עמוד הבית » אחרי החגים יתחדש הכל… גם הסטייל שלך

אחרי החגים יתחדש הכל… גם הסטייל שלך

צילום FREEPIK
החגים תכף מאחורינו ואיתם מגיע הזמן גם להתחלה חדשה בשגרת החיים, עם הזדמנות ליצור לעצמנו סטייל שבאמת מתאים לנו, שגם יהיה נוח וגם יציג אותנו באור הרבה יותר טוב. אז לכבוד ההתחלה חדשה לפניכן מספר עצות מועילות ליצירת סטייל אישי.
  • אף אחת לא מושלמת- הבסיס ליצירת סטייל אישי מתחילה בהכרת המראה והמבנה שלך ובחירת פריטים מתאימים לו. לשם כך יש קודם כל לקבל את עצמך כפי שאת. לא מה שהיית או שתהיי אלא את במשקל הנוכחי עם בטן בולטת, צלוליטיס ברגליים, קצת קמטים ליד העיניים וכדומה. ובייחוד זכרי לחבק את כל מה שיפה ומיוחד בך, בין אם יש לך רגליים מחוטבות, ישבן נאה, עיניים מהממות, עור חלק וכן הלאה. רק כך, על ידי הכרה בטוב ובפחות טוב תוכלי לדעת מה להדגיש ומה לטשטש.
  • רק מה שמתאים- שנה חדשה, וחילופי העונות מהווים הזדמנות נהדרת לעשות סלקציה רצינית במלתחה שלך ולהשאיר בה רק פריטים שבאמת מחמיאים ושנוח לך ללבוש אותם.
  • היי נאמנה לעצמך- לא משנה אם כולם קונות את השמלה הזאת, אם החברה שלך אומרת שאת חייבת לקנות את המכנסיים האלו, או שהגורו שלך לאופנה ממליצה על לוק עכשווי, לכי עם תחושת הבטן שלך. אם את לא אוהבת את המראה כנראה גם לא תלכי איתו, אז למה בכלל לבזבז עליו כסף?
  • לבנות מלתחה נכונה- לאחר שזרקת את מה שלא נחוץ, בני מחדש את המלתחה. התחילי עם פריטי בייסיק שימושיים כמו מכנסי ג'ינס, חולצות טישרט, שמלה שחורה, גופיות נוחות וכדומה. כעת תוכלי לעבור לפריטים אופנתיים מיוחדים כמו שמלות ערב, חצאית אופנתית ועוד.
  • לדעת מה קורה- בכדי שסטייל אישי משלך לא יהיה תלוש מהמציאות, הוא צריך להיות בחפיפה עם מגמות אופנה וסטייל עכשוויות, מהן יש לבחור בקפידה טרנדים שמתאימים לך. כדי להכיר טרנדים מובילים מומלץ לעקוב אחר כתבות המתפרסמות בבלוגים פופולאריים, כמו בלוג טיפוח הזה.
  • מראה קצת יותר מושקע- בייחוד לאלו שנוטות ללכת על מראה בטוח הגובל עם משעמם, כדאי לאמץ השנה גישה מעט יותר נועזת, עם בחירה של פריטים יותר מיוחדים, קצת יותר איפור, צבע ועניין.
  • אקססוריז- לא אחת מה שעושה את ההבדל בין מראה בנאלי ומשעמם לייחודי ומעניין, הם האקססוריז. לכן טפחי מחלקת אקססוריז משובחת עם מבחר חגורות, תכשיטים, סיכות, נעליים גרביים, צעיפים, כובעים, משקפי שמש וכן הלאה.
  • לדעת מראש- בכדי שכל בוקר תצאי מהבית במיטבך מומלץ לא לחכות לרגע האחרון אלא לתכנן ערב לפני מה תלבשי ביום המחרת. כך תוכלי להתחיל את הבוקר בניחותא עם סט בגדים מושלם, מחמיא ונוח לפעילות הצפויה באותו יום, אליו יותאמו מראש גם נעליים ותכשיטים.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה