עמוד הבית » ד"ר ספיבק חושף : "הסוד לעור צעיר וזוהר מגיע מאיטליה"

ד"ר ספיבק חושף : "הסוד לעור צעיר וזוהר מגיע מאיטליה"

צילום: נעמה משיח כהן
מחקרים חדשים מראים כי תהליך הזדקנות העור מתחיל הרבה יותר מוקדם ממה שחשבו בעבר. כבר בגיל 25 העור מתחיל לאבד מגמישותו ורעננותו, בעיקר בגלל הידלדלות טבעית של קולגן ואלסטין.

"הקולגן הוא החומר שנותן לעור את הגמישות והסיבולת שלו," אומר ד"ר לאון ספיבק, בעלים של מרפאה לאסתטיקה בראשון לציון ההזדקנות "לצערנו החלה מגיל 25 כמות הקולגן בגוף יורדת במילים אחרות, מגיל זה העור שלנו הולך ונהיה פחות אלסטי וזקוק להרבה יותר טיפוח. עם העלייה בגיל, סימני ההזדקנות נעשים גלויים יותר ויותר. קמטים מתחילים להופיע, כמו גם כתמים וגוון עור אי-אחיד. העפעפיים והשפתיים נראים יותר חיוורים והעור מקבל מראה "מיובש" יותר ככל שכמות הקולגן בו פוחתת."ניתן להאט תהליכים אלו באמצעות טיפולים מתאימים ושמירה על אורח חיים בריא", מסכם ד"ר ספיבק "ככל שמתחילים לטפל בעור מוקדם יותר, אנחנו יכולים לשמר את העור צעיר ובריא הרבה יותר זמן".

לאחרונה, הגיע מאיטליה החומר בהזרקה, הנקרא Karisma Rh Collagen הוא חומר המשפר  את מרקם העור , מחדש  ואנטי אייג'ינג שמטרתו לעורר את ייצור הקולגן העצמוני שלנו. בביו-סטימולטור חדשני בשילוב חומר מילוי עדין שנועד להפחית קמטים, להרים רקמות פנים " Karisma Rh Collagen הוא מוצר אוניברסלי שמתאים כמעט לכל סוגי העור", אומר ד"ר ספיבק. "בניגוד לחומרי מילוי אחרים שצריך לדלל אותם בהתאם לסוג העור, החומרי כול  להתאים לכולן.

צילום: עצמי

הטיפול נעשה ע"י הזרקה של החומר באזורי הפנים השונים ובגוף. בלחיים, צוואר, כפות ידיים ואף בירכיים ומרפקים. האפקט נמשך כ-24 חודשים ובמהלכם העור הופך לחלק וזוהר יותר, עם מרקם משופר לצד קצב התחדשות שלו. ד"ר ספיבק מספר כי כבר ביצע עשרות טיפולים והתוצאות מרשימות. "הלקוחות שלי מאוד מרוצות מהאפקט הטבעי והעדין שכריזמה נותנת. זו בהחלט ההמלצה החמה שלי כרגע שיפור מרקם העור.

ביצוע הטיפול

הטיפול נעשה באמצעות מזרק או קנולה עם מחטים עדינות ואינו כואב. "לחומר אין כל תופעות לוואי או סיכון לאלרגיה", מציין ד"ר ספיבק. "היא נספגת יפה מאוד בעור ונותנת אפקט של זוהר ולחות מתמשכת בפנים". יש לציין, כי כריזמה אינה באה לתת נפח או מילוי דרמטי, אלא בעיקר לחות וגלואו טבעי. לדברי ד"ר ספיבק, "כריזמה אינה משנה את תווי הפנים או נותנת אפקט מלאכותי. היא פשוט משפרת את מראה העור בצורה עדינה וטבעית".מיד לאחר הטיפול התחושה נרגיש עור מהודק יותר, זוהר ומלא חיות וגם רואים שיפור בסוגי נזקי עור שונים כולל קמטים וקמטוטים. מדובר בהשקעה לטווח ארוך שיכולה להחזיר את הברק והרעננות לפנים לאורך זמן.

צילום: עצמי

ד"ר ספיבק הוא חבר בחברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית, חבר ההתאחדות האמריקאית לרפואה אסתטית  וגם מדריך מקצועי בינלאומי להכשרת הרופאים בטיפול מתיחת פנים וצוואר באמצעות חוטי Aptos. הטיפול עבר את אישורי משרד הבריאות הישראלי ואת מכון התקנים האירופאי CE.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה