עמוד הבית » ְגיל טטרו מביאה – זאנר מוזיקלי חדש!

ְגיל טטרו מביאה – זאנר מוזיקלי חדש!

צילום אליה מלניקוב
גיל טטרו היא הרבה דברים, היא אשת העולם, בעלת תואר בפסיכולוגיה מרצה לתודעה אישה שיודעת יותר מדבר או שניים על נפש האדם והיא אדם שנותן לאנשים כלים וכוחות לצמוח, והיום היא בוחרת לעשות זאת דרך שירה שפותחת את הראש ואת הלב.

השילוב בין מוזיקה ותודעה מחולל שינויים בהרגשה כמעט מבלי להרגיש, כששומעים מוזיקה נעימה וטקסטים שממלאים באנרגיה רעננה.

מהי השירה התודעתית ומהיכן זה בא?

טטרו" שירה תודעתית משלבת מוזיקה נעימה והרמונית, ביחד עם תובנות שמבהירות דברים בראש ומגיעות הישר אל הלב. השילוב של מילים שמרגיעות את המוח ומפרות את הלב, יוצר שחרור גדול יותר מאשר עשרות טיפולים בחדר המטפל.ת.

השירה האמונית שכיום הופכת פופולרית יותר, נועדת ישירות בנפש השומע. הז'אנר של השירה האמונית, עוסק ברוח וביהדות. בשירה התודעתית בשונה, אנחנו זורמים אל עולם רגשות ומחשבות הנסתרות מן העין, עולם רגשי הקיים אצל כולנו, בכל אחד ואחת, ומאפשרת לאוורר את הראש בקלות דרך החיבור למוזיקה.

לאחרונה הוציאה גיל את האלבום 'זורמת בזמן' בו בחרה מתוך מאות שירים שכתבה, שמונה שירים נבחרו.

בשיר הנושא את שם האלבום האחרון  'ברגע שבין העבר לעתיד' מופיעה השורה :"מתי זה קרה ואיפה הייתי שיום ועוד יום נהפכו לשנה, איך רציתי לתפוס את היום שהגיע, אך שקעתי ברגע הבא" מביאה כל אחד.ת לתוך המקומות שבמקום להנות ממה שקיים בעולמנו כרגע נותנים הרבה יותר כבוד לעתיד לא ידוע, ובעבורו מוחקים כל הנאה ברגע הזה.

כך, נשארים עם המתח וצפייה כל הזמן, וזה הופך למציאות ממושכת או קבועה. בעזרת השיר 'אסימונים נופלים' ומשהו באדם משתנה או מתרחב, בקלות ובלי מאמץ.אני מאמינה בהתפתחות מבפנים, בחיים שאנחנו לא לוקחים כלום כמובן מאליו, גם לא את הרגשות והמחשבות שלנו. אנחנו אחראיים על הכל, ויכולים לבחור מחשבות ורגשות בהתאם למה שאנחנו רוצים, בדיוק כמו שאנחנו בוחרים אוכל, בגדים וחברים. כשאנחנו מתחילים לפעול מבפנים החוצה, החיים מתחילים להיות משמעותיים ומספקים יותר ויותר.

חובבי מוזיקה הנה הזאנר החדש!

 

תגיות