עמוד הבית » אנרגיית הצבעים במלתחה שלך

אנרגיית הצבעים במלתחה שלך

צילום: pexels
כיועצת תדמית המרפאה דרך צבעים ובדים ומומחית לרושם ראשוני, יש לי את הזכות להיות עדה לכוח האנרגטי ומשנה התודעה ומשקף המסרים וערכים, שיכול להיות לצבעים, בדים ולבחירת לבוש על האנרגיה והתפיסה העצמית של האדם.

בכל יום, אני מזכירה לעצמי וללקוחותיי את ההשפעה העמוקה שיכולה להיות למלתחה שמבוססת היטב על הביטחון העצמי, מצב הרוח ותחושת הרווחה הכללית שלכם כל בוקר מחדש, כי הרי כל יום אנו קמים במצב אחר אז תנו לצבע ולבד לתעל את האנרגיה שתלך איתכם מדי יום. מזמינה אתכם להתעמק בעולם המופלא והמעניין של פסיכולוגיית האנרגיה שטמונה בצבעים – במהלך הכתבה אגלה את האופן בו הצבעים משפיעים על הרגשות, על מצבי הרוח וההתנהגויות שלנו. כיצד הם יכולים להשפיע ולדייק את הרושם הראשוני דרך הנראות שלכם מדי יום בצבעים שקיימים במלתחתכם.

**האנרגיה התוססת של האדום:**

אדום, צבע המשדר תשוקה וחיוניות, יכול להעשיר את המלתחה שלך באנרגיה נועזת ובטוחה. בין אם הוא משולב באמצעות פריט סטייטמנט כמו חולצה או מכנס בצבע המלא אהבה הזה, או שזורה בעדינות באביזרים או בהנעלה שלך, הגוון הלוהט הזה יכול לעורר תחושות של כוח, אומץ ונחישות. ממליצה לאמץ את האדום כאשר ישנו רצון לייצר רושם עוצמתי או להצית את האש הפנימית של הלב שלך.

צילום: pexels

**השלווה המרגיעה של הכחול:**

כחול, צבע נרדף לשקט והרמוניה, מציע אנרגיה מרגיעה שיכולה להביא תחושת רוגע לאנסמבל שלך. מבלייזרים חדים ועד לחולצות כחולות שמיים שלווים, שילוב גווני כחול במלתחה שלך יכול להעביר מסר של אמינות, מהימנות ומקצועיות. כחול יכול לגרום לך להרגיש ביטחון ושלווה ובהירות.

צילום: pexels

**השמחה המשובבת של צהוב:**

צהוב, איזה צבע אופטימי שתמיד מחייכים אליו, צבע המשדר חמימות ואופטימיות, הוא בחירה תוססת להקפצת התלבושות שלך עם תחושה של שמחה וחיוביות. בין אם בבגד צהוב שטוף שמש ובין אם באבזור עם גוונים זהובים, חיבוק צהוב יכול לרומם את רוחכם ולהזמין תחושת שובבות לתוך הסגנון שלכם. צהוב יכול להיות מגדלור של אור שמאיר את היום שלך ומפיץ חיוכים מדבקים.

צילום: pexels

 

>> דיבור ללא מילים כיצד שפת הגוף מנחה אותנו ברגעים מלחיצים

**יציבות ההארקה של גווני כדור הארץ:**

גווני אדמה כגון חומים עשירים, מציעים תחושה של קרקע ויציבות לארון הבגדים שלך. הגוונים האלה, בהשראת הצבעים של הטבע, יכולים לשקף תחושה של אמינות, אותנטיות וחיבור לאדמה. ממליצה לאמץ את גווני האדמה על מנת לקבל תחושה של איזון ושורשיות במסע הסגנון האישי שלך.

