עמוד הבית » דאודורנט ללא אלומיניום,קערות עמידים לנוזל

דאודורנט ללא אלומיניום,קערות עמידים לנוזל

צילום: חן ברקוביץ

 דאודורנט סטיק ללא אלומיניום וללא אלכוהול

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm, משיק דאודורנט סטיק ללא אלומיניום וללא אלכוהול, המותאם במיוחד לעור רגיש ומסייע למניעת ריחות גוף והזעת יתר בלתי רצויים, ב 3 ניחוחות מרעננים MUSK , COOL GREEN , Fragrance free.

הדאודורנט מבוסס על נוסחה ייחודית, מעניק תחושה רעננה והגנה אפקטיבית מועשר בעמילן טפיוקה להרגעת העור ובמגנזיום, מינרל המסייע בהפחתת הזעת יתר. נספג בעור בקלות ובמהירות מבלי להשאיר תחושה דביקה או כתמים ומעניק תחושת נוחות, רעננות והגנה אפקטיבית לאורך היום מבלי לפגוע במנגנון ההזעה הטבעי של אזור בית השחי.מתאים לכל סוג העור, וכן לבעלי עור רגיש. לשימוש יומיומי.

  • מפחית הזעה ומסייע במניעת הזעת יתר.
  • מעניק תחושת נוחות ורעננות לאורך היום.
  • נבדק לעור רגיש.
  • ללא פארבנים.
  • 3 ניחוחות מרעננים: MUSK , COOL GREEN ,  Fragrance free.

מחיר: 59.90 ₪,  ₪ לתכולת 50 מ"ל

ניתן להשיג את מוצרי סבוקלם בסופר-פארם, בתי מרקחת פרטיים נבחרים, בית מרקחת קופת חולים מכבי ובאתר סבוקלם.

ובאתר www.sebocalm.co.il

נסיינית המערכת: הגיע שליח עם קופסא מאויירת של יצירה אומנותית המעניקה תחושה של התרגשות כמו סיפור חדש ופינה קטנה בלב, הדאודרנטים הגיעו ככמה ניחוחות נפלאים מבושמים בעדינות כמו זכרון של ילדות כמו קסם. הדאודורנט נמרח בקלילות על העור אין תחושה של יובש מעניק נוכחות קלה ורעננות לאורך זמן.

סדרת קערות עם מכסים עמידים בפני נוזלים

 Tupperware ישראל מחדשת ומרחיבה את סדרת הקערות הרב שימושיות משיקה את סדרת הקערות האולטימטיביות.הקערות משתלבות באופן מושלם עם ׳המכסה האולטימטיבי׳ – האביזר השימושי נגד השפרצות  בעבודה עם המיקסר, המסייע לשמירה על משטחי עבודה נקיים

הקערה עוזרת בכל שלבי הכנת הארוחה: מדובר בכלי עזר רב-שימושי המתחבר אל מגוון רחב של מוצרי Tupperware נוספים, והסדרה כולה קלה לשימוש, אחסון וניקוי, ובעלת מראה בעיצוב עכשווי.

קערות הערבוב גורמות עבורנוקלילות במטבח והופכות פעולות כמו ערבוב, הקצפה, לישה, סחיטה, סינון, אפייה, אחסון ואפילו הגשה, לקלות ופשוטות יותר. הם מגיעות עם מכסים עמידים בפני נוזלים, שממשיכים לעבוד גם לאחר שטיפות חוזרות במדיח הכלים. הקערות והמכסים בטוחים לשימוש עד לטמפרטורת 85ºC  ומתאימים לאחסון במקרר ובדרכים ללא שום חשש לדליפות.בתוך הקערות מופיעים סימוני מדידה המאפשרים מדידה מדויקת של מספר מרכיבים ישירות לתוך הקערה.

לקערות בסיס שטוח ויציב השומר עליהן יציבות לחלוטין לערבוב ולישה, והמרקם הפנימי המיוחד שלהן מפחית מהיווצרות שריטות.

צילום: באדיבות Tupperwar

הוראות שימוש

סדרת הקערות האולטימטיביות ניתנת לשטיפה במדיח כלים או ידנית באמצעות ספוג או מטלית עדינה, מים חמימים ומעט סבון כלים. יש להימנע משימוש בחומרי ואמצעי ניקוי אגרסיביים שעלולים לשרוט את המכסה. מומלץ לייבש באמצעות  מגבת מיקרופייבר לייבוש כלים.

 בטוחות לבוא במגע עם מזון/משקה, בטוחות לשימוש במדיח הכלים.

יש לשים לב:  לא לחיתוך, לא לשימוש במקפיא, לא לשימוש במיקרוגל, לא לשימוש בתנור,  לא לשימוש בגריל,  לא לשימוש על הכיריים.

 בטוח לשימוש עד לטמפרטורת 85 ºC

קערה בנפח 2 ליטר – במחיר של 49 ₪.

קערה בנפח של 3.5 ליטר – במחיר של 65 ₪.

קערה בנפח של 6 ליטר במחיר של 105 ₪.

את המכסה האולטימטיבי ניתן להשיג באתר טאפרוור ישראל במחיר של 35 ₪.

צילום:באדיבות Tupperwar

ניתן להשיג באתר טאפרוור ישראל: https://tupperware.co.il

נסיינית המערכת: מותג איכותי ומותג המון שנים בעולם, שימושו במטבח לתפעולו משמעותי, יש כאן השקעה וחשיבה על המוצר כי הצורך למכסה מותאם עם נוזלים , המוצר כאן יעיל. אף אחד לא רוצה לנקות שוב את המטבח עקב השפרצה של נוזלים מתוך הקערה. נוח , קליל הקערה יציבה והמטבח מסביב נשאר נקי.