עמוד הבית » אירוע שזוכרים זה אירוע עם מזכרת

אירוע שזוכרים זה אירוע עם מזכרת

צילום: pexels
להפיק אירוע מוצלח זה להפיק אירוע שהמשתתפים שבו עוד ידברו עליו גם אחרי שהוא יסתיים. זה ממש לא משנה אם מדובר ביום הולדת, חתונה, אירוע חברה, השקת מוצר או כל אירוע אחר. זה לא משנה אם זה משהו קטן ומשפחתי, או אירוע ממלכתי בקנה מידה גדול – כל מי שמפיק אירוע, רוצה לעשות את זה טוב.

אירוע טוב נשען על תוכן טוב, לעיתים גם כיבוד טוב, ובעיקר דברים שיוצרים זכרונות, דברים שמפעילים לנו את הרגש. לתת לאנשים מזכרות מהאירוע זו דרך טובה להנציח את האירוע, ולוודא שהם יוצאים עם טעם טוב הביתה. מזכרות כמו מחזיק מפתחות, מוצר טקסטיל זה או אחר, בקבוק שתייה רב פעמי למים, ועוד.

מדוע לבחור במזכרת זו או אחרת

כל אירוע מגיע םע אופי משלו, וכך גם המזכרות הנכונת שיכולות להתאים לאירוע אחד לא בהכרח יהיו אידיאליות לאירוע אחר. ועדיין, ישנן מזכרות אוניברסליות אשר יתאימו (כמעט) לכל אירוע, קטן וגדול כאחד.

  • מחזיק מפתחותמחזיק מפתחות זה מתנה מאוד אישית. מחזיקי המפתחות שלנו הם משהו שהולך איתנו לכל מקום, בכיס, בתיק ובכלל, ונאחנו מתעסקים איתם כל הזמן. אדם שקיבל מכם מחזיק מפתחות ישתמש במחזיק, בייחוד אם הוא מעוצב טוב, בטוב טעם, ועם הקשר שרלוונטי לאדם. מסיבה זו מחזיקי המפתחות הן דרך מעולה למתג את עצמכם בראשו של האדם, שיזכור את האירוע שלכם עוד הרבה זמן קדימה.
  • כובע – כמעט כולם משתמשים בכובעים, ובעוד שמחזיק המפתחות נכנס ויוצא מהכיס הרבה פעמים, והמותג שלכם נכנס לתודעת הלקוח, הרי שבמיתוג של כובע אתם נותנים מתנה שהופכת את האדם לשלט מהלך, שמציג את המיתוג שלכם לכל מי שחולף על פניו. בצורה זו אתם גם משרתים את הלקוח או האורח שלכם, וגם מפיצים את בשורת המותג שלכם לציבור הרחב, ובמחיר נוח מאוד.
  • בקבוק אלומיניום ממותג – אם מחזיקי מפתחות חיוניים, וכובעים עוזרים נגד השמש, מים זה דבר שכולנו צריכים תמיד, ובקבוק מים ממותג ויפה הוא מזכרת מעולה מכל אירוע, ואחד ממוצרי המיתוג הפופולאריים ביותר.

מזכרות לאירועים ספציפיים

יש מזכרות שמתאימות כמעט לכל אירוע, כמו הדוגמאות שהצגנו מעל (ואחרות). אבל יש מזכרות אחרות שמתאימות לאירועים ספציפיים מאוד. דוגמא לכך היא קרש חיתוך עם הדפסת לייזר, אשר מתאים בעיקר לאירועים קטנים יותר ועם אופי מאוד ספציפי. מדובר במוצר יוקרתי יותר, אפילו שהוא לא יקר מאוד, אך הדבר שהוא משדר זה יוקרה וייחודיות.

ספל בהדפסה דיגיטלית יכול להיות גם מוצר מזכרת מעולה, שכן הוא גם שימושי וגם נאה. הספל יכול לקבל הדפסה באיכות מאוד גבוהה, והשימושיות שלו מבטיחה כי המיתוג שלכם והאירוע שלכם יהיו שם בשימוש יומיומי, מה גם שתוכלו להוסיף תחתיות לכוסות לסט מלא.

הוספת תגובה

הוספת תגובה