צילום: pexels

**התחכום המלכותי של סגול:**

סגול, צבע המזוהה עם רוחניות גבוהה ויצירתיות, מציע תחושה של תחכום מלכותי לארון הבגדים שלך. בין אם בוחרים בחולצת שזיף עמוקה או אביזר לבנדר שובב, סגול יכול להעביר מסר של יוקרה, חוכמה וכשרון אמנותי. סגול הוא צבע שמושלם אם קיים רצון לתעל את היצירתיות הפנימית שלך ולהתבלט עם מגע של אלגנטיות.

צילום: pexels

**הטוהר המרענן של הלבן:**

לבן, צבע המסמל טוהר ופשטות, מביא תחושה של רעננות ובהירות לתלבושות שלך. מחולצות לבנות אלגנטיות או ספורטיביות ועד נעליים ומכנסיים בגוון הנקי הזה, שילוב לבן בארון הבגדים שלך יכול לעורר תחושות של טוהר, התחלות חדשות ותחושת פתיחות. לבן יכול לשמש כקנבס לסגנון האישי שלך, ולאפשר לך לאמץ אסתטיקה נקייה ומינימליסטית עם מגע של תחכום.

צילום: pexels

**החיוניות הממריצה של תפוז:**

כתום, צבע המשדר חמימות וחיוניות, מחדיר פרץ של אנרגיה והתלהבות לארון הבגדים שלך. בין אם בוחרים בחתיכת אמירה כתומה נועזת או הדגשים עדינים של הדרים, שילוב גוונים כתומים יכול לעורר תחושות של יצירתיות, התלהבות ושמחה. כתום יחדיר לסטייל שלך תחושה של שובבות ואנרגיה גבוהה.

צילום: pexels

**האלגנטיות הנצחית של השחור:**

שחור, צבע נרדף לתחכום ולרבגוניות, מציע אלגנטיות נצחית שמתעלה על טרנדים ועונות. מבלייזרים שחורים קלאסיים ועד שמלות שחורות קטנות אופנתיות, שילוב שחור בארון הבגדים שלך משדר תחושה של מסתורין, עוצמה ועידון. שחור מהווה צבע יסוד המגלם אלגנטיות מאופקת וסגנון נטול מאמץ.

צילום: pexels

**האופטימיות הקורנת של ורוד:**

ורוד, צבע המסמל אהבה וחמלה, משדר אופטימיות קורנת שיכולה להעלות את מצב הרוח והסגנון שלך. בין אם בגווני סומק רכים או גווני פוקסיה מרהיבים, שילוב של ורוד בארון הבגדים שלך יכול לשדר תחושות של חום, טוב לב ונוכחות עוצמתית רכה. הוורוד יכול להיות תזכורת לאמץ את האופי החומל שלך ולהחדיר את הסגנון שלך עם מגע של מתיקות וקסם.

צילום: pexels

לסיכום, כיועצת תדמית ומשקפת מסרים, על ידי חקר הספקטרום המגוון של הצבעים ניתן לאצור מלתחה שלא רק משקפת את הערכים ותכונות האופי והסגנון האישי שלך, אלא גם ירומם את רוחך וימריץ את הנוכחות שלך. המלצתי היא לאמץ את כוחו של הצבע לבטא את האישיות הייחודית שלך, לעורר רגשות וליצור סגנון שמהדהד עם המהות הפנימית שלך. אני ממליצה לך לחקור את המשחק הדינמי של צבעים, בדים ובחירות לבוש כדי לשפר את האנרגיה שלך ולבטא את האני האותנטי שלך. חשוב לזכור, אופנה היא לא רק הלבוש שלך, היא אומנם רק חתיכת בד שמתחברת להופעה ויחד עם זאת היא כלי רב עוצמה לעיצוב האנרגיה שלך והקרנת הזוהר הפנימי שלך לעולם.

מאת נירית ארטין- מאמנת מנטלית, תופרת מילים ומרפאה בבדים.
Body Speech & Mind
052-3694018
אהבת אדם 64 כפר יונה
מייל: niritertin@gmail.com

תגובה

הוספת תגובה

  • נהדר. צבעים זה אנרגיה ושילוב צבעוני משחרר דופמין ומעלה את רמת האושר :)❤️🤩