עמוד הבית » עיצוב בתים ומשרדים –מעצבת פנים מיטל צימבר

עיצוב בתים ומשרדים –מעצבת פנים מיטל צימבר

PIXABAY
עיצוב בתים או עיצוב משרדים הוא בעצם עיצוב פנים אשר דואג לתחושה שהחדר אמורה להשרות על השוהים בו. עיצוב בית מומלץ לעשות באמצעות העסקה של מעצבת פנים בעלת תעודת מעצב פנים ממוסד מוכר אשר יוכל לייעץ לכם על האופן שבו כדאי לכם לעצב את הבית שלכם או את המשרד

עיצוב פנים כולל בתוכו החלטה בנוגע לצבעים בהם נשתמש, כיצד נחבר בין העיצובים השונים של החדרים וכיצד נעצב את החללים שמחברים בין חדרי הבית. תהליך של עיצוב ואדריכלות פנים בין אם הוא נעשה כחלק מתהליך עיצוב בתים או עיצוב משרדים משלב גם החלטות הנוגעות לרהיטים והחפצים איתם נאבזר את הבית או המשרד.

עיצוב בית פרטי – אדריכל או מעצב פנים?

כאשר אנו מבקשים לעסוק בתחום של עיצוב בתים פרטיים ולשכור איש מקצוע עלינו להבדיל בין אדריכל לבין מעצב פנים. בניגוד למה שהרבה אנשים סוברים, תפקידו של אדריכל הוא לדאוג למבנה הבית או המשרד. אדריכל יגיע להחלטות אשר קשורות למקום בו נתקין את הדלתות והחלונות, היכן כדאי למקם את הבית בתוך המגרש, איפה למקם את התאורה, השקעים ועוד. אל תהססו לבקש תעודת אדריכל ממוסד מוכר וכמו כן וודאו כי האדריכל אותו אתם מעסיקים רשום בפנקס האדריכלים והמהנדסים. אדריכלים יכולים להתעסק עם נושא עיצוב בתים, עיצוב משרדים, או עיצוב חדרי עבודה אך לרוב הידע שלהם בתחום של עיצוב פנים הוא יותר מוגבל כיוון שהם מתמחים בתחומים אחרים.

עיצוב פנים לבית עם מעצבת פנים מומחית

כאשר מדובר בתהליך עיצוב בית פרטי אשר נוגע לצד החיצוני והפנימי של מבנה הבית והכנתן מראש של תוכניות הנוגעות לשיפוץ או לבנייה החדשה, אנו נשתמש בשירותיו של אדריכל. הוספה של חדר נוסף, בניית מרפסת או כל תהליך שמשנה את המבנה הפיזי של הבית חייב להיות מלווה בהעסקה של אדריכל שיידע להנחות את העובדים כיצד לבצע את העבודה כך שהמבנה לא יתמוטט. במידה ואנו מעוניינים לבצע עיצוב בתים מחדש, כלומר שינוי האווירה הקיימת באמצעות החלפת הרהיטים, צביעה מחדש של הקירות, רכישה של מנורות חדשות ועוד, מעצב פנים הוא שאמור לבצע את העבודה ואין צורך להעסיק אדריכל.

באילו סגנונות בעיצוב פנים כדאי להשתמש?

עיצוב פנים מאגד בתוכו אוסף של רעיונות עיצוב לדירות, משרדים, בתים פרטיים, בתי יוקרה, מלונות ובתי עסק. סגנונות העיצוב הם רבים, כאשר רובם ככולם מתבססים על מספר אילוצים קבועים גודל השטח, תקציב, טעם הלקוחות וניצול מקסימאלי של החלל אותו מחליטים לעצב.

היכולת לשלב בין סגנונות העיצוב השונים היא שעושה את ההבדל בין עיצוב שונים. תפקידו של מעצב הפנים להציע רעיונות שלא תמיד יכולנו לחשוב על כך בעצמנו. כמו כן, שילוב הסגנונות חייב להיות נכון על מנת שיתקבל עיצוב נעים והרמוני. כדי לקבוע מהו הסגנון הנכון והכדאי יש להתחשב במספר עובדות כגון: האם מעצבים בית מבראשית או שמוסיפים על הקיים, האם אנו מעצבים דירה או בית פרטי, האם מדובר על עיצוב משרד יוקרתי או על משרד ממשלתי.

עיצוב פנים בסגנון מודרני

סגנון עיצוב פנים מודרני מתייחס לעיצובים בקווים נקיים, מספר מועט של צבעים ליצירת הרמוניה. הצבעים השולטים לרוב הם לבן, שנהב, חום בהיר  גוונים של עץ בהיר. החומרים בהם לרוב משתמשים הם גבס ליצירת קירות, גומחות, חיפוי של שיש, גרניט, פרקטים. לרוב הסגנון נקי וחף משילוב של סגנונות.

עיצוב פנים בסגנון פרובאנס

סגנון נוסף הבולט בתחום עיצוב פנים הוא סגנון פרובאנס. סגנון כפרי המבוסס בעיקר על צבע  לבן, שילוב של עץ עם הבלטות. הרהיטים הם בסגנון עתיק כורסאות מסיביות, שידות עץ, טפטים על הקירות. מטבח בסגנון פרובאנס מאופיין ברוח של דינמיות ועשייה מחבתות תלויות בחלל המטבח, מכשירי חשמל מצויים על משטח עבודה, שרשרות של פלפלים וירקות אחרים תלויים.

עיצוב פנים בסגנון עתיק

טרנד נוסף הבולט בתחום עיצוב בתים הוא הטרנד העתיק. לרוב, שימוש בכורסאות עור בעלי גוון כהה, מדפים בגוון כהה מהרצפה ועד התקרה, שטיחים, תמונות גדולות מאפיינות את סגנון זה. עיצוב בתים בסגנון זה, מתאים לבתים בעלי שטח גדול כיוון שריהוט מאסיבי יכול ליצור טעות אופטית של צמצום המרחב בשל הצבעים הכהים. לכן בחלל גדול תחושה זאת תעלם בתוך המרחב. יש המעדיפים לשלב לעצב פינה מסוימת בבית בסגנון העתיק כגון : חדר עבודה,  אזור הסלון או את פינת הטלוויזיה. כל סגנון הוא עצמאי שיכול להשתלב עם סגנונות נוספים.

למידע נוסף אודות מעצבת פנים מומחית: איכות עיצובים – www.q-design.co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה