עמוד הבית » אירוע דיפלומטי לאחר סגר הקורונה

אירוע דיפלומטי לאחר סגר הקורונה

צילום טל זלינגר
מועדון השגרירים בישראל ערך אמש את האירוע הדיפלומטי הראשון לאחר סגר הקורונה וציין את יום האישה הבינ"ל, שחל במרץ, בסימן EACH FOR EQUAL בטקס הענקת אותות הצטיינות והוקרה למספר נשים הבולטות בתחומן.
הטקס התקיים במעונה של אשת העסקים הבינל אולסיה קנטור במעונה בהרצליה.
אות ההוקרה הראשון הוענק ל אלין ביזימנה, אשת שגריר רואנדה בישראל על פעילויותיה הרבות בישראל ורוח ההתנדבות שמביאה עמה.
אות ההוקרה הוענק ע״י קונסולית הכבוד של לטביה בישראל, שרה אללוף וקונסולית הכבוד של פרגוואי בישראל, עו״ד רות עמית פוגל.  
פרס מפעל חיים הוענק לניצה רז סילביגר, מנהלת הטקס היוצאת של משרד החוץ.
אות הוקרה מיוחד הוענק לסגנית ראש העיר הרצליה על הקמת מוקד חירום בתקופת הסגר הקורונה עבור קהילת הדיפלומטים בישראל, שרובם תושבי העיר.
אות הוקרה והערכה הוענק למורן אטיאס, שחקנית בינ"ל ופעילה חברתית על התנדבותה במחלקת הקורונה של ביה"ח איכילוב.  הגב' אתי עוזיאל קיבלה תעודת הוקרה על המאבק ההרואי של האחיות בישראל ובעולם להצלת חיים במיוחד לנוכח המגפה.האירוע כולו נערך עפ״י הכללים של משרד הבריאות.
מועדון השגרירים בישראל הנו ללא מטרת רווח, א-פוליטי ובלתי תלוי. המועדון הוקם לפני כעשור במטרה לחזק את קשרי החוץ של ישראל ולחבר את הדיפלומטים הרבים המשרתים בישראל עם היבטים שונים בחברה הישראלית כגון חדשנות, כלכלה, תרבות ואומנות והרוח הישראלית.
נכחו: שגרירות ושגרירי 15 מדינות, יצחק אלדן – נשיא מועדון השגרירים, שהנחה את הטקס לצד רעות פורטוגל, מנהלת הפיתוח העסקי של המועדון, יורם נאור, קונסול כבוד של בליז, מני בניש, קונסול כבוד של גיאורגיה, שרה אללוף, קונסול כבוד של לטביה, רות עמית פוגל, קונסול כבוד של פרגוואי, אלי גלייבמן, איש עסקים בינ״ל.
איציק קמיליאן, יועץ תקשורת ומנכ״ל מועדון השגרירים בישראל: ״פעילות מועדון השגרירים לחיזוק קשרי החוץ של ישראל ממשיכה גם בעידן הקורונה. זה האירוע הפיזי הראשון שקיימנו לצד אירועים ופעילויות במרחב הוירטואלי כגון הרמת כוסית חגיגית לכבוד המדינה בהשתתפות עשרות שגרירים ודיפלומטים ביום העצמאות האחרון".

הוספת תגובה

הוספת תגובה