רוצה להוסיף, לתאורה יש חשיבות בבית יוצרת אוירה נעימה, רומנטיות, רוגע, אינטימיות, נעימות חללים מיוחדים בבית וכמובן יופי והמון יוקרתיות ובנוסף, נוחות ושליטה על מערכות התאורה בבית דרך אפליקציה חיסכון בחשמל, שימוש לטווח ארוך. השימוש באפליקציה או בשלט ידידותית וקלה. התקנה פשוטה מאוד יופי הנורות מרשימות.והמחיר מתאים לכל כיס.