עמוד הבית » אתגר הנינגה – אפילו במשרד החינוך יודעים שזה טוב

אתגר הנינגה – אפילו במשרד החינוך יודעים שזה טוב

צילום: צחי קראוס
בזמן האחרון ניתן לשמוע על פעילות ה"נינג'ה" בכל פינה, כאשר מדובר כבר בהרבה מעבר לתוכנית טלוויזיה, אלא בתחום ספורט של ממש, המפתח את הגוף וגם תורם לנפש.

אחד ממעלותיו המשמעותיים של תחום זה הוא כי הנינג'ה גרם לצעירים לצאת מהמסכים ולהתעסק בספורט, בייחוד בתקופת מגפת הקורונה ולאחריה – ובכך הביא לשיפור אורח החיים של הנוער בישראל בשנים האחרונות. תופעה חיובית זו לא חמקה מעייני משרד החינוך, אשר פרסם הוראת שעה מטעם המפקח הארצי על החינוך הגופני, לפיה פעילות הנינג'ה תורמת רבות לבני הנוער – ומשפרת את היכולת הגופנית, תחושת המסוגלות, היכולת להתגבר על מכשולים, יכולת הריכוז, ההישגיות והמצוינות שלהם.

צילום: צחי קראוס

אז לאחר שהובהר לנו כי מדובר בתחום חשוב ומועיל לגוף ונפש – אשר אף משרד בחינוך תומך בו במוצהר, נשארת השאלה, היכן ניתן למצוא מתחם עשיר ואיכותי בו ניתן יהיה להתאמן? במטרה לענות על שאלה זו, אנו שמחים להציג לכם את המתחם של MY NINJA שנמצא בעיר מודיעין. מדובר מתחם סגור ומרווח המתפרס על פני 500 מ"ר ובו מתקנים אתגריים, פארקור וכושר למבוגרים ולילדים. מעבר לאלו, המתחם מכיל גם בית קפה בריא למתאמנים, חוגים ואזורים ייעודים לאירועים.

אחד הבעלים של מתחם הספורט החדשני, שחר מי-און מספר לנו כי "האימון במתחם מאפשר להם להתנתק מהמסכים, לא להסתובב ברחובות ולחזק את עצמם בכל תחום. למעשה, אנחנו מביאים פתרון חינוכי בלתי פורמלי, לאחר כאוס מוחלט שמגיפה יצרה". לא רק העצמה של הכושר הגופני והנפשי אלא גם ריפוי על ידי תעסוקה. "

צילום: צחי קראוס

חשוב לציין כי הפארק הינו גם היחיד מסוגו אשר מותאם לבעלי צרכים מיוחדים ונבנה תוך התייחסות קפדנית לנושא מבעוד מועד, זאת היות וגם בנם של בעלים – בני הזוג יוספה חליבה ושחר מי-און, חבר מועצת העיר מודיעין, הינו ילד בעל צרכים מיוחדים. התאמה זו של המתחם הנינג'ה הינה כה חשובה עבור אוכלוסייה זו, היות והיא מאפשרת לילדים אלו לחזק את הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות האישית שלהם.

אם אתם מחפשים את האטרקציה המשפחתית הבריאה הבאה שלכם באזור מרכז הארץ, אשר משלבת תחום ספורט חדשני, בריא ומוכר ממשלתית יחד עם בית קפה בריא ועוד המון הפתעות – אתם מוזמנים להגיע למתחם  ה MY NINJA במודיעין ולהתחיל להנות.

מתחם MY NINJA, שדרות דם המכבים 28, מודיעין (שדרת מע"ר 08-644-4010).