עמוד הבית » הטכנולוגיה החכמה מתחילה אצלך בכניסה לבית

הטכנולוגיה החכמה מתחילה אצלך בכניסה לבית

יד עם דלת סמארט סגירה, צילום: נדב פקט
אמש הושק במתחם אי. די.דיזיין בבני ברק דלתות כניסה חכמות SMART של פיתוח המותג הישראלי כחול לבן קבוצת רב בריח.

מנכ"ל עידן זו ארץ העביר סקירה לנוכחים באירוע על המותג קבוצת רב בריח. לדבריו: " רב בריח מובילה בשוק הישראלי היא זו שהמציאה את דלת הביטחון הפלדלת ולאחר מכן הפכנו את אותה דלת לצבועה כיום הדלתות מעוצבות אך, עדיין זה לא היה מספיק לא רק בטוחה אלא להיות ברמה. עולם הדלתות משנות את פני העתיד".

הקבוצה בעלת 8 מפעלים בארץ ונותנת מענה כיום לכל סגמנט: דלתות פנים, כניסה, ממ"ד, שערים, מרלוגים, קבלנים, אנרגיה סולרית ועוד..החברה הינה חברה טכנולוגית והמכשור בה הכי מתקדם. במים אלה מקימים מפעל באשקלון הכי מתקדם בעולם ללא מגע יד אדם, מחסנים אוטומטים.

החברה זיהתה את הצורך בדלת אסתטית ועיצובית ומשם החל פיתוח שחל כשנתיים בדלתות כניסה חכמות בעלות מנעול חכם אינטגרלי חבוי בגוף הדלת הנשלט דרך אפליקציה. MART דלת S המציעה כניסה חכמה לבית. המערכת מופעלת ע"י סוללה חזקה כ- 1400 פתיחות וסגירות כטווח של 4 חודשי פעלה . הדלת החכמה יוצרת נוחות ביטחון ונחות ע"י סוגים שונים של שימוש בדלת ביומטרי (אצבע), זיהוי פנים, קודן, שלט, חיבור לבית חכם.

 דלת נועה צד פנימי וחיצוני צילום: נדב פקט

עידן מוסיף: "בדלתות הכניסה SMART השקענו את הטכנולוגיה הישראלית המתקדמת ביותר המאפשרות פתיחה ונעילה חכמה במגוון אפשרויות באפליקציה, זיהוי פנים (בדור.2), טביעת אצבע או קודן לאיכות החיים המתקדמת ביותר. כחברה המובילה בשוק הדלתות, אנו צופים ששוק דלתות High-end  (דלתות יוקרה)  יהפוך כולו להיות מורכב מדלתות כניסה חכמות". ניתן לבחור מגוון שונים של עיצובים ודלת חכמה.

 

מחיר: החל מ- 2990 ₪ תוספת SMART לדלת כניסה

להשיג באולמות התצוגה של "רב-בריח"

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